WHEM Susana / sussy African, Harelbeke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wou eens een ervaring met een afrikaans type , de foto's zagen er veelbelovend uit en haar profiel was ook geverfieerd.
In haar advertentie stond vermeldt dat ze maar 2 weken in België verblijft (maar is wellicht een leugen) , dus snel een afspraak gemaakt.
Verhoog de vermelde leeftijd en gewicht met minstens 10 en je zal in de buurt komen, maar de dame leek nog ça va bij aankomst.
Woont in Spanje , dus is't in Spaans te doen of in't Frans, verstaat weinig tot geen Engels.
Ze heeft wel een lekkere kont, nepborsten zijn niet geslaagd.
Geboekt voor een 1 uur aan 150 eur, op voorhand afgesproken dat er 2x sex voorzien werd.
Ze neemt weinig tot geen initiatief, je moet zelf aangeven wat je wil.
Wel goede pijpbeurt, beffen en aan tepels zuigen had ze niet graag.
Na een half uurtje kwam ik klaar in doggy, lekkere kont weet je wel.
Ze bleef maar liggen en daar ik een propere jongen ben heb ik zelf maar condoom verwijderd en zelf om doekjes gevraagd, daar ze zelf te druk met de smartphone bezig was.
Ik had nochtans op voorhand gevraagd of er 2x sex voorzien was , maar omdat er slechts een 15 tal minuten meer over bleven werd ik verzocht om het pand te verlaten.
Ze kon het ook niet laten om me nog een gemeen lachje te trakteren bij het verlaten.
Voor mij een eerste en laatste keer bij deze griet.
Volgens mij adverteert ze ook nog onder een andere naam, ook met ontvangst in Harelbeke.
Absoluut geen gevaar voor herhaling.
Zeker geen aanrader, zelfs te mijden en voor mijn part mag ze gerust zo snel mogelijk terug naar Spanje.
 
Ik ben gisteren langs geweest bij deze Afrikaanse parel. Ze komt uit Kenia. Spreekt Frans, Engels en Spaans. Ik vermoed dat ze in de dertig is. Maar ze heeft wel een mooi, rond lijf. Alleen de tieten zijn raar: de siliconen zijn vierkant ofzo... helemaal mislukt. Wel een lekkere, typisch Afrikaanse ronde kont. Zoenen doet ze niet echt enthousiast en veel initiatief neemt ze niet. Ik deed zelf haar rode lingerie-setje uit, begon haar lijf te betasten, duwde haar handen naar mijn stijve paal en trok haar uiteindelijk het bed in. Pijpen deed ze met condoom. Niet goed, niet slecht. Ze heeft wel een heel zachte huid. Heerlijk om haar te strelen. Vingeren liet ze toe. Toen we gingen neuken kwam het glijmiddel boven waarvan ze veel te veel gebruikte. Wat is dat toch tegenwoordig met hoeren en hun glijmiddel? Vroeger, ik spreek tien jaar geleden, kwam ik dat nooit tegen. Maar tegenwoordig smeren ze je paal en hun doos vol. Resultaat: je zwemt precies in open zee. Ik nam haar in missionaris maar had op die manier de hele nacht kunnen doorstoten. Gelukkig ging het in doggy iets beter: haar kont is lekker stevig en zoals bij veel zwarte vrouwen een mooie genotstempel.

Ik ga niet meer terug. Maar af en toe een Afrikaantje lust ik wel, en in West-`Vlaanderen is het een beetje mager wat dat betreft de laatste tijd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan