Straatprostitutie Midden Nederland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vroeger was er de Baan in Utrecht. Die is momenteel gesloten. Is er nog een andere plek waar je 'eerst kan kijken en dan beslissen' in Midden Nederland? (Tippelen of ramen etc.)
Dat is helemaal verdwenen in Utrecht. En naar alle waarschijnlijkheid komt het ook nooit meer terug. Deze zomer gaan een paar knappe koppen bij elkaar zitten om een nieuw plan te maken. (Voor de zoveelste keer)
Ga er maar vanuit dat het in Utrecht helemaal voorbij is.
Ik heb gehoord dat er wel een paar illegaal tippelen in Utrecht, maar zelf nog nooit gezien. En ik ben Utrechter, en weet alle plekjes en straatjes, rij elke dag door Utrecht.

Straatprostitutie bestaat bijna niet meer in Nederland. Alleen Arnhem en Nijmegen hebben nog tippelzones, maar die stellen niks meer voor. Trieste boel daar.
En raamprostitutie in Midden Nederland is er helemaal niet meer.

Straatprostitutie bestaat bijna niet meer in Nederland. Alleen Arnhem en Nijmegen hebben nog tippelzones, maar die stellen niks meer voor. Trieste boel daar.
En raamprostitutie in Midden Nederland is er helemaal niet meer.
Wel jammer, niet omdat ik zelf Utrechter ben, maar de bootjes vond ik persoonlijk de beste raambuurt van Nederland. Morgen ga ik met de motor naar Den Haag, word mijn tweede keer daar, niet heel groot maar we moeten toch wat.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan