Studentes 21+ die willen bijverdienen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je tekst goed geschreven is, zonder spellingsfouten, is het misschien ook een kwestie van volhouden. Je advertentie moet natuurlijk net gezien worden. Ik weet dat deze meiden niet elke dag op SJ zitten, maar heel incidenteel. Het is dan natuurlijk wel zaak dat je net een advertentie online hebt staan. Op het moment dat ze behoefte hebben aan een contact, dan kijken ze wat er is en reageren dan op een paar leuke advertenties. Al snel vallen er na het eerste contact mensen af omdat communiceren voor sommigen lastig is, maar als adverteerder kun je toch vrij regelmatig succes hebben.

Natuurlijk helpt het als je realistische verwachtingen hebt. Als je denkt dat je voor (bijna) niks seks kunt hebben, dan moet je niet op SJ zitten. Maak dan een account op SDC e.d. Daar zijn ook veel meiden actief. Als je weinig wilt uitgeven, dan zijn er 1000 anderen, je moet dan echt geluk hebben. Een studente die ook adverteert als DVP is vaak de beste optie, omdat je niet alle moeite hoeft te steken in het contact.
 
Zoiets bedoel je?

"Studentje
hallo ik ben een jogen student 19
en ik wil graag ervaring op doen en het gezlig hebben, ik houw wel is van goed neuken, en experimenteren, bijna alles kan , je mag alles kiezen , en geen vergoeding nodig aarzel niet om te sturen
leftijd onbeperkt"

Ik heb de spelfouten voor de afwisseling eens niet geteld.
 
Laatst bewerkt:
Zoiets bedoel je?

"Studentje

hallo ik ben een jogen student 19
en ik wil graag ervaring op doen en het gezlig hebben, ik houw wel is van goed neuken, en experimenteren, bijna alles kan , je mag alles kiezen , en geen vergoeding nodig aarzel niet om te sturen

leftijd onbeperkt"

Ik heb de spelfouten voor de afwisseling eens niet geteld.


Onderwijsniveau is aanzienlijk achteruitgegaan....
 
Terug
Bovenaan Onderaan