Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenspeciale fetisjIk zoek een jonge aantrekkelijke man die een uitgekozen dame gratis wil neuken. Voorwaarde is dat daarna het condoom door mij kan uitgedronken worden en dat de man ook in een beker plast die ik dan uitdrink. Ik blijf aan het kruis. Pb a.u.b.
Ben je wel aantrekkelijk dan? Dat was ook nog zijn eisJe mag mij altijd contacteren om een dame van het skw op jouw kosten te gaan neuken.
Niet dat ik nog superjong ben, maar wel nog superfit en zaad heb ik nog meer als genoeg.
Jij zeker niet frankkinky!!!Ben je wel aantrekkelijk dan? Dat was ook nog zijn eis![]()
Da gaat zeker invloed hebben op de smaakBen je wel aantrekkelijk dan? Dat was ook nog zijn eis![]()
Mijn drie ex-wijven vonden van wel, maar als ik in de smaak valt voor mannen heb ik geen idee.Ben je wel aantrekkelijk dan? Dat was ook nog zijn eis![]()
Sorry, ik vermeld alleen maar wat ik van een dame die in Bxl werkt heb vernomen.Ze moeten dus niet naar hun ambassade gaan :
De tweede ronde van de presidentsverkiezingen
Vrijdag 6 december, tussen 12.00 uur en 21.00 uur lokale tijd;
Zaterdag 7 december, 7.00 uur tot 21.00 uur lokale tijd;
Zondag 8 december van 07.00 uur tot 21.00 uur lokale tijd.
Kiezers die zich op zondag 8 december 2024 om 21.00 uur in het stembureau bevinden, of zij die buiten het stembureau in de rij staan om naar de stembus te gaan, kunnen van dit recht gebruik maken tot 23.59 uur lokale tijd.
Stembureaus in Antwerpen – Blue Point Antwerpen, Filip Williotstraat 9, 2600 Antwerpen
Schijnt een splinter partijtje te zijn.Ik zou willen vragen om bij de meisjes campagne te voeren voor de Roemeense presidents- en parlementsverkiezingen. We leven in geopolitieke moeilijke tijden, dus elke stem telt! De Roemeense diaspora moet ook gaan stemmen. Elena Lasconi zou president moeten worden. En voor de parlementsverkiezingen is het goed dat ze op de REPER lijst zouden stemmen. PRO EU en NATO; tegen Poetin!
Was je toch wel in Antwerpen ?Waar is de tijd dat je op het SKW liep en diverse nationaliteiten zag , latina , afrikaans etc nu is het voornamelijk Roem,BUL die je zien als een lopende pinautomaat en je als je binnen bent je ook zo snel willen wegwerken ,het ergste van dit alles is dat als je langsloopt ze zo arrogant zijn en mannen wegwuiven dat je denkt sorry maar wie denk je dat je bent , sommige en dan bedoel ik vele hebben totaal geen manieren , en grap is zien er niet uit![]()
Ben ik het wel redelijk hard mee eens.IK ben juist fan vd Oostblok dames, en ook qua services etc, ik zit niet te wachten op die overdreven vrolijk nep gedoe van Latinas en Afrikanen die er ook nog zat staan en denken dat ik daarop reageer om mijn Euro s te deponeren![]()
Oost europeaanse dames die heul slecht hun best doen.Al weet ik in het skw ook wel ....
Dan kies je duidelijk die paar verkeerde. Er zitten echt heel veel toppers met een absoluut geweldige service.Oost europeaanse dames die heul slecht hun best doen.
Zo zijn er ook in het skw, daar ga je dan niet terug. Er zitten er genoeg die héél erg hun best doen.Oost europeaanse dames die heul slecht hun best doen.
Ik vindt hetzelfde, en 100% gelijk in wat je zegt! Dat van die andere nationaliteiten komt nooit meer terug! Of ze moeten op korte termijn toelaten dat Oekraïense vrouwen kunnen werken! Dan zit je 10 keer beter met wat er nu staat!Waar is de tijd dat je op het SKW liep en diverse nationaliteiten zag , latina , afrikaans etc nu is het voornamelijk Roem,BUL die je zien als een lopende pinautomaat en je als je binnen bent je ook zo snel willen wegwerken ,het ergste van dit alles is dat als je langsloopt ze zo arrogant zijn en mannen wegwuiven dat je denkt sorry maar wie denk je dat je bent , sommige en dan bedoel ik vele hebben totaal geen manieren , en grap is zien er niet uit![]()