Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren28 en nog studeren. Jaja
Dat dacht ik dus ook.Studeren doen we ons hele leven,. Online vanaf september maar toch wel bekende fotoos.....
Vind ik geen gekke prijs voor een uur. (is natuurlijk wel afhankelijk van eventuele extra kosten)€200 per uur. Zou je niet liever een dame met een lagere tarief zoeken?
Jammer van de lichaamsversieringen, maar voor wie dat geen belemmering vormt:Ik ben een jonge vrije geest. Ik studeer nog! Dus doordeweeks lastig te bereiken en in de nacht slaap ik.
'S weekends ben ik wel actief. Dag en nacht.
Ben caramel bruin, 1.67 lang, volslank postuur maat 40, cupmaat F soms G, ben alternatief, piercings en tattoo's en een uniek karakter. Een goeie mix van introversie en extraversie. Hou van filosoferen en creatief bezig zijn. Ik zoek ook naar iemand die begrijpt dat mijn denkwijze afwijkt van de meeste mensen en dat het belangrijk is dat we ons veilig voelen bij elkaar. Ben behoorlijk alternatief.
Dit vind ik dus totaal geen type "studente". Rotterdam is ook niet echt in de buurt van Apeldoorn, zo ken ik ook nog wel mooiere dames niet uit dezelfde regio.Hier een dame die zich ook aanprijst als studente en gezien haar woordkeuze iets geloofwaardiger.
Jammer van de lichaamsversieringen, maar voor wie dat geen belemmering vormt: