Steeds meer Nederlandse dames in de prostitutie.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn nog steeds heeeel veel wandelaren hoor mannen. Een dame die ik wil bezoeken en die 300 euro per uur vraagt en een paar weken in NL is heeft het retedruk.
Vernomen van iemand die haar heeft bezocht, van haarzelf en ik zie dat ze continu, continu online is en waarschijnlijk tig klanten heeft.

Een ander dame die ik eerder heb bezocht en die 200 euro per uur vraagt heeft het ook retedruk.

Ik denk wel dat de wandelfrequentie bij een aantal wandelaren zeker achteruit gaat, maar de populatie is zo groot en het groepje dat vooralsnog betaalt is zo groot dat ik niet geloof dat de vraag achteruit zal gaan.

Denk trouwens dat het aan de kant van de dames ook zal meevallen (waar het eerder om gaat in dit topic). We hebben denk ik in NL niet door hoe goed we het wel niet hebben t.o.v. een groot deel van de rest op de wereld. Alhoewel de achteruitgang in kwaliteit van het leven wel duidelijk is. Prostitutie is wel echt een laatste keuze voor een groot deel van de dames en ik denk echt niet dat dat punt bereikt is, zeker niet.
Er zijn nog steeds heeeel veel wandelaren hoor mannen. Een dame die ik wil bezoeken en die 300 euro per uur vraagt en een paar weken in NL is heeft het retedruk.
Vernomen van iemand die haar heeft bezocht, van haarzelf en ik zie dat ze continu, continu online is en waarschijnlijk tig klanten heeft.

Een ander dame die ik eerder heb bezocht en die 200 euro per uur vraagt heeft het ook retedruk.

Ik denk wel dat de wandelfrequentie bij een aantal wandelaren zeker achteruit gaat, maar de populatie is zo groot en het groepje dat vooralsnog
Denk trouwens dat het aan de kant van de dames ook zal meevallen (waar het eerder om gaat in dit topic). We hebben denk ik in NL niet door hoe goed we het wel niet hebben t.o.v. een groot deel van de rest op de wereld. Alhoewel de achteruitgang in kwaliteit van het leven wel duidelijk is. Prostitutie is wel echt een laatste keuze voor een groot deel van de dames en ik denk echt niet dat dat punt bereikt is, zeker niet.
ik denk dat er voor elke DVP wel 25 wandelaars rondlopen. Zo groot is de vraag.
Laat dat dan een keer 20 wandelaars worden, dat merken ze amper
 
ik denk dat er voor elke DVP wel 25 wandelaars rondlopen. Zo groot is de vraag.
Laat dat dan een keer 20 wandelaars worden, dat merken ze amper
Misschien dames uit het topsegment maar de rest heeft veel minder klanten dan jij hier doet geloven lang niet elke dame heeft de klanten voor het uitkiezen.
 
Ik geloof het ook niet dat er meer NL meiden de prostitutie in gaan. Was het maar waar😏 En mocht er toch ergens een meid dit gaan doen, dan waarschijnlijk niet in een privéhuis en zeker niet achter de ramen. Dat wordt dan sexjobs of kinky en daar heb ik helemaal niks mee, teveel fake en belazerij. Privéhuizen kunnen nog wel een paar leuke meiden gebruiken, maar dat gaat niet gebeuren. Ook dat is meer wens dan realiteit. Helaas, zo is het nu eenmaal anno 2022.
Nee, de prostitutie niet denk ik. Wel merk ik dat ik voor een vergoeding veel kennissen van.. kan ontmoeten voor een betaalde date. Bij de dame thuis of in een hotel (dat ik dan betaal). Dat is iets wat sinds afgelopen najaar een opvallende vlucht heeft genomen. En de afgelopen zomer ging het hard. Gaat wel ten koste van het wandelen...
 
De grote klap moet nog komen nu hebben ze het nog retedruk maar dat zal straks snel verdwijnen als de klanten de prijzen niet meer kunnen betalen en wegblijven.
Ik denk dat jij heel erg vanuit je eigen situatie en/of je eigen wil/wens redeneert.
Feit is dat het al 2 jaar minder gaat met de economie, terwijl de prijzen van zowel prive-ontvangst als raamprostitutie stijgen als nooit van tevoren.
Waarop baseer je het dat het nu ineens gaat omkeren?
Er zijn nog steeds genoeg mannen die wandelen en die de bedragen geen enkel probleem vinden.
Dat jij wel je hersens gebruikt en niet met je lul denkt is heel goed en terecht, maar dat is niet de afspiegeling van de realiteit.
 
Misschien dames uit het topsegment maar de rest heeft veel minder klanten dan jij hier doet geloven lang niet elke dame heeft de klanten voor het uitkiezen.

De dames die al geen klanten hebben zullen hard geraakt worden, maar die zijn sowieso niet populair onder de mannen.
De dames die knap zijn en gebruik maken van de nietsvermoedende, slecht geinformeerde wandelaar of de dames die een goede service leveren en als goede dvp een vaste klantenbestand hebben gaan er echt niet op achteruit.
En die ene lelijke oude dametje zal misschien teruggaan van 3 klanten naar 1 klant per dag, dat zal voor de rest geen bal uitmaken voor de gemiddelde wandelaar.
 
Zou mooi zijn maar ik denk niet.

Dvp worden is niet voor elke vrouw weggelegd. Je moet niet alleen van sex houden. Dat is het niet alleen. Maar je moet (meerendeels) sex kunnen hebben met mannen waar je je normaal gesproken totaal niet tot aangetrokken voelt (qua uiterlijk). Tuurlijk doe je het voor de centen maar kan me voorstellen dat veel vrouwen hun benen niet gaan spreiden voor een paar tientjes voor een onbekende onaantrekkelijke man.

Daarnaast zal je ook regelmatig een luisterend oor moeten wezen voor weer een wandelaar die zijn hart wilt luchten of zijn problemen uit zijn priveleven wilt bespreken. De een zal denken hoe minder fysiek contact hoe beter. De ander denkt niet lullen maar snel vullen.
 
Ik kom veel bij standaard massage dames, die niet met een HJ adverteren. Bijna ALLEMAAL krijgen ze minimaal 1 maal per maand de vraag van een klant om meer !! Voor veel van de dames is massage geven een bijverdienste, maar voor sommige is hun huur ervan afhankelijk en wordt de verleiding het geld aan te pakken groter.
 
Ik denk dat jij heel erg vanuit je eigen situatie en/of je eigen wil/wens redeneert.
Feit is dat het al 2 jaar minder gaat met de economie, terwijl de prijzen van zowel prive-ontvangst als raamprostitutie stijgen als nooit van tevoren.
Waarop baseer je het dat het nu ineens gaat omkeren?
Er zijn nog steeds genoeg mannen die wandelen en die de bedragen geen enkel probleem vinden.
Dat jij wel je hersens gebruikt en niet met je lul denkt is heel goed en terecht, maar dat is niet de afspiegeling van de realiteit.
Niet iedereen die 200 euro betaalt is rijk de grootste groep mannen die deze bedragen betalen zijn nog altijd mensen met een modaal inkomen en die groep zal straks hard geraakt worden. En als deze groep wegvalt gaat een groot geld verloren die niet meer naar de dvp's gaat dus minder inkomsten voor hen straks. Er is crisis op komst en iedereen gaat het voelen ook de dames van lichte zeden. Ik bezoek zelf de dames regelmatig maar ik ga geen hoge bedragen neertellen ik hou het wel bij korte bezoekjes en ben tevreden zo en kom gelukkig niks tekort.
 
Laatst bewerkt:
Niet iedereen die 200 euro betaalt is rijk de grootste groep mannen die deze bedragen betalen zijn nog altijd mensen met een modaal inkomen en die groep zal straks hard geraakt worden. En als deze groep wegvalt gaat een groot geld verloren die niet meer naar de dvp's gaat dus minder inkomsten voor hen straks. Er is crisis op komst en iedereen gaat het voelen ook de dames van lichte zeden.
Economen hebben bewezen niet te kunnen voorspellen.
Achteraf komen ze met briljante verklaringen hoe het allemaal zit.
Als je een crisis verwacht heb je al PUT opties gekocht ?Dan kan jij straks lekker naar die 200€ uur / dames.
 
Zou mooi zijn maar ik denk niet.

Dvp worden is niet voor elke vrouw weggelegd. Je moet niet alleen van sex houden. Dat is het niet alleen. Maar je moet (meerendeels) sex kunnen hebben met mannen waar je je normaal gesproken totaal niet tot aangetrokken voelt (qua uiterlijk). Tuurlijk doe je het voor de centen maar kan me voorstellen dat veel vrouwen hun benen niet gaan spreiden voor een paar tientjes voor een onbekende onaantrekkelijke man.

Daarnaast zal je ook regelmatig een luisterend oor moeten wezen voor weer een wandelaar die zijn hart wilt luchten of zijn problemen uit zijn priveleven wilt bespreken. De een zal denken hoe minder fysiek contact hoe beter. De ander denkt niet lullen maar snel vullen.

Dat is een utopie die jy beschrijft en ik denk dat jy geen slechte ervaring hebt gehad met een dvp. Je gaat niet werken in deze branche omdat je sex met vreemde mannen zo geweldig vindt, op een enkele uitzondering na. Dat zijn voornamelijk mensen die financieel niet uitkomen om wat voor reden dan ook. Elke vrouw kan als een dvp uithangen. De vraag is op welke manier.
De vrouwen die jy omschrijft zijn de vrouwen die GFE aanbieden ongeacht uiterlijk, leeftijd of culturele achtergrond van een mede wandelaar. Maar er zijn ook zat vrouwen die alleen hun benen spreiden en hun ogen sluiten zoiets van doe snel je ding en ga weg. Volgens mij zijn genoeg van deze dvp hoor met zeer beperkte service. In ergste gevallen mag je nergens aanraken.
Daarom is het goed dat er een site is als deze. Dan kunnen wij de anderen voor waarschuwen.
 
Dat is een utopie die jy beschrijft en ik denk dat jy geen slechte ervaring hebt gehad met een dvp. Je gaat niet werken in deze branche omdat je sex met vreemde mannen zo geweldig vindt, op een enkele uitzondering na. Dat zijn voornamelijk mensen die financieel niet uitkomen om wat voor reden dan ook. Elke vrouw kan als een dvp uithangen. De vraag is op welke manier.
De vrouwen die jy omschrijft zijn de vrouwen die GFE aanbieden ongeacht uiterlijk, leeftijd of culturele achtergrond van een mede wandelaar. Maar er zijn ook zat vrouwen die alleen hun benen spreiden en hun ogen sluiten zoiets van doe snel je ding en ga weg. Volgens mij zijn genoeg van deze dvp hoor met zeer beperkte service. In ergste gevallen mag je nergens aanraken.
Daarom is het goed dat er een site is als deze. Dan kunnen wij de anderen voor waarschuwen.
Nah ik denk dat dvp zijn net is als elke andere baan. De meeste mensen zouden hun werk niet doen als ze genoeg geld hebben. Sommigen hebben een hekel aan hun baas en doen zo weinig mogelijk en schoppen ellende. Sommigen doen hun werk met passie. En anderen willen fastoenlijke service geven met een glimlach.... of proberen er het beste van te maken.
DVP is gewoon de minst slechte optie die de dames hebben......soms omdat ze geen vaardigheden hebben....soms omdat ze veel en veel meer geld verdienen dan wat ze in een ander beroep zouden verdienen.
Ik ben de tel kwijt hoevel mensen ik de deur heb gewezen omdat ik niet tevreden was. Hetzelfde met een dvp. Het gesprek aan de deur is het job interview. De eerste drie bezoeken zijn de proeftijd en daarna gaat een voorlopig contract lopen. Dat betekend dat als een bezoek wat minder is ze nog een kans krijgen. Net als bij een vast contract mogen mijn vaste dames die ik al jaren bezoek een paar keer de fout in gaan maar niet te vaak want dan liggen ze eruit. Heel simpel eigenlijk.
 
Maar er zijn ook zat vrouwen die alleen hun benen spreiden en hun ogen sluiten zoiets van doe snel je ding en ga weg. Volgens mij zijn genoeg van deze dvp hoor met zeer beperkte service. In ergste gevallen mag je nergens aanraken.
Daarom is het goed dat er een site is als deze. Dan kunnen wij de anderen voor waarschuwen.
Heb echt zo'n hekel aan dat soort wijven hè. Dag in dag uit klanten aftroggelen en ermee wegkomen. Maarja... helaas gaat het dan vaak om dwang wat je als klant niet zo snel merkt.
 
Heb echt zo'n hekel aan dat soort wijven hè. Dag in dag uit klanten aftroggelen en ermee wegkomen. Maarja... helaas gaat het dan vaak om dwang wat je als klant niet zo snel merkt.
Wij houden mekaar scherp hier op de site. Meer kan je niet doen is helaas realiteit
Iemand moet het uitproberen anders weet je niet.
 
Als je geen geld hebt, is alles te duur. Een heel behoorlijke groep bulkt van het geld.Die groepen bestaan naast elkaar. alleen hoor je de mensen-zonder-geld meer in de media.
De mensen-met-geld laten ze rollen ook. Hoor ik zelf ook bij .

Ja. Nu iets rustiger misschien, omdat mensen bang zijn voor rare capriolen van Hugo, maar toch... ga eens een bod doen op een huis en kijk eens hoeveel mensen er een bod doen op dat huis om het als belegging te hebben. En het gewoon uit eigen middelen aftikken...

Daarnaast blijf ik denken dat veel dames het ook wel gescheten vinden als er op een dag één "gek" komt die 250 per uur betaalt... ze zitten toch thuis, hebben geen duur pand te huren, geen leger personeel voor zich werken, etc.
 
Wij houden mekaar scherp hier op de site. Meer kan je niet doen is helaas realiteit
Iemand moet het uitproberen anders weet je niet.
Nou, het laatste wat ik nodig heb is een site die me waarschuwt voor onbetrouwbare dvp's met een slechte service.
Je voelt toch wel op je klompen aan als iets niet klopt? Kun je je nog steeds vergissen, maar toch niet zo dat je in 7 sloten tegelijk loopt.

Ik tref meer vrouwen die echt geil worden van wat ze doen. Dat maakt het feest wel compleet. Kost wat, maar het levert ook veel op. 👏
 
Nou, het laatste wat ik nodig heb is een site die me waarschuwt voor onbetrouwbare dvp's met een slechte service.
Je voelt toch wel op je klompen aan als iets niet klopt? Kun je je nog steeds vergissen, maar toch niet zo dat je in 7 sloten tegelijk loopt.

Ik tref meer vrouwen die echt geil worden van wat ze doen. Dat maakt het feest wel compleet. Kost wat, maar het levert ook veel op. 👏
Zeg je hiermee nou dat vrouwen alleen geil worden als ze veel geld krijgen? Dat is nou net niet wat ik wil, ik wil een vrouw die zichzelf is of ze nou veel geld krijgt of juist minder zonder te moeten acteren.
 
Nee, ik zeg dat vrouwen die heel geil worden van keelneuken en rimmen of echt genieten van anale seks, ook al heb je een flink geslacht, weten dat ze meer waard zijn.
In ieder geval meer dan vrouwen die dat met tegenzin doen of er geen aanleg voor hebben. En die daar dan absurde bedragen voor vragen omdat zie eigenlijk iets tegen hun zin doen.

De vrouwen die echt genieten vragen misschien meer per uur maar all in maakt het niet zoveel uit met vrouwen die je feitelijk moet uitkopen omdat ze er geen zin in hebben en alleen door meer geld bevredigd worden. 😋
 
Zeg je hiermee nou dat vrouwen alleen geil worden als ze veel geld krijgen? Dat is nou net niet wat ik wil, ik wil een vrouw die zichzelf is of ze nou veel geld krijgt of juist minder zonder te moeten acteren.
Moet je naar de witte passage in de Doublet gaan. Die dames zijn zichzelf ongeacht hoeveel je ze heeft....of je daar blij van moet worden weet ik niet
 
Zeg je hiermee nou dat vrouwen alleen geil worden als ze veel geld krijgen? Dat is nou net niet wat ik wil, ik wil een vrouw die zichzelf is of ze nou veel geld krijgt of juist minder zonder te moeten acteren.

Jij wil wel heel veel hoor. Die dames werken veel mannen af per dag en hebben ook nog seks met mannen waar ze, lijkt me vaak, in hun prive leven absoluut geen seks mee zouden willen hebben. Dus dat niet-acteren verwachten vind ik echt niet reeeel. Dan moet je maar net een nymfomaan tegenkomen die er echt van geniet, kleine kans denk ik.

Maar ze moet wel iig kunnen acteren en een goed arbeidsethos hebben. Dat betekent o.a.:

- geen fake of oude plaatsjes plaatsen
- afspraken nakomen, dus niet extra geld vragen of diensten die je hebt afgesproken om kulredenen toch niet uitvoeren
- als er wordt betaald voor pijpen niet verwachten dat 3 seconden pijpen genoeg is en hij daarna recht overeind moet staan
- voor elke aanraking extra geld vragen
- meerdere keren klaarkomen weigeren terwijl er voor de tijd betaald is en niet het aantal x klaarkomen

Dvp's verdienen bakken met geld, vragen veel meer geld dan Jan Modaal kan verdienen.
Dan mag je op zijn minst je baan fatsoenlijk uitvoeren. Niet iedereen kan een 10 als service geven, maar je moet het ook niet bij een 3 laten.
Voor jou is die 150 euro misschien niet veel en ff leuk snel verdiend, maar voor menig man is het een substantieel deel van zijn salaris en de enige keer dat hij die maand wandelt bijvoorbeeld. Daar mag je best wel rekening mee houden en fatsoenlijk je werk doen.
 
Jij wil wel heel veel hoor. Die dames werken veel mannen af per dag en hebben ook nog seks met mannen waar ze, lijkt me vaak, in hun prive leven absoluut geen seks mee zouden willen hebben. Dus dat niet-acteren verwachten vind ik echt niet reeeel. Dan moet je maar net een nymfomaan tegenkomen die er echt van geniet, kleine kans denk ik.

Maar ze moet wel iig kunnen acteren en een goed arbeidsethos hebben. Dat betekent o.a.:

- geen fake of oude plaatsjes plaatsen
- afspraken nakomen, dus niet extra geld vragen of diensten die je hebt afgesproken om kulredenen toch niet uitvoeren
- als er wordt betaald voor pijpen niet verwachten dat 3 seconden pijpen genoeg is en hij daarna recht overeind moet staan
- voor elke aanraking extra geld vragen
- meerdere keren klaarkomen weigeren terwijl er voor de tijd betaald is en niet het aantal x klaarkomen

Dvp's verdienen bakken met geld, vragen veel meer geld dan Jan Modaal kan verdienen.
Dan mag je op zijn minst je baan fatsoenlijk uitvoeren. Niet iedereen kan een 10 als service geven, maar je moet het ook niet bij een 3 laten.
Voor jou is die 150 euro misschien niet veel en ff leuk snel verdiend, maar voor menig man is het een substantieel deel van zijn salaris en de enige keer dat hij die maand wandelt bijvoorbeeld. Daar mag je best wel rekening mee houden en fatsoenlijk je werk doen.
Reageer je nou op Rimon (die quote je maar zegt hetzelfde als jij) of op mij? Omdat ik zeg dat goeie service nou eenmaal geld kost…
 
Check. Want jouw hele lijst kan ik afvinken, de dvp's die ik bezoek doen alles en vooral heel lang.
Nogmaals: kost geld maar als je in haar keel mag komen nadat je haar tot in de huig hebt geneukt, en ook nog diep in haar kontje, en zij jouw kont ook helemaal heeft uitgelikt en je ballen door de wasstraat zijn gegaan bij haar EN je haar ook nog eindeloos mag beffen en kontvingeren en wat er verder allemaal nog kan op dat gebied, en dat allemaal voor 1 prijs, dan is dat mij wel wat waard.

Ja het staat er allemaal vrij plat, maar je kunt maar duidelijk zijn hier. 😂

Oh ja, de dames die dit doen (ze doen niet allemaal alles hoor) zijn -niet geheel toevallig- allemaal Nederlands. 👌
 
Laatst bewerkt:
Op dit moment staan er 35 PAGINAS met dames die NL zouden zijn op kinky

Kijken we over een jaartje of het er meer of minder zijn... voila

39 paginas! Help! Ik zie de kop al bij de telegraaf

Nederlandse vrouwen worden massaal sexwerkers door inflatie


of zouden de dames die het vooral lekker vinden zich nu massaal hebben ingeschreven...?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan