Recensie Stefanie RVP Made 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lekkereman73

Newbie
4
15/02/23
8
1
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
210
Deze donderdag op aanraden van Marsha date met Stefanie.
Werkelijk de slechtste date bij rvp ooit. En ik ben er al heel wat geweest helaas. Zoenen mocht niet. Aanraken was alles teveel en te gevoelig, zeker haar nep borsten. Dame uit colombia zo ze zei. Rest van de sex erg plichtmatig en meer met zichzelf bezig dan met mij als klant
En klagen dat de sex teveel was. Zeker geen herhalingsgevaar en zeker niet Rvp waardig

Werkelijk de slechtste date bij rvp ooit. En ik ben er al heel wat geweest helaas. Zoenen mocht niet. Aanraken was alles teveel en te gevoelig, zeker haar nep borsten. Dame uit colombia zo ze zei. Rest van de sex erg plichtmatig en meer met zichzelf bezig dan met mij als klant
En klagen dat de sex teveel was. Zeker geen herhalingsgevaar en zeker niet Rvp waardig
".... op aanraden van Marsha" Daar ben ik wel klaar mee - uhhh of eigenlijk niet, als je begrijpt wat ik bedoel. Had een soortgelijke ervaring met een andere "aanrader". Ook niet RVP waardig. Zou de recensie zo kunnen kopieeren, maar dan moeten er nog meer sterren af. Ik neem even een RVP pauze.

".... op aanraden van Marsha" Daar ben ik wel klaar mee - uhhh of eigenlijk niet, als je begrijpt wat ik bedoel. Had een soortgelijke ervaring met een andere "aanrader". Ook niet RVP waardig. Zou de recensie zo kunnen kopieeren, maar dan moeten er nog meer sterren af. Ik neem even een RVP pauze.
Zelfde ervaring, recensie(s) van dame is (zijn) verwijderd. Ook RVP pauze.

DIt is jouw ervaring, voor iedere bezoeker is het anders, heb verschillende postieve reacties ontvangen, dit zijn echter geen schrijvers en wat is RVP waardig?? Moeten ze dan standaard (tong)zoenen en frans zonder aanbieden. Dat is de integriteit van de dames zelf, daar gaan wij niet over.

Ben wel erg nieuwsgierig over wie dit dan gaat en of deze dame nog steeds bij ons werkt, mag ook via interne mail ;)

I'm so sorry for you. All the clients I have at this wonderful house are very clean men. I kiss them passionately, and they're always satisfied with me. It's not my fault that you don't have very good hygiene, and I know exactly who you are, which is why other girls don't go in with you. But since I'm new, I tried it, and you definitely smell really bad and don't know how to treat a woman. I don't think you're a client of this RPV house because the men who visit us are incredible; they all look and smell wonderful. Unlike you who don't look good and smell bad.

Laatst bewerkt:
Dan zal ze er wel niet lang zijn , want zulke dames maak je daar nooit mee ,🤔hoe kan ze je zulk slecht advies geven ,niks voor marscha, is altijd behulpzaam met recensies over de dames
DIt is jouw ervaring, voor iedere bezoeker is het anders, heb verschillende postieve reacties ontvangen, dit zijn echter geen schrijvers en wat is RVP waardig?? Moeten ze dan standaard (tong)zoenen en frans zonder aanbieden. Dat is de integriteit van de dames zelf, daar gaan wij niet over.
Nee natuurlijk gaan jullie daar niet over , maar het komt niet vaak voor deze dames die niet veel willen bij rvp, de het lijkt negatief maar zo moet je het niet zien , het valt de heren tegen om dat er juist bij jullie veel kan .

Dan zal ze er wel niet lang zijn , want zulke dames maak je daar nooit mee ,🤔hoe kan ze je zulk slecht advies geven ,niks voor marscha, is altijd behulpzaam met recensies over de dames

Nee natuurlijk gaan jullie daar niet over , maar het komt niet vaak voor deze dames die niet veel willen bij rvp, de het lijkt negatief maar zo moet je het niet zien , het valt de heren tegen om dat er juist bij jullie veel kan

Tot nu toe is er maar 1 heer en dat is de Topic opener ^^ die genoegzaam bekend is en totaal niet representatief is.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan