Stop it now! Sven Pichal, de kritische ConsuVent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SpeelseRuiter

Wandelaar
97
21/06/22
128
Nee hé. Niet Sven Pichal, toch niet?!

Toch wel dus...
...
Ondertussen komt wel daarmee het initiatief "Stop it now" mee in the picture. Het gemist alternatief, Want mensen met pedofiele gevoelens kunnen dus wél ergens anoniem terecht voor (of terwijl) ze schade berokkenen.

Ik prijs mezelf gelukkig dat ik zelf minder destructieve "kinks" heb, (om al m'n niet-vanilla fantasies maar even zo te benoemen). Al heb ik wel eens afgevraagd wat ik zou doen als in mijn hoofd het de verkeerde kant zou uitgaan. Ik vind het prima dat er zo een initiatief bestaat.
Tegelijkertijd word ik niet goed van de cijfers die nu bovenkomen vanuit Child Focus. Niet verwacht dat verdomme zo erg was. En van Sven Pichal al helemaal niet.
 

Ik zou ze niet te eten willen geven de meisjes -16j die in deze groep met foto terecht zijn gekomen. Zijn wij dan ook pedo en verspreider 🤷🏼‍♂️

Red Lights website doet toch ook zo een poll bij aanmelden met foto's van -16 jarigen om in te schatten hoe oud de meid op de foto is. Ik antwoord altijd hetzelfde en daardoor zijn de resultaten van die test niet echt relevant, maar toch. Een onderzoeksrechter die mijn profiel achterna zou kunnen browsen zou mij ook kunnen opsluiten want er komen waarschijnlijk tal van minderjarigen in voor. Gelukkig heb ikzelf absoluut NOOIT neiging gevoeld naar jonge mensen. Laat je helpen en spreek erover als dat wel zo is!
IMG_8071.jpg
 
Ik moet toegeven dat wat meer context wel zou helpen ja, in Nederland weet echt niemand wie dat is
Echte viespeuk!
En Sven Pichal is al jaren 'de inspecteur' die Vlaanderen de weg wijst in geval van geschillen. Een beetje jullie 'Radar' geloof ik.


Heb hem ooit 1 keer persoonlijk gesproken voor de uitzending en ben enkele keren over een banaal thema geïnterviewd geworden. Nooit gedacht dit, Vlaams nieuws, maar kwam bij mij toch ook hard binnen.
 

Ik zou ze niet te eten willen geven de meisjes -16j die in deze groep met foto terecht zijn gekomen. Zijn wij dan ook pedo en verspreider 🤷🏼‍♂️
In die groep staan helemaal geen meisjes -16 :rolleyes:
En verder is er natuurlijk wel een enorm verschil tussen een welgevormde, nagenoeg volwassen 16jarige en een kind van pakweg 6. Dat moet ik je toch niet uitleggen hoop ik?
Wat is eigenlijk de bedoeling van je bericht? Een beetje komen insinueren "hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen"? Die vlieger gaat hier toch echt niet op. Hij zit echt niet al een week vast omdat hij een paar bikinifoto's van een zestienjarige heeft gedownload.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan