WHEM Stefanie/Hete pijpslet, Eeklo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laatst bewerkt:
Is een gewillige dame die voor veel open staat, enkel het achterste gaatje is taboe bij haar.
Is geen miss België maar ook ver van lelijk, vermoed dat zij het is op de foto. Wel zoals de meeste wat ouder dan geadverteerd.
 
Was vroeger Belle en het lijkt erop dat ze nog steeds de foto's van toen gebruikt. Heb er indertijd een paar dates mee gehad en dat waren telkens (zeer) goede ervaringen. Dame stond voor veel open en laat zich goed gaan. Ik meen mij wel te herinneren, dat ze zeer harde sili's had, maar de prestaties waren zeker niet slecht.
 
Heeft er iemand ervaring met deze dame: https://www.redlights.be/prive-ontv...t-ontvangt-terug-te-eeklo-en-aan-de-kust.html

Ze adverteert al heel lang op Redlights en biedt heel veel mogelijkheden aan, maar spijtig genoeg altijd maar met 1 foto. Ik zou het er wel eens op willen wagen maar Eeklo (of de kust) is nu niet direct dicht bij de deur, dus ervaringen zouden welkom zijn :)
Ben 2x geweest bij Stefanie,

1e date koos ik voor een vluggertje om hrt af te tasten. Ik werd zeer aangenaam verrast omdat mevrouw flinke grote neppe borsten heeft, ik als een hele grote liefhebber voor neppe borsten kan daar heel erg van genieten

Ik koos uiteindelijk voor pijpen zonder condoom en dat deed zij met volle overgave

2e date gekozen voor een 1uur €150.
Heerlijk kunnen genieten van haar tieten en neukt er ook op los. Meerdere hoogtepunten en alles word netjes doorgeslikt. Het enigste wat ik miste is de hygiëne. Ik heb haar niet zien spoelen, wassen of iets en mijn jonge heer werd zodra die eruit gehaald werd meteen in haar mond gestopt
 
Ben 2x geweest bij Stefanie,

1e date koos ik voor een vluggertje om hrt af te tasten. Ik werd zeer aangenaam verrast omdat mevrouw flinke grote neppe borsten heeft, ik als een hele grote liefhebber voor neppe borsten kan daar heel erg van genieten

Ik koos uiteindelijk voor pijpen zonder condoom en dat deed zij met volle overgave

2e date gekozen voor een 1uur €150.
Heerlijk kunnen genieten van haar tieten en neukt er ook op los. Meerdere hoogtepunten en alles word netjes doorgeslikt. Het enigste wat ik miste is de hygiëne. Ik heb haar niet zien spoelen, wassen of iets en mijn jonge heer werd zodra die eruit gehaald werd meteen in haar mond gestopt
Leuk om te horen, had wel gedacht dat ze voor veel te vinden is. Denk dat ze ook al wat jaartjes meedraai, vroeger onder de naam Belle maar wel nog steeds dezelfde foto.
Een tijdje geleden wou ik met haar afspreken, maar was heel moeilijk te bereiken, ze stuurde dan een sms en ik moest met een bepaald getal bevestigen. Vond dit allemaal een beetje raar en heb het dan maar links laten liggen.
Hoe was jou ervaring om haar te bereiken?
In ieder geval ze blijft mijn interesse opwekken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan