Steeds meer Nederlandse dames in de prostitutie.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.910
09/10/21
4.197
19
Ik denk dat we de komende tijd in ons land veel Nederlandse dames in de prostitutie kunnen verwachten. Door de huidige Prijsstijgingen zullen veel vrouwen zich gedwongen voelen om wat extra bij te verdienen het aantal prostituees zal dan ook snel toenemen aan schaarste straks geen gebrek denk ik. Wat denken jullie zal het zover komen?
 
Vrouwen gaan meestal de prostitutie in als er echt geen perspectief is (nadruk op meestal want ik baseer dit op verhalen van vooral buitenlandse dvps). Dus bijvoorbeeld als er geen kans is om te studeren of onderwijs te krijgen, of het gemiddelde salaris gewoon uiterst laag is. Op die weg zitten we gelukkig nog niet.

Sommige zien dit ook gewoon als makkelijk geld verdienen omdat ze lui zijn en werkelijk denken dat het niks anders is dan je benen even spreiden. Tenminste, dit zijn mijn theorieën, geen idee of er echte onderzoeken hierover zijn geweest natuurlijk, dus neem dit met een korrel zout.
 
Ik denk dat we de komende tijd in ons land veel Nederlandse dames in de prostitutie kunnen verwachten. Door de huidige Prijsstijgingen zullen veel vrouwen zich gedwongen voelen om wat extra bij te verdienen het aantal prostituees zal dan ook snel toenemen aan schaarste straks geen gebrek denk ik. Wat denken jullie zal het zover komen?
Welnee joh.
 
Vrouwen die er niks voor voelen gaan het ook niet doen. Je gaat niet uit nood je benen spreiden.
Ja misschien ook wel, maar die dames bezoek ik in ieder geval niet.
De vrouwen die ik zie zijn stuk voor stuk dol op seks. Ik heb nooit het gevoel dat ze het werk met tegenzin doen.
 
Ik denk dat we hooguit wat extra vrouwen gaan zien die zo af en toe een date willen voor wat extra geld in het laadje. Als ik hier lokaal kijk bij sj en kinky zie ik die alleen niet maar misschien komt dat nog wel.
 
Laten we hopen van niet, dat zou toch wel heel triest zijn, en een teken dat onze samenleving in verval is. Maar helaas sluit ik het niet uit. Uit het Verenigd Koninkrijk hoor ik al berichten dat vrouwen zich tot prostitutie wenden om te overleven. In een rijk ontwikkeld land is dat natuurlijk schandalig. Maar het is een resultaat van de beslissingen van de Europese 'leiders'... en de volken die hen daarmee laten wegkomen.
 
Volgens mij wel. Financieel hebben veel vrouwen het moeilijk. Er zijn ook steeds meer alleenstaande moeders. De europese "leiders" koesteren ook geen traditioneel gezin. Heopelijk hebben we tegen dan zelf nog wat geld om een bezoek te kunnen permitteren.
 
Ik geloof het ook niet dat er meer NL meiden de prostitutie in gaan. Was het maar waar😏 En mocht er toch ergens een meid dit gaan doen, dan waarschijnlijk niet in een privéhuis en zeker niet achter de ramen. Dat wordt dan sexjobs of kinky en daar heb ik helemaal niks mee, teveel fake en belazerij. Privéhuizen kunnen nog wel een paar leuke meiden gebruiken, maar dat gaat niet gebeuren. Ook dat is meer wens dan realiteit. Helaas, zo is het nu eenmaal anno 2022.
 
Afgelopen 2 jaar waren er ook velen zonder werk of zagen hun onderneming zinken, maar dat heb ook niet echt bepaald effect gehad op het aanbod.
ik had wel het idee dat er meer 'massages' werden aangeboden op marktplaats. Tijdens covid echt een enorme dip (omdat het niet mocht), maar daarna een enorme opleving
 
Ik geloof het ook niet dat er meer NL meiden de prostitutie in gaan. Was het maar waar😏 En mocht er toch ergens een meid dit gaan doen, dan waarschijnlijk niet in een privéhuis en zeker niet achter de ramen. Dat wordt dan sexjobs of kinky en daar heb ik helemaal niks mee, teveel fake en belazerij. Privéhuizen kunnen nog wel een paar leuke meiden gebruiken, maar dat gaat niet gebeuren. Ook dat is meer wens dan realiteit. Helaas, zo is het nu eenmaal anno 2022.
ik zou marktplaats ook in de gaten houden; als er staat dat ze een massage aanbieden en dat je kan appen voor de opties...
Zelf heb ik nog nooit meer gedaan dan een massage; maar het gebeurt wel
 
Er zijn nog steeds heeeel veel wandelaren hoor mannen. Een dame die ik wil bezoeken en die 300 euro per uur vraagt en een paar weken in NL is heeft het retedruk.
Vernomen van iemand die haar heeft bezocht, van haarzelf en ik zie dat ze continu, continu online is en waarschijnlijk tig klanten heeft.

Een ander dame die ik eerder heb bezocht en die 200 euro per uur vraagt heeft het ook retedruk.

Ik denk wel dat de wandelfrequentie bij een aantal wandelaren zeker achteruit gaat, maar de populatie is zo groot en het groepje dat vooralsnog betaalt is zo groot dat ik niet geloof dat de vraag achteruit zal gaan.

Denk trouwens dat het aan de kant van de dames ook zal meevallen (waar het eerder om gaat in dit topic). We hebben denk ik in NL niet door hoe goed we het wel niet hebben t.o.v. een groot deel van de rest op de wereld. Alhoewel de achteruitgang in kwaliteit van het leven wel duidelijk is. Prostitutie is wel echt een laatste keuze voor een groot deel van de dames en ik denk echt niet dat dat punt bereikt is, zeker niet.
 
Er zijn nog steeds heeeel veel wandelaren hoor mannen. Een dame die ik wil bezoeken en die 300 euro per uur vraagt en een paar weken in NL is heeft het retedruk.
Vernomen van iemand die haar heeft bezocht, van haarzelf en ik zie dat ze continu, continu online is en waarschijnlijk tig klanten heeft.

Een ander dame die ik eerder heb bezocht en die 200 euro per uur vraagt heeft het ook retedruk.

Ik denk wel dat de wandelfrequentie bij een aantal wandelaren zeker achteruit gaat, maar de populatie is zo groot en het groepje dat vooralsnog betaalt is zo groot dat ik niet geloof dat de vraag achteruit zal gaan.
De grote klap moet nog komen nu hebben ze het nog retedruk maar dat zal straks snel verdwijnen als de klanten de prijzen niet meer kunnen betalen en wegblijven.
 
Er kunnen misschien wel dames bij kunnen komen, maar er moeten ook wandelaars zijn die het willen, en gezien de ontwikkeling kunnen betalen.
We gaan met zijn allen een zware tijd tegemoet denk ik.
1662568372331.jpegik kwam deze tegen bassie en moest aan je denken en toch maar even gekopieerd voor je. geintje hoor

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan