Recensie Suzanne, Amsterdam (voorheen Amstelveen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doggyron

Wandelaar
28
12/11/21
13
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4463810-suzanne
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Suzanne geweest. Klein Bulgaars meisje, rond de 23 jaar. Begon heel rustig, maar liet veel toe.
Tongzoenen, beffen, pijpen . Alles is klein bij haar, billen en borsten maar een heerlijk kutje. Gezellig uurtje met haar gehad.
1e foto, geblurd, is ze niet maar de anderen wel.
 
Alle fotos zijn geblurd, alleen de 1ste niet...andersom dus. Welke is Suzanne dan?

Pijpkunsten 4 sterren, meer dan tevreden dus?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4463810-suzanne
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs een leuke date gehad met deze dame. Ik denk inderdaad dat het niet de dame van de eerste foto is, maar ze lijkt er wel erg op. Knappe jonge meid. Spreekt wel slecht Engels. Alles is inderdaad petite, maar heel mooi in verhouding.

Ze was in het begin wat terughoudend, maar toen ze eenmaal opgewarmd was kwam ze wel los. Zoenen deed ze lekker, wel weinig tong. Pijpen zonder is verder prima, niet spectaculair maar ze deed wel haar best. Vingeren mocht ook, maar niet te diep. Ze kwam na een tijdje heerlijk bovenop me zitten terwijl ze met haar natte kutje tegen mijn pik begon te rijden. Dit maakte me echt gek dus na enkele minuten een rubber er om en daarna verschillende standjes afgewerkt. Hierna even geknuffeld en toen nog voor een tweede ronde gegaan. Douchen was mogelijk vooraf en tussendoor.
 
Onlangs een afspraak gemaakt met deze dame voor de dag erna. Wat me wel opviel was dat het een tijdje duurde voordat ze telkens reageerde. De dag erna stuur ik haar een appje 5 minuten van tevoren om aan te geven dat ik er ben. Dit doe ik altijd bij een dvp en dan wacht ik op een antwoord, soms is dat meteen, soms is dat op de afgesproken tijd en soms ietsjes erna. Niet dus bij suzanne. Ik zat daar te wachten als een zoutzak voor 30minuten voordat ik opgaf. Ik had ondertussen nog een appje gestuurd en geprobeerd te bellen, maar geen reactie erop.

Ik had haar later nog geappt van wat is er gebeurt. Hierop antwoorde ze dat ze geen internet had… En ik ben er verder niet op ingegaan.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4463810-suzanne
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eerlijk gezegd heb ik GROTE, GROTE twijfels over haar profielfoto's en dit is waarom:

1. in werkelijkheid heeft het meisje een tatoeage in haar nek (een grote), die je niet ziet op de profielfoto's.
2. in werkelijkheid is haar haar korter dan op de profielfoto
3. haar borsten zijn veel groter dan op de foto (ziet er nep uit)
4. haar gezicht is totaal anders dan op de foto (haar gezicht is rond en niet ovaal), en niet zo mooi als op de foto's (maar daarentegen niet slecht)
5. haar taille is slanker dan op de foto (vond het echt mooi)
6. ze lijkt langer op haar profielfoto's dan in werkelijkheid (in werkelijkheid is ze ongeveer 157 cm)

De ervaring met haar was niet slecht (het is een leuke meid, maar ik vond haar een beetje te afstandelijk/koud), maar ik zou graag echte foto's zien, of in ieder geval recente. Ik zou haar een 3,5 uit 5 geven.

Btw, een gedachte die ik opmerkte, haar adem ruikt onaangenaam (waarschijnlijk wat onbehandelde gaatjes) dus ik kon haar niet kussen :((
 
Laatst bewerkt:
Texted today the ad now belongs to someone else, no longer the same girl.

The add is now connected to this ad:

old ad:
 
Texted today the ad now belongs to someone else, no longer the same girl.

The add is now connected to this ad:

old ad:
This morning I had a look at her advertisement (the first one, 1378115), but this doesn't sound really trustworthy if she owns two ads...
Both ads are still online with different phone numbers.

Could anybody who visited Suzanne(4463810)/Suzane(1378115) confirm which advertisement is real and which photos are really valid?
 
Eerlijk gezegd heb ik GROTE, GROTE twijfels over haar profielfoto's en dit is waarom:

1. in werkelijkheid heeft het meisje een tatoeage in haar nek (een grote), die je niet ziet op de profielfoto's.
2. in werkelijkheid is haar haar korter dan op de profielfoto
3. haar borsten zijn veel groter dan op de foto (ziet er nep uit)
4. haar gezicht is totaal anders dan op de foto (haar gezicht is rond en niet ovaal), en niet zo mooi als op de foto's (maar daarentegen niet slecht)
5. haar taille is slanker dan op de foto (vond het echt mooi)
6. ze lijkt langer op haar profielfoto's dan in werkelijkheid (in werkelijkheid is ze ongeveer 157 cm)

De ervaring met haar was niet slecht (het is een leuke meid, maar ik vond haar een beetje te afstandelijk/koud), maar ik zou graag echte foto's zien, of in ieder geval recente. Ik zou haar een 3,5 uit 5 geven.

Btw, een gedachte die ik opmerkte, haar adem ruikt onaangenaam (waarschijnlijk wat onbehandelde gaatjes) dus ik kon haar niet kussen :((


dit was dus degene waar je het over had? kloppen de foto's nu wel een beetje
 
Terug
Bovenaan Onderaan