Recensie Steffani, Rotterdam 3,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SoManyWomen

Stamgast
Forumpionier
308
21/07/21
177
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8026836-steffani
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dame ontvangt in een nette appartement, omdat zij veel berichten ontvangt heeft zij whatsapp uitgezet en zal je haar moeten benaderen via sms of bellen.
Haar Engels is beperkt maar goed genoeg.
Zij deed open en ze stond in een leuke panter setje, gelijk met een zoen ontvangen:)
Bood mij wat te drinken aan en begeleidde mij naar de douche ( ik vroeg er expres naar aangezien dat wel zo fijn is )
Op bed nam zij veel initiatief en pijpte zij mij zonder condoom heeerlijk. Op gegeven moment heb ik haar gelikt en proeft zij ook lekker en fris gelukkig. Ik wilde haar laten squirten maar dat liet zij niet toe, vindt zij maar niks zei ze.
Daarna heeft zij mij nog even gepijpt en over op missionaris na tijdje heb ik haar doggy genomen. Op gegeven moment deed zij de condoom eraf en begon zij mij te pijpen als een malle en vroeg ik haar waar ik komen mocht, met volle mond beantwoordde zij: in my mouth.
Alsof ze de woorden uit mijn mond haalde haha, en uiteraard heel haar mond volgespoten, het was zo hevig dat zij aan het kokhalsen en hele gekke geluiden maaktte maar haar mondje en keel zat goed vol. Voor de zekerheid even gevraagd of het wel goed ging, waarop zei antwoordde: it come al the way in my troath haha.
Daarna even nog een sigaret met haar gerookt en wat gebabbeld over haar thuisland etc.
Hele lieve dame en voor alles open behalve anaal.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8026836-steffani
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Twee keer bij deze dame geweest. Eerste keer was beter dan de tweede keer en ook een andere locatie, was toen meer GFE en achter de deur leek ze er al zin in te hebben en werd ik bijna niet met rust gelaten. Lekker pzc, deepthroat aan, missio en doggy doorgewerkt tot ze me uiteindelijk klaar pijpte, ze slikte niet. Tweede keer dezelfde diensten maar zat minder pit in (terwijl de eerste keer vrij laat op de avond was en de volgende keer vroeg op de avond).
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8026836-steffani
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Steffani is inmiddels een oud gediende en ontvangt tegenwoordig in Rotterdam Zuid. De cim date is haar handelskenmerk. Helaas neemt ze niet echt de moeite om je een gfe ervaring te bieden. Ze loopt vaak weg om bv een peuk te roken en blijft zelden bij je op bed liggen. Daarvoor is ze te verstrooid en ongeduldig. Voor een snelle pijpdate is Steffani de place to go. Ben je op zoek naar iets meer dan dat, dat zou ik ff verder zoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan