WHEM Sunny, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deckx

Meubelstuk
Forumpionier
3.149
02/07/21
6.511
20
WHEM Sunny?

Het is een top dame, dat is her en der al gemeld. Een review topic ontbreekt nog, maar er komen toch steeds vragen over deze dame naar boven. Daarom dit topic maar gestart.

Communicatie lijkt lastig met deze dame, wie heeft de gouden tip?

Laatst bewerkt:
My experience with the booker that has this lady (and Anne, at least the last time she was there) is that it's almost impossible to meet. I gave up twice and now ban I think, but basically you agree on time, you come, then the lady is never ready. "2min please" that last 10+ min, go here, go there, take a picture, etc.

I personally cannot be bother. Sad that I miss potential top ladies but at the same time bookers know about this forum so who knows where the positive reviews come from sometimes...

(Was gonna post this in the other topic but now this is created)

De gouden tip is *geduld*

Ondanks dat ik de vorige keer een hotline leek te hebben, en ook dit keer op de eerste dag dat ze hier terugkwam...bij het maken van een afspraak kreeg ik geen reactie meer.
Toevallig vandaag weer reactie gehad, na een week (!).

Bizar eigenlijk en je zou denken "onacceptabel", maar blijkbaar is er aanwas genoeg. Ik vind het echter de moeite waard om te wachten, afgaand op het verleden...

Ben er nog steeds niet achter of ze het zelf doet (appen) of een ander.

(and Anne, at least the last time she was there)
Anne?

De gouden tip is *geduld*

Ondanks dat ik de vorige keer een hotline leek te hebben, en ook dit keer op de eerste dag dat ze hier terugkwam...bij het maken van een afspraak kreeg ik geen reactie meer.
Toevallig vandaag weer reactie gehad, na een week (!).

Bizar eigenlijk en je zou denken "onacceptabel", maar blijkbaar is er aanwas genoeg. Ik vind het echter de moeite waard om te wachten, afgaand op het verleden...

Ben er nog steeds niet achter of ze het zelf doet (appen) of een ander.

Anne?
Is het vragen waard als je haar weer ziet ….

Ik heb er net als velen vorig jaar van mogen proeven en dat smaakte naar meer. Maar ze heeft me nu in het nieuwe jaar 2 keer een uur laten wachten ondanks een afspraak met excuses van "sleutel kwijt" tot "de kamer wordt nu schoongemaakt" en vervolgens helemaal geen reactie meer. Ik vermoed dat er dan inderdaad iemand anders voorrang gekregen heeft. Het is een topper maar graag of niet. Ze lijkt inderdaad gewoon overboekt met al die geile beren hier. Gelukkig zit Cybelle daar om de hoek. Zeker zo mooi, zelfde service en daar kon ik gelijk terecht.

Maakt allemaal niet veel uit, Sunny lijkt weer vertrokken.
Nou ja, bij mij zei ze dus dat ze eerder ongesteld is geworden dan gebruikelijk en dat ze dus een paar dagen offline gaat...

We gaan het wel zien.

Wel scherp blijven he jongens 😄

Bericht in onderwerp 'Sunny, Amsterdam'
https://www.girlsreview.nl/threads/sunny-amsterdam.72074/post-1320808
Weet ik wel, maar dan nog. Het gaat toch over Sunny, niet over Cybell/Oliwia of wie dan ook (die er overigens compleet niet op lijkt ook, dus tsja).

Wel scherp blijven he jongens 😄

Bericht in onderwerp 'Sunny, Amsterdam'
https://www.girlsreview.nl/threads/sunny-amsterdam.72074/post-1320808
Ja, maar als we alle dvp gaan bespreken die toevallig in dezelfde buurt ontvangen wordt het hier ook weer onoverzichtelijk.

Nou ja, bij mij zei ze dus dat ze eerder ongesteld is geworden dan gebruikelijk en dat ze dus een paar dagen offline gaat...

We gaan het wel zien.
De reden voor het offline zijn is dan ook niet zo belangrijk, Als ze weer benaderd wil worden voor afspraken komt de advertentie wel weer online.

Laatst bewerkt:
De reden voor het offline zijn is dan ook niet zo belangrijk, Als ze weer benaderd wil worden voor afspraken komt de advertentie wel weer online.
Dat zou kunnen maar hoeft dan toch niet perse automatisch zo te zijn gezien sommige dames die offline zijn toch beschikbaar zijn en benaderd kunnen worden. Ik noem bijv. de bekende Nicole (alhoewel nu net vertrokken). En dan nu weer snel terug naar Sunny voordat het weer uit de hand loopt.

Laatst bewerkt:
Toch wel opvallend, je zou denken dat een dvp vanwege beroepsrisico's de pil neemt en dus geen 'echte' menstruatie krijgt, enkel een ontrekkingsbloeding. Nog logischer zou zijn als ze de pil doorslikken, dus zonder stopweek; dat kan langdurig veilig en daarmee voorkom je menstruatie helemaal.

Terug
Bovenaan Onderaan