Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren28 en nog studeren. Jaja
Dat dacht ik dus ook.Studeren doen we ons hele leven,. Online vanaf september maar toch wel bekende fotoos.....
Vind ik geen gekke prijs voor een uur. (is natuurlijk wel afhankelijk van eventuele extra kosten)€200 per uur. Zou je niet liever een dame met een lagere tarief zoeken?
Jammer van de lichaamsversieringen, maar voor wie dat geen belemmering vormt:Ik ben een jonge vrije geest. Ik studeer nog! Dus doordeweeks lastig te bereiken en in de nacht slaap ik.
'S weekends ben ik wel actief. Dag en nacht.
Ben caramel bruin, 1.67 lang, volslank postuur maat 40, cupmaat F soms G, ben alternatief, piercings en tattoo's en een uniek karakter. Een goeie mix van introversie en extraversie. Hou van filosoferen en creatief bezig zijn. Ik zoek ook naar iemand die begrijpt dat mijn denkwijze afwijkt van de meeste mensen en dat het belangrijk is dat we ons veilig voelen bij elkaar. Ben behoorlijk alternatief.
Dit vind ik dus totaal geen type "studente". Rotterdam is ook niet echt in de buurt van Apeldoorn, zo ken ik ook nog wel mooiere dames niet uit dezelfde regio.Hier een dame die zich ook aanprijst als studente en gezien haar woordkeuze iets geloofwaardiger.
Jammer van de lichaamsversieringen, maar voor wie dat geen belemmering vormt:
Een studente is iemand die studeert en dan mag je enig niveau verwachten. In taal in woord en geschrift. Een studente kan alle soort uitstralingen hebben. Wat de één aantrekkelijk vind kan de ander afstotelijk vinden. Maar € 200,= per uur vragen zouden we met z'n allen niet moeten betalen. Staat bijna nooit in verhouding tot de geboden diensten. Als wij mannen massaal weigeren dit soort bedragen te betalen gaat de prijs vanzelf naar beneden.Dit vind ik dus totaal geen type "studente". Rotterdam is ook niet echt in de buurt van Apeldoorn, zo ken ik ook nog wel mooiere dames niet uit dezelfde regio.
P.s. Studente is voor mij meer een uistraling en type dame, maakt mij niet uit of ze gestudeerd heeft of niet ik kom niet om haar diploma's te bewonderen zeg maar. Maar goed ieder z'n ding.
Dat is voor jou. Voor mij is het meer type studente, maar dat had ik hierboven ook al gezegd. Een "echte" slimme studente zal toch minimaal €200 voor een uur vragen en afhankelijk van de opties of extra's vind ik dit een reële prijs, maar ook dat had ik al vermeld.Een studente is iemand die studeert en dan mag je enig niveau verwachten. In taal in woord en geschrift. Een studente kan alle soort uitstralingen hebben. Wat de één aantrekkelijk vind kan de ander afstotelijk vinden. Maar € 200,= per uur vragen zouden we met z'n allen niet moeten betalen. Staat bijna nooit in verhouding tot de geboden diensten. Als wij mannen massaal weigeren dit soort bedragen te betalen gaat de prijs vanzelf naar beneden.
Precies dat. Sommige sekswerkers spelen kennelijk in op de behoefte en fantasie van mannen die graag met een meid uit die categorie willen afspreken.Een studente is iemand die studeert en dan mag je enig niveau verwachten. In taal in woord en geschrift.
Die ziet er niet uit als een studente, meer als een Rotterdamse met kleurtje van rond de 38 jaarHier een dame die zich ook aanprijst als studente en gezien haar woordkeuze iets geloofwaardiger.
Jammer van de lichaamsversieringen, maar voor wie dat geen belemmering vormt: