Recensie Suelen, Gent 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bram123

Wandelaar
60
08/11/22
15
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-bom-7.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vrienden,
Bij deze nog een recensietje van een bezoekje enige tijd geleden.
Ik had een afspraak met Paty, waarvan de link inmiddels niet meer bestaat. Ze ontvangt in een gekend pand te Gent. Meer bepaald in de K*****straat [censuur zelf toegepast]. Bij het krijgen van het adres had ik in feite al ommekeer moeten maken. Er ontvangen daar steeds Braziliaanse dames waar ik nooit een goede ervaring mee had. Zoals alle vorige keren was het deze keer ook prijs. Snel afwerken en boeken toe. Hoe sneller ik kwam, hoe liever ze het had. Mijn broek was met moeite uit en ze begon al te sleuren.
De dame was wel mooi, maar ik vond ze niet 100 procent lijken op deze van de advertentie.
Toen ik thuis kwam werd dit ook bevestigd. De dame die me ontving herkende ik in een andere ad., namelijk die van Suelen. Tweemaal dus gesjareld bij dit bezoek 🥳.
Verder wil ik doch melden dat ik meestal wel goede ervaringen heb met latina's (echt helemaal mijn ding, dus als jullie tips hebben 😁).
 
Vrienden,
Bij deze nog een recensietje van een bezoekje enige tijd geleden.
Ik had een afspraak met Paty, waarvan de link inmiddels niet meer bestaat. Ze ontvangt in een gekend pand te Gent. Meer bepaald in de K*****straat [censuur zelf toegepast]. Bij het krijgen van het adres had ik in feite al ommekeer moeten maken. Er ontvangen daar steeds Braziliaanse dames waar ik nooit een goede ervaring mee had. Zoals alle vorige keren was het deze keer ook prijs. Snel afwerken en boeken toe. Hoe sneller ik kwam, hoe liever ze het had. Mijn broek was met moeite uit en ze begon al te sleuren.
De dame was wel mooi, maar ik vond ze niet 100 procent lijken op deze van de advertentie.
Toen ik thuis kwam werd dit ook bevestigd. De dame die me ontving herkende ik in een andere ad., namelijk die van Suelen. Tweemaal dus gesjareld bij dit bezoek 🥳.
Verder wil ik doch melden dat ik meestal wel goede ervaringen heb met latina's (echt helemaal mijn ding, dus als jullie tips hebben 😁).
Welke straat is dit?, dan kan ik dames die dit adress geven ontwijken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan