Story: René Froger bezocht seksclub in mijn gezelschap

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb begrepen dat er een flinke trek is, van mensen, die het buitenland verkiezen boven nederland. Ik heb een aantal mensen in mijn omgeving die ook recent zin verkast en een aantal andere overwegen het.
Ik zelf wil nog een paar jaren blijven hier ivm werk, maar ik ben ook wel een beetje uitgekeken op Nederland en hoe het is veranderd in de laatste 10 jaar.

Toen mijn moeder overleden was had ik weinig echte reden meer om in Nederland te blijven, ondanks dat ik wel alles had. Ik heb de gok genomen en 6 maanden uitgetrokken, het beviel dermate dat het 5+ jaar geworden is inmiddels.

Ik kan 10 redenen opnoemen waarom wonen in het buitenland, aantrekkerlijker is dan in Nederland. En afgeven op Nederland, ik heb dat ook soms, maar dat is eerder uit beleid of keuze binnen de politiek. Het gras is absoluut niet groener in het buitenland.

Je moet het je eigen thuis maken, dat was denk ik het grootste obstakel van wonen in het buitenland. Maar als je eenmaal zit, heerlijk man.
 
Waarom krijgt een lul als die Pieter de Jongh eigenlijk een podium ?
Die zakkenwasser is in 30 jaar tijd vaker van werkgever verwisseld dan dan van onderbroek en zijn magnum opus is de nationale beker van Zimbabwe
Hij loopt verdomme met een air rond alsof hij Mourinho is terwijl de enige reden dat hij hier op tv geweest is dat hij niet fatsoenlijk Engels kan lullen
 
Best sneu als je probeert aandacht te krijgen door iemands naam te vermelden die je gezien zou hebben in een sexclub 20 jaar geleden.

Zo moeilijk is het niet om welke club het gaat waar sowieso een aantal BN'ers komen, en dus ook René Froger. Ik ben er zelf ook wel is geweest. Het gaat om Boccaccio Men's club in Laren. https://boccaccio-mensclub.com/

Club heeft allerlei faciliteiten. Zwembad, sauna, massages, bar, en nog meer exclusieve voorzieningen. Niet goedkoop maar beeldschone knappe meiden met alles erop en eraan qua service.
 
Ik heb begrepen dat er een flinke trek is, van mensen, die het buitenland verkiezen boven nederland. Ik heb een aantal mensen in mijn omgeving die ook recent zin verkast en een aantal andere overwegen het.
Ik zelf wil nog een paar jaren blijven hier ivm werk, maar ik ben ook wel een beetje uitgekeken op Nederland en hoe het is veranderd in de laatste 10 jaar.
Niemand houdt je tegen om weg te gaan. Ik wil je zelfs nog wel een lift geven. Veel geluk met het vinden van een land met rechts conservatieve opvattingen geen gezondheidszorg voor iedereen en waar je als man de baas bent. Afghanistan lijkt me wat voor je. Vergeet geen trui in te pakken
 
Niemand houdt je tegen om weg te gaan. Ik wil je zelfs nog wel een lift geven. Veel geluk met het vinden van een land met rechts conservatieve opvattingen geen gezondheidszorg voor iedereen en waar je als man de baas bent. Afghanistan lijkt me wat voor je. Vergeet geen trui in te pakken
Ga nou niet hier verder met ruzie maken met hem...

Als iemand in je irritatiezone zit kan je soms beter niet reageren.
 
Zo moeilijk is het niet om welke club het gaat waar sowieso een aantal BN'ers komen, en dus ook René Froger. Ik ben er zelf ook wel is geweest. Het gaat om Boccaccio Men's club in Laren. https://boccaccio-mensclub.com/

Club heeft allerlei faciliteiten. Zwembad, sauna, massages, bar, en nog meer exclusieve voorzieningen. Niet goedkoop maar beeldschone knappe meiden met alles erop en eraan qua service.
ben er jaren stamgast geweest, ik heb iedere kamer wel van binnen bekeken ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan