- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Zaterdag
Had tussen de THC afspraken door nog wel zin in een blowjob middagje.
En ben lekker naar Sugamo gegaan om wat clubs af te gaan.
Ben eerst bij Golden King geweest en heb Mayu in haar mondje gespoten (zie oude recensie)
En daarna liep ik naar de overkant om een nieuwe pink salon uit te proberen, Sugamo Flower.
Schijnt open te zijn sinds maart dit jaar.
5K yen betaald aan de Tencho en ik werd naar een bankje geleid.
Hij kwam nog een kopje thee brengen en La La werd door de microfoon opgeroepen.
Na enkele minuten komt La La bij me zitten met een warme doek, om mijn handen schoon te maken.
Vervolgens werd ik met een paar koude doekjes schoongemaakt en de kleertjes van haar gingen uit.
Mocht overal aan komen en ze had een heerlijk kaal geschoren poesje.
Ondanks haar prima pijpbeurt van 20 minuten, de discolampen en vrolijke eurodance deuntjes,
lukte het mij niet om zo snel na Mayu, al te spuiten.
Ik heb haar bedankt en liep vervolgens deurtje ernaast de trap op, om naar Club World te gaan, voor de volgende BJ.
En ben lekker naar Sugamo gegaan om wat clubs af te gaan.
Ben eerst bij Golden King geweest en heb Mayu in haar mondje gespoten (zie oude recensie)
En daarna liep ik naar de overkant om een nieuwe pink salon uit te proberen, Sugamo Flower.
Schijnt open te zijn sinds maart dit jaar.
5K yen betaald aan de Tencho en ik werd naar een bankje geleid.
Hij kwam nog een kopje thee brengen en La La werd door de microfoon opgeroepen.
Na enkele minuten komt La La bij me zitten met een warme doek, om mijn handen schoon te maken.
Vervolgens werd ik met een paar koude doekjes schoongemaakt en de kleertjes van haar gingen uit.
Mocht overal aan komen en ze had een heerlijk kaal geschoren poesje.
Ondanks haar prima pijpbeurt van 20 minuten, de discolampen en vrolijke eurodance deuntjes,
lukte het mij niet om zo snel na Mayu, al te spuiten.
Ik heb haar bedankt en liep vervolgens deurtje ernaast de trap op, om naar Club World te gaan, voor de volgende BJ.