Recensie Sweet Karina Brugge-Zeebrugge 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jamesbond

Wandelaar
87
21/06/22
102
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na mijn mislukte date vorige week toch mij weer gewaagd, Sweet Karina…
Prachtige foto's op RL, kleine en fijne dame zoals ik ze graag heb. Na de nodige info, donderdag ll afgesproken in het beruchte baanhotel in Brugge . Maar helaas moest ik daar wachten , vermoed dubbele booking. Dan maar terug huiswaarts, onderweg kreeg ik een aantal berichten met excuses en zelfs een discount, goed geschreven Engels en nogmaals de bevestiging dat de foto's en activiteiten niet fake waren.
Hopla, vandaag in de auto naar het luizig Roemeens weghotel.
Vlot binnengeraakt, keurig op tijd en… warempel een beeld van een dame en spraakzaam in een keurig Engels. Kleren uit en een body to body, met strelen en licht kussen, daarna (zonder vochtig doekje gelukkig maar, i hate it) een zachte pijpbeurt zonder condoom.
Na de , you want to fuck , fluisterend in mijn oor Karina in een 3 tal posities goed genomen terwijl ze haar klitje bespeelde.
Mannekes, too much, ik voelde het komen en vroeg de bestelde cim en ja ook dat klopte in t verhaal. Nog een kort gesprek na de daad en met een goed gevoel huiswaarts!

//Mod edit, geen foto's posten aub !!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-karina.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Naar aanleiding van deze eerste recensie vorige vrijdag ook eens met deze dame afgesproken, ook al was het in dat gekende hotel aan de rand van Brugge (wat ik eigenlijk liever mijd) en me dit zeker niet beklaagd.
Dit is idd n hele lekkere dame, foto's zijn correct. Mooi zalig petite figuurtje met bewerkte borsten. Ze vertelde dat ze Griekse was en hier voor 6 weken (of was het maanden 🤔) in België verbleef maar telkens maar voor n week. Normaal deze week nog Zeebrugge en dan Gent enz...Je kan er vlot mee spreken maar je zal zelf het gesprek moeten trekken, maar goed had ook maar half uur geboekt é.
Was wel meteen uitkleden en tz doet ze idd jammer genoeg niet. Hoewel bijna tegen het eind vd date had ze er gelijk wel meer zin in (kwam losser) maar bedacht zich op tijd en gaf gewoon lekkere zoen. Volgens mij houdt ze er wel haar hoofdje volledig bij zonder dat je het gevoel hebt dat je mindere service krijgt.
Begonnen met wat kussen en me daarna op bed zittend geplaatst, bij mij werden de doekjes wel boven gehaald (hoewel ik me altijd wel verzorg ervoor, maar soit waren nog maar net begonnen). Ik kreeg n deugddoende zachte blowjob (zc) en mocht haar hierbij wel lichtjes bijsturen. Na paar minuutjes vroeg ze zwoel om te seksen, haar beffen vond ze niet nodig. Ze deed de condoom erover en begon me zachtjes in cowgirl te berijden. Heeft n lekker kutje en voelde echt zalig om me zo zachtjes te laten berijden... heerlijk. Zijn dan overgegaan naar missio en hierbij begon ze haar zelf wat te plezieren, altijd leuk als n meid dit doet toch! Na tijdje zo in haar klaar gekomen met nog lekkere zoen erbij.
Moest ze in de buurt blijven zou ik haar zeker nog wel s bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweet-karina.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vrijdag deze griekse schone bezocht na vlotte afspraak via sms. Fotos correct.
me ontvangen in sexy lingerie, na betalen ons beide ontdaan van kledij , deed ze liever zelf, jammer
haar op bed gezet en willen starten met zoenen, maar houd lippen stijf opeen. Toen maar afgedaald naar haar lekkere borsten en doorgegaan om haar kutje te likken. Kwam weinig respons terug.
Moest me dan op rug leggen waar ze op me kwam zitten en wat kusjes in nek gaf, afgedaald tot mn lul en die heel flauw beginnen afzuigen, enkel tip. Gevraagd om dan maar te neuken. Condoom over en ze begon cowgirl, deed ze lekker en ze begon los te komen dacht ik. Wou al snel doggy, wzt n zicht. Afgemaakt in missio met haar benen in mn nek.
Dacht nog voor laatste 10 min n massage te krijgen moest al weg want volgende stond al te wachten zei ze. Was druk. Zei dak voor 30 min kwam maar geen verandering. Sowiezo weinig communicatie vind, enkel korte antwoord op de vragen .
Om te neuken wel n goeie, maar nie meer dan dat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan