Studentes 21+ die willen bijverdienen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En hoevaak willen ze dan normaal gesproken afspreken?
Als je een Sugardaddy-achtige constructie wilt aangaan, dan moet het willen ondersteunen van een studente vooraan staan. Het hebben van intimiteiten of een bepaalde frequentie van intimiteiten is niet altijd vanzelfsprekend. Als je seks wilt, dan kun je beter een afspraak maken met een DVP. Gelukkig zijn er heel veel leuke sekswerkers in de leeftijd van een gemiddelde student.
 
Dat komt dan neer op 250 € per week. Maar dit bedrag zal minimaal zijn, en zonder veel extra's.
En al helemaal geen date van uren lang, mits je bijbetaalt.

De meeste kennen, of dromen hun waardes. En sommige hebben het geluk een rijke suikeroom te ontmoeten, meest via sex / dating sites.

Met relatief normale prijzen halen wij er geen voordeel uit. Dan beter naar een prive huis of ontvangst gaan. Verder geen gezeik mee.

Doe er je voordeel mee. 👍
Dank je. Misschien is dit niet het forum voor suikerdates of kan het niet anoniem, maar kun je wat zeggen over hoe snel je van registreren bij suikerarrangement je in bed ligt bij een aantrekkelijk grietje?

Ik heb wel eens gekeken op SA en vind de meeste niet bijzonder of vergelijkbaar met kinky. Af en toe staan er wat foto's die de moeite waard zijn. Maar dan de volgende stap, betaald registreren, mailtjes afspraak, kennismaken, daten en die stap verder zie ik tegenop. Als het eenmaal vast contact is gaat het waarschijnlijk wel weer vlugger enzo.
 
Dank je. Misschien is dit niet het forum voor suikerdates of kan het niet anoniem, maar kun je wat zeggen over hoe snel je van registreren bij suikerarrangement je in bed ligt bij een aantrekkelijk grietje?

Ik heb wel eens gekeken op SA en vind de meeste niet bijzonder of vergelijkbaar met kinky. Af en toe staan er wat foto's die de moeite waard zijn. Maar dan de volgende stap, betaald registreren, mailtjes afspraak, kennismaken, daten en die stap verder zie ik tegenop. Als het eenmaal vast contact is gaat het waarschijnlijk wel weer vlugger enzo.
Het is hier al vaker gezegd. Je moet goed in je slappe was zitten met een suiker date. Het meisje wil nl. materialistisch verwend worden. De sex is voor haar bijzaak. Gaat het je alleen om de sex met een studentje, neem dan een dvp met een leeftijd die tussen de 20 en 28 ligt De meeste studies doen 4 jaar, neem 2 jaar reserve en dan zijn ze wel afgestudeerd. 😁Je kan ook naar een saunaclub gaan. Daar lopen een hoop jonge dames rond die best een studentje willen spelen.
 
Ik bedoel dat je geen suiker cadeau doet maar gewoon seks hebt.
Met als einddoel dat je je zaad in een rubber of haar mond dropt.
In plaats van de pinbon van wat dan ook af te rekenen. Of te betalen voor slechts haar aanwezigheid.
 
Als je een Sugardaddy-achtige constructie wilt aangaan, dan moet het willen ondersteunen van een studente vooraan staan. Het hebben van intimiteiten of een bepaalde frequentie van intimiteiten is niet altijd vanzelfsprekend.
Ik zou toch wel gek zijn om een studente eenzijdig financieel te willen "ondersteunen"... waarbij de leveringsverplichting alleen bij de man ligt...

Voor veel mannen heet de "relatie" waarbij de man wel "levert", en de vrouw niet, een "huwelijk".
(en ja, veel vrouwen zullen het ervaren als dat zij wel leveren en de man niet)

Die "studentes" maken gewoon misbruik van de mannen die zo eenzaam zijn dat ze zelfs willen betalen om in de aanwezigheid van een meisje/studente te mogen zijn.

Het zegt veel over die mannen en die vrouwen, maar het is een vrij land, dus ieder zijn ding.

Prima als een studente mij afwijst, als ik op wat voor manier dan ook niet aantrekkelijk genoeg ben voor sex... maar zeg dat dan gewoon en eis/vraag geen geld/cadeau's.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou toch wel gek zijn om een studente eenzijdig financieel te willen "ondersteunen"... waarbij de leveringsverplichting alleen bij de man ligt...
Dan ben je toch helemaal niet geschikt voor een Sugardaddy constructie? 😜 Ik denk dat sommige mannen denken dat een Sugardaddy een speciaal soort klant is van een DVP. 🤦 Natuurlijk heb je DVP die ook op deze manier klanten zoeken, maar dat hoeft dus niet. Het is daarom verstandig om tevoren goed te bespreken wat de mogelijke wederdienst zal zijn.

En wat mannen doen, … Google eens naar Fin-Dom. Ook dat is een veel voorkomende constructie binnen de BDSM.
 
Wat ik grappig vind is dat ze zich studente noemen maar wel de hele dag beschikbaar zijn voor seks. Moet een studente niet naar school om te leren? Ze hebben veel tijd voor een studente vind ik.
Ik heb een tussenjaartje vanwege een operatie maar ben officieel nog studente. Na de zomer heb ik ook colleges die niet verplicht zijn, zal ze dan ook niet allemaal volgen.

We zijn niet allemaal van 08:30 tm 17:00 5 dagen per week op school 😂
 
In Rotterdam zijn er best veel studentenverenigingen die op donderdagen een borrel event hebben. Heb net na de jaarwisseling vrij laat in de avond een paar tegengekomen die een beetje dronken zijn en mee geflirt. Uiteindelijk hebben er 2 dames me uitgenodigd om naar hun appartementje te gaan. We hebben een lekker geil triootje gedaan.
En toen werd je wakker? 😂
 
In Rotterdam zijn er best veel studentenverenigingen die op donderdagen een borrel event hebben. Heb net na de jaarwisseling vrij laat in de avond een paar tegengekomen die een beetje dronken zijn en mee geflirt. Uiteindelijk hebben er 2 dames me uitgenodigd om naar hun appartementje te gaan. We hebben een lekker geil triootje gedaan.
Dan ben je vast een jonge kerel die bij de dames in de smaak viel.
Voor velen hier zal dat niet meer gelden.
 
In Rotterdam zijn er best veel studentenverenigingen die op donderdagen een borrel event hebben. Heb net na de jaarwisseling vrij laat in de avond een paar tegengekomen die een beetje dronken zijn en mee geflirt. Uiteindelijk hebben er 2 dames me uitgenodigd om naar hun appartementje te gaan. We hebben een lekker geil triootje gedaan.
En toen ging de wekker en ontwaakte je uit je droom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan