Recensie Suzanna, Antwerpen, Villa Tinto 42 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1987

Vaste klant
175
09/08/21
77
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
leuke romeense dame gezellige babbel pijpt lekker ook deepthroat en intiem was ook goed. Sinds paar dagen hier terug ze vertelde dat ze voor corona ook eergens op het SK stond weet alleen niet waar.
 
En wanneer begon Corona volgens jou ?
Ongeveer hé, om toch een idee te hebben.

Ik heb het over de eerste lockdown en de eerste sluiting van het SKW in maart 2020.

Ik heb toen Suzanna op 4 maart 2020 voor de laatste keer bezocht en rond 18 maart 2020 is ze toen naar Roemenië vertrokken

Nog meer details gewenst? :p
 
Ik heb Suzanna vroeger ook enkele keren bezocht. Is een heel leuke en spontane dame, die bovendien haar vak verstaat. Ik heb haar vanmiddag ook zien staan. Ze herkende me nog, en ik heb er dan ook even mee gesproken. Ik had al een afspraak, anders was ik zeker bij haar binnen gestapt.
 
Ik heb het over de eerste lockdown en de eerste sluiting van het SKW in maart 2020.

Ik heb toen Suzanna op 4 maart 2020 voor de laatste keer bezocht en rond 18 maart 2020 is ze toen naar Roemenië vertrokken

Nog meer details gewenst? :p
Ja, je zou op zijn minst het exacte tijdstip mogen vermelden , 4 maart 2020 beetje vaag, toch ?;)
Zonder zwans goed om te weten dat ze terug is, sympathieke naturelle MILF die een prima service geeft, toppertje.
Correcte service en betere orale werk ...
Wel minder voor mijn budget allemaal, nu nog haar toenmalige buurvrouw Natasha .... :p
 
Deze Milf nog eens gaan proberen op aan rade van jullie. Ik had ze reeds eerder bezocht lang geleden. Zeker niet beklaagt. Beide geil gedaan. Diep gepijpt geweest, lichamen dicht op elkaar en haar kutje gevingert. Hmmm, ik ga terug.
 
Ik was aangenaam verrast om Suzanna terug te zien. Ik had ze bijna voorbijgelopen omdat de dame aan de overkant mijn voltalige aandacht opeist als ik ze passeer. ;)

Ik ben het zelf vergeten te vragen dus het zal moeten wachten tot een volgende keer dat in het SKW ben tenzij een van de SKW meubelstukken of vaste klanten van Suzanna het wil doen ; vragen of haar maatje Eva ook van zin is om terug te komen?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beetje reclame maken voor Suzanne. Wat oudere dame, 35 denk ik die graag samen geniet. Werkte eerder in Antwerpen maar was 8 maanden afwezig en nu voor een drietal weeken terug. Meestal te herkennen aan haar zwart haar en los bloesje of vestje.
 
Heb ze gisteren terug gezien ze staat nu op de square in VT , heb er even mee gesproken, ze blijft maar voor een weekje of drie. Ze was blij me te zien ik ga zeker van de week eens voor een beurtje, hele lieve meid, beetje de milf uit de straat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan