- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.massagewereld.com/masseuse/summer/?iid=61627&_gl=1*175ntbf*_up*MQ..*_ga*NTM4Nzk5NDM5LjE3NTE0NzU3Mzg.*_ga_BMVQC571XT*czE3NTE0NzU3MzckbzEkZzEkdDE3NTE0NzU3NDEkajU2JGwwJGgw
- Totale kosten (in euro)
- 160
Vandaag bij deze dame geweest ze is nieuw daar lieve meid maar moet nog veel leren.
Beetje aaien over de rug bouwt totaal geen spanning naar ruim een half uur strelen over je rug
mag je om draaien. Wordt je hele voorkant flink in geolied en snel een beetje wrijven en aaien
wordt je zo snel mogelijk naar je hoogte punt gewerkt en mag je gaan douchen je rug wordt nog wel ingezeept zo wel voor
als achter af de rest mag je zelf doen. Lieve meid maar voor mij zeker geen herhaling.
www.massagewereld.com
Beetje aaien over de rug bouwt totaal geen spanning naar ruim een half uur strelen over je rug
mag je om draaien. Wordt je hele voorkant flink in geolied en snel een beetje wrijven en aaien
wordt je zo snel mogelijk naar je hoogte punt gewerkt en mag je gaan douchen je rug wordt nog wel ingezeept zo wel voor
als achter af de rest mag je zelf doen. Lieve meid maar voor mij zeker geen herhaling.
Summer - Massagewereld
Lieve Mannen, Ik ben Summer… een ondeugende verrassing in een klein, verfijnd jasje. Mijn huid is licht getint, mijn figuur slank en sierlijk – met kleine, zachte borsten en een perfect rond kontje dat je zal doen watertanden. Klein van stuk, maar groots in verleiding. Ik hou ervan om jou te...