Susan eerste keer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het geen aantrekkelijk voorstel. €200 na €50 te hebben aanbetaald. Geen max op het aantal mannen en 'maar' een tijdswindow van 2 uur. Stel dat er 10 mannen komen dan heb je 12 minuten per persoon. Dan is €200 echt heel veel geld.
En het is haar eerste keer dus nog heel veel tijd nodig om te ontdekken.

De condoom toezichthouder staat er naast??🤣🤣🤣
Dus als een man het toch stiekem zonder probeert, stoppen we de gb even.
Dit soort gangbangs is kansloos 🤣🤣.
Ik weet het niet of het zo gaat. Maar zie niet in hoe je dat anders zou moeten doen.
En... een gangbang zonder condoom! Mag je dus lekker in het kwakje van de vorige stoten??? Brrrrrrr!
Daar zijn liefhebbers voor blijkbaar. Zelfs mannen die het zaad van de voorganger er uit willen likken. Zou ook mijn voorkeur niet zijn, maar ieder zijn ding.

Heb de adverteerder een mailtje gestuurd.
Dit antwoord kreeg ik terug :
Wel veel energie gegeven aan een advertentie die je zelf niet ziet zitten! Hahaha. Meer dan 200 aanmeldingen, dus daar zal het niet aan liggen. Fijne avond

Meer dan 200 aanmeldingen???
Denk dat de ervaren gangbang organisatoren hier jaloers op zijn.🤔🤣.
Denk eerder een gevalletje, ik licht je op voor 50 euro.😁😁
Ik weet het niet of het zo gaat. Maar zie niet in hoe je dat anders zou moeten doen.

Daar zijn liefhebbers voor blijkbaar. Zelfs mannen die het zaad van de voorganger er uit willen likken. Zou ook mijn voorkeur niet zijn, maar ieder zijn ding.
Hoe je dat moet doen?
Gewoon niet, gaat niet werken..
Die advertentie is waarschijnlijk gewoon oplichting..

Heb de adverteerder een mailtje gestuurd.
Dit antwoord kreeg ik terug :
Wel veel energie gegeven aan een advertentie die je zelf niet ziet zitten! Hahaha. Meer dan 200 aanmeldingen, dus daar zal het niet aan liggen. Fijne avond

Meer dan 200 aanmeldingen???
Denk dat de ervaren gangbang organisatoren hier jaloers op zijn.🤔🤣.
Denk eerder een gevalletje, ik licht je op voor 50 euro.😁😁

Hoe je dat moet doen?
Gewoon niet, gaat niet werken..
Die advertentie is waarschijnlijk gewoon oplichting..
Dat laatste ben ik met je eens.

Terug
Bovenaan Onderaan