Recensie Stout privehuis Nataly 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jomtien2024

Newbie
19
30/03/24
6
2
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.stoutprive.nl/profiel-nati
Totale kosten (in euro)
€ 80,-
Een te meiden meid.!!

Wat een teleurstelling bij dit kreng ,laat dit figuur aub geen euro meer verdienen misschien rot ze dan op want is niet geschrikt voor dit beroep.

Bij binnenkomst in de kamer begon ze al met geeuwen nu heeft ieder dat weleens dus dacht niet aan denken.

Na mij uitkleden en wassen gaf ze aan hier liggen op commando,toen ging mijn 2de alarmbel rinkelen.

Het condoom werd aangebracht over een slappe pik en zover eroverheen trekken dat zelfs mijn ballen ingepakt werden,dit heb ik in mijn hele leven nog nooit meegemaakt.

Gaf haar aan dit is niet prettig en schoof het normaal terug hierop was commentaar en wilde ze niet.

Ze zegt can do only doggie.

Ik dacht oke op je knietjes dan maar en stak mijn pik erin met condoom en een klodder glijmiddel toen kwamen al haar vingers erbij en mijn pik zo strak vast houden dat het gewoon pijn deed.

Ik gaf haar aan dit is niet fijn waardoor ze zegt anders doe ik niet en kan je dan alleen aftrekken.

Haar vriendelijk bedankt en gezegd dat kan ik zelf ook.

Broek aangetrokken en naar de balie beneden gelopen en deze melding van haar gemaakt.

In totaal nog geen 10 minuten binnen geweest met trap op uitkleden en aankleden en wegwezen.

Gelukkig zijn er dames die wel weten hoe het moet maar dit kreng a.u.b. trap er niet in.

Terug
Bovenaan Onderaan