Striptease/lapdance/paaldans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de huiskamer/barruimte van Dreamgirls in Bergen op Zoom hebben zij een podium met paal.
Maar geen idee of daar ooit door een dame gebruik van gemaakt wordt. Ik heb het tot nu toe zelf nooit gezien of ervan gehoord.
 
Een geile striptease lijkt mij het ideale voorspel voor een heet avontuurtje, mits de dame goede looks heeft uiteraard. Ik zoek de dames (bij de privehuizen en clubs) voor een intieme afspraak in de eerste plaats niet uit op de strakke looks, dus lang niet alle dames die ik bezoek hebben deze, maar als ze die wel hebben ga ik het in de komende periode zeker eens vragen en kijken waar het toe leidt. Zodra ik een keer succes hiermee heb zal ik het dan hier laten weten.
 
Ik heb zelf nog niet de kans gehad om een dame te bezoeken in een privéhuis of club die striptease aanbiedt, maar heb hier veel zin in en vraag me af of iemand anders inmiddels wel tips heeft?
Ik zie in ieder geval dat deze dame het wel nadrukkelijk in haar advertentie heeft staan.
 
In Oost-Europa al paar keer meegemaakt. Bier drinken, strippende dames pal voor je neus. Ook met dame naar andere ruimte voor private dance. Nadeel wel, 9 van de 10 tenten werken zo dat dames blijven zeuren om dure drankjes. Beter betaal ik entree, en heb ik dat gezeur niet. In NL ken ik dit concept niet. Tips in Oost-Europa of dichterbij hoor ik graag :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan