WHEM Stella, Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze loopt al eeuwen mee in het wereldje. Ik had jaren geleden ergens in Leidschendam met haar afgesproken obv van toen nog andere prachtige foto's waarin ze slank en jong oogde maar bij binnenkomst deed een klein dik oud bazig gehaast olifantje de deur open. Mijn geiligheid verdween als sneeuw voor de zon en heb beleefd geweigerd toen ze gelijk om het geld vroeg en ben weggegaan. Stampend op de vloer en tierend begeleidde ze me gauw de deur uit. Ik ken een hoop vaste dvp's die haar kennen en die zeggen allemaal dat ze knettergek is. ?
 
Ik heb zeker ervaring met deze dame en ze is in één woord fantastisch! Ik denk dat de vorige schrijver zijn jonge heer niet omhoog kreeg of zo maar Stella is zeker de dame op de foto's. Ze is is lief en gezellig en fantastisch mooi! Ik ga niet vertellen over de mooie momenten die ik al met haar heb beleefd maar ik kan een date met Stella van harte aanbevelen!
 
ben normaal niet zo van de reviews.. maar wilde tog nog ff reageren hier...
ik ken stella al jaren en we hebben altijd een gezellige en geile tijd samen.
vind het daarom ook niet terecht wat james allemaal zegt.
 
Ik ben niet de dame zelf of haar 'pimp'. Ze leest de 'onzin-reviews' echter wel en voelt zich daar door in haar werk en persoonlijk benadeeld. Vandaar dat ik mij geroepen voelde een correcte review te geven. Buiten dat wordt de betrouwbaarheid van deze site ondermijnd als onterecht slechte reviews worden geplaatst. De reacties die vervolgens worden geplaatst onder andere posts zeggen wat mij betreft genoeg over de lieden die deze onzin verspreiden. De advertentie van Stella is 100% correct, ik ben gisteren weer bij haar geweest en het was weer top!
 
Natuurlijk voelt ze zich benadeeld omdat het een negatieve ervaring van mijn kant is. Echter zo heb ik het ervaren en hoef je die niet in twijfel te nemen. Wat is mijn belang om een dame onterecht zwart te maken? Als je al mijn uitgebreid geschreven recensies even goed doorleest zijn het objectieve én geloofwaardige recensies van daadwerkelijke bezoeken. Deze zijn zowel uitstekend als zeer slecht die ik graag met mijn collega wandelaars wil delen.
 
ieder heeft zo zijn eigen ervaring. bij de een beter dan bij de ander. en ook ik ben wel eens in het verleden op bezoek geweest bij stella. had toen nog andere fotos op haar profiel en zag bij aankomst dat deze waren gephotoshopt. dacht dat mag de pret niet drukken dus besloten om toch te blijven. was ik toch maar weggegaan. was niet echt heel bijzonder. kreeg het gevoel dat ze me zo snel mogelijk weg wilde hebben. niet voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan