Recensie Stella, Gent, Schepenenvijverstraat 21/3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vrijdagavond nog eens gaan wandelen in Gent en tot mijn grote verbazing Stella tegen gekomen in de avondshift.

Vanaf ik wist dat Stella er was, was mijn keuze snel gemaakt!
Ze zag er zeer knap uit met haar blonde krulletjes en groene badpak.

Bij het openen van de deur begroette ze me heel vriendelijk en kreeg ik direct een kus.
Ze herkende mij nog van de laatste keer.

Stella vertelde dat het haar eerste keer avondshift was na een lange periode gewerkt te hebben in de dagshift.
Ze verkiest de dagshift omdat er dan minder "speciale" dingen gebeuren en het clienteel een stuk respectvoller is.
Wat ik sterk waardeer aan Stella haar service is het feit dat ze uitgebreid haar tijd neemt om een praatje te maken en begint met wat teasen en zachte strelingen op bed.
Pijpen was dik in orde. Intiem verschillende standjes mogen uitkiezen.

Achteraf nog wat gepraat over vanalles en nog wat en ik mocht uitgebreid mijn tijd nemen om mij terug aan te kleden.
Bij het buitengaan nog een kus en een knuffel gekregen.

Bij stella krijg je echt een GFE als je lief en respectvol bent, het is een spontaan meisje dat een prima service biedt.
Vraagje N.

Weet je of deze nachtshift éénmalig was of gaat ze vanaf geden opnieuw systematisch de nachtshift doen ?

Merci D.
 
Das dus de plaats waar Alexandra voor haar verlof stond hé L (de Roemeense met korte jeansbroek, zwarte haren, die ook lang in Vogue 1 nr 2 gewerkt heeft hé). Alexandra nu al maanden niet meer gespot... Stella krijgt ook veel positieve recensies maar nu dus blijkbaar dagshift. Merci.
Die dame met haar kort jeansbroekje stond er vanmiddag weer. Er ging net een klant binnen. Anders had ik haar eens van jetje gegeven.
 
Die dame met haar kort jeansbroekje stond er vanmiddag weer. Er ging net een klant binnen. Anders had ik haar eens van jetje gegeven.
Dag Buffalotim,
We hebben het waarschijnlijk over een andere dame.
De dame die ik bedoel noemt Alexandra, is Roemeense en werkte voor haar verlof in bar Vogue 3 Vanderdockdoorgang 16L en dit sinds een aantal maanden. Voorheen werkte ze jarenlang in de bar Vogue 1 Schepenenvijverstraat 21/3. Ze heeft lang zwart haar, ik schat ze rond de 30 jaar en ze werkte voorheen altijd in de nightshift (van rond 20u00 à 21u00 tot...). Enige tijd geleden zou ze gecommuniceerd hebben met een klant dat ze rond 12 september zou tergkomen. Oorspronkelijk had ze mij gezegd dat ze een 3à4-tal weken zou weg zijn maar later kreeg ik sms dat ze nog niet wist wanneer ze zou terugkomen wegens verbouwingswerken aan haar huis.

Als ik vragen mag:
1/ Hoe laat was het ongeveer toen je haar zag staan ?
2/ en was het in bar Vogue 1 (Schepenenvijverstraat 21) of in bar Vogue 3 (Vanderdonckdoorgang 16L).

Je hebt ook nog bar Vogue 4 Vanderdonckdoorgang 14 (dus de bar recht tegenover bar Vogue 3 en recht voor je als je uit het Glazen straatje komt). Daar staat veelal ook een zwartharig meisje die een korte jeansbroek draagt. Ze is goed herkenbaar omdat ze - in tegenstelling tot Alexandra - zéér tenger en klein is

Bedankt voor je antwoord Buffalotim,
Grt. Dorisday.
 
Dag Buffalotim,
We hebben het waarschijnlijk over een andere dame.
De dame die ik bedoel noemt Alexandra, is Roemeense en werkte voor haar verlof in bar Vogue 3 Vanderdockdoorgang 16L en dit sinds een aantal maanden. Voorheen werkte ze jarenlang in de bar Vogue 1 Schepenenvijverstraat 21/3. Ze heeft lang zwart haar, ik schat ze rond de 30 jaar en ze werkte voorheen altijd in de nightshift (van rond 20u00 à 21u00 tot...). Enige tijd geleden zou ze gecommuniceerd hebben met een klant dat ze rond 12 september zou tergkomen. Oorspronkelijk had ze mij gezegd dat ze een 3à4-tal weken zou weg zijn maar later kreeg ik sms dat ze nog niet wist wanneer ze zou terugkomen wegens verbouwingswerken aan haar huis.

Als ik vragen mag:
1/ Hoe laat was het ongeveer toen je haar zag staan ?
2/ en was het in bar Vogue 1 (Schepenenvijverstraat 21) of in bar Vogue 3 (Vanderdonckdoorgang 16L).

Je hebt ook nog bar Vogue 4 Vanderdonckdoorgang 14 (dus de bar recht tegenover bar Vogue 3 en recht voor je als je uit het Glazen straatje komt). Daar staat veelal ook een zwartharig meisje die een korte jeansbroek draagt. Ze is goed herkenbaar omdat ze - in tegenstelling tot Alexandra - zéér tenger en klein is

Bedankt voor je antwoord Buffalotim,
Grt. Dorisday.
Vogue 1, omstreeks 12 uur 's middags.
 
Weet je of Stella momenteel aanwezig is en dat zij de blondine is van de avondploeg van 21/03?

ze is vaak bij het meisje van 21/4, heb je ook haar naam (lange brunette)?
 
Weet je of Stella momenteel aanwezig is en dat zij de blondine is van de avondploeg van 21/03?

ze is vaak bij het meisje van 21/4, heb je ook haar naam (lange brunette)?
Dag iamme,

Informatief: Stella werkt al een tijdje (ik denk een 2-tal maanden) niet meer in de Schepenenvijverstraat bar Vogue 1 n° 21/3).

De laatste keren dat ik er was (nachtshift) stond ze in de Vanderdonckdoorgang overdekte gedeelte (dus het glazen straatje) op nummer 11. Komende van de Brabantdam is dat ongeveer de laatste bar aan je linker kant. Idd. blonde krullen, draagt meestal korte blauwe jeans, en veel op haar gsm bezig.

Grt. D.
 
Stella veranderd graag nogal eens van gedachten 🤣🤣. Vroeger stond ze steevast in de middagploeg. Misschien is ze nu definitief veranderd naar de middagploeg? Maar bij vrouwen weet je natuurlijk nooit, is te zien of de wind nog veranderd van richting 🤪
 
hallo,
Heeft ze een onderscheidend teken zoals een tatoeage?
zonder te specifiek te zijn om het handvest van het forum te respecteren.
Stella kan je moeilijk missen als ze er zit. Ze heeft prachtig krulhaar en is geblondeerd. Draagt normaal kort jeansbroekje of badpakken in allerlei verschillende kleuren en draagt doorzichtige heels. Als ik me zelfs niet vergis met steentjes of glinstertjes. Ze is ook nogal regelmatig bezig op haar gsm. Veel succes in uw zoektocht 😉
 
Eindelijk Stella eens kunnen bezoeken.
Lieve meid, stelt je direct op je gemak met een verwelkomingszoen (op de wang).
Na een korte knuffel, een lekkere pijpsessie en daarna drie standjes.
Zij heeft mij on top klaargereden met een prachtig zicht op schattige borstjes.
Overal aankomen is geen probleem.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan