- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4972840-susana
- Totale kosten (in euro)
- 220
Voor de looks van Susana naar Almere afgereisd, Kruidenwijk. Ze ontvangt in een rijtjes woning. Denk jaren 90. Voortuin is rommelig. De gang ruikt naar rook. De slaapkamer heeft geen geur. Inrichting is basis: dubbelbed, grote tv, hangrek, stoeltje en nachtkastje. Genoeg bewegingsruimte.
Susana is het meisje van de fotos. Ik schat net boven 160 cm. Tattoos komen overheen. Ik vind haar erg mooi. In RL heeft ze een Rihana-blik. Niet zo'n lieve blik zoals op de foto's.
Ze is wel erg lief. Komt wat verlegen over.
Ze heeft een mooi lichaam. Ze is slank met een latina kont (richting peervorm). Natuurlijke borsten.
Na de douche en praatje (vertaal app) ging ze eerst sensueel op de muziek dansen. Elkaar lichamen verkend. Susana doet niet aan tz. Pzc deed ze erg goed. Goede zuigkracht, af en toe diep en ballen kregen ook aandacht. Daarna ging ze op me zitten. Verschillende posities werd door haar uitgevoerd. Daarna mocht ik aan de slag. Ze is meegaand tijdens de daad. De standjes voor de spiegel waren geweldig. Ze keek me continue geil aan en heeft een lieve zachte kreun.
Zeer goede date gehad.
Afspraak via whatsapp:
€200 voor 1 uur met tz, pzc, nmc en cof.
Dit door haar mondling bevestigd voor de betaling.
Tijdens de date:
Geen tz. Cof kon niet. Op borsten komen was €20 extra.
Ik had de vertaal-app moeten gebruiken voor bevestiging vd services. Ze zei "yes" op alles wat ik zei.
Susana is het meisje van de fotos. Ik schat net boven 160 cm. Tattoos komen overheen. Ik vind haar erg mooi. In RL heeft ze een Rihana-blik. Niet zo'n lieve blik zoals op de foto's.
Ze is wel erg lief. Komt wat verlegen over.
Ze heeft een mooi lichaam. Ze is slank met een latina kont (richting peervorm). Natuurlijke borsten.
Na de douche en praatje (vertaal app) ging ze eerst sensueel op de muziek dansen. Elkaar lichamen verkend. Susana doet niet aan tz. Pzc deed ze erg goed. Goede zuigkracht, af en toe diep en ballen kregen ook aandacht. Daarna ging ze op me zitten. Verschillende posities werd door haar uitgevoerd. Daarna mocht ik aan de slag. Ze is meegaand tijdens de daad. De standjes voor de spiegel waren geweldig. Ze keek me continue geil aan en heeft een lieve zachte kreun.
Zeer goede date gehad.
Afspraak via whatsapp:
€200 voor 1 uur met tz, pzc, nmc en cof.
Dit door haar mondling bevestigd voor de betaling.
Tijdens de date:
Geen tz. Cof kon niet. Op borsten komen was €20 extra.
Ik had de vertaal-app moeten gebruiken voor bevestiging vd services. Ze zei "yes" op alles wat ik zei.
Laatst bewerkt: