Story: René Froger bezocht seksclub in mijn gezelschap

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
649
05/07/21
1.009
38
Een voormalige voetbaltrainer haalt flink uit naar bekendheden. Aan Story vertelt Pieter de Jongh onder anderen over René Froger, die hij tegengekomen zou zijn in een bekend Goois huis van plezier.

 
Wat er gebeurt in een bordeel of bij een raambezoek moet gewoon daar blijven. Dat gaat de buitenwereld niks aan. Triest dat die voetbaltrainer dit in de media gooit. Hij is tenslotte niet beter bezig dan Froger, hij komt zelf ook bij de dames van plezier.
Ja in Antwerpen zag ik ook ik wel een Bn er rondlopen en binnengaan, maar dat ga je toch niet aan de grote klok hangen
 
Zie ik hier een gelijkenis?😉
Ik heb begrepen dat er een flinke trek is, van mensen, die het buitenland verkiezen boven nederland. Ik heb een aantal mensen in mijn omgeving die ook recent zin verkast en een aantal andere overwegen het.
Ik zelf wil nog een paar jaren blijven hier ivm werk, maar ik ben ook wel een beetje uitgekeken op Nederland en hoe het is veranderd in de laatste 10 jaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan