Suzi - privéontvangst Utrecht/ Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gelaarsde kat

Vaste klant
249
17/10/21
243
2
Advertentie Kinky: https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4639783-suzi

Afgelopen vrijdag deze dame bezocht. Ik wilde eigenlijk afspreken met mijn vaste dame, maar helaas was die niet beschikbaar en toen ik deze oude bekende voorbij zag komen leek het me leuk om haar weer eens te bezoeken. Maar helaas, bij aankomst werd er door een compleet andere dame open gedaan en bleek Suzi zelf niet beschikbaar. Deze juffrouw kwam naar eigen zeggen uit Servië toen ik vroeg wanneer Suzi wel tijd had kreeg ik een onsamenhangend verhaal te horen. Plots kwam er een andere jongedame bij die aangaf dat het tarief voor de persoon die voor me stond geen €50, maar €120 was en anders "was daar het gat van de timmerman". Toch opvallend dat ze ondanks de slechte uitspraak wel Nederlandse gezegden kennen..

Ik heb daarop direct mijn jas gepakt en ben naar buiten gewandeld, dat was eens en nooit meer. Ik vermoed zelfs dat Suzi zelf helemaal niet aanwezig was en de advertentie een lokkertje was. Onderweg naar buiten kon ik nog snel een blik in de woonkamer werpen en zag daar een zwaargewicht kerel met baard op de bank zitten en het stonk een uur in de wind naar wiet. Hoge tijd om te vertrekken dus, ik heb geen zin in gezeik en confrontaties, maar voor mij was het duidelijk om nooit meer op die advertentie te reageren.

Ik ben benieuwd of andere wandelaars deze ervaring ook hebben. Ik krijg de laatste tijd het gevoel dat dit soort praktijken steeds meer toeneemt. Met name Oost Europese bendes worden steeds brutaler. Ligt dat aan mij of zien anderen dan ook?

Wel spijtig want de Suzi die ik van de foto's ken was een prima dame voor een vluggertje. Het lijkt erop dat haar profiel nu wordt gebruikt om klanten te trekken en eenmaal binnen voor het blok te zetten.
 
Ze adverteert nu in Enschede. Ik ben wel benieuwd of er nog meer mensen geweest zijn en wat hun review was? De foto's zijn nogal verschillend, van jong en glad, naar oud en rimpelig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan