WHEM Sweet Nadia (Breda)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En dan is het eigenlijk vrij simpel

Naam, advertentie nummer in de header

Link van SJ in de eerste regel
Mijn gevonden links in de daarop volgende regel(s)

Telefoonnummer van de adverteerder

Ze zeggen namelijk op het telefoonnummer te kunnen blokken. Maar ja , bij ons aller favoriete konthaarkraag dragende scootermakaak lijkt het niet te willen werken.
 
Laatst bewerkt:
En dan is het eigenlijk vrij simpel

Naam, advertentie nummer in de header

Link van SJ in de eerste regel
Mijn gevonden links in de daarop volgende regel(s)

Telefoonnummer van de adverteerder

Ze zeggen namelijk op het telefoonnummer te kunnen blokken. Maar ja , bij ons aller favoriete konthaarkraag dragende scootermakaak lijkt het niet te willen werken.


Heb al diverse malen gemaild over deze site en dame.
Heb zelfs de betreffende dame op de foto gemaild via instagram en daar kreeg ik zelfs geen reactie.
Zou best kunnen dat ze er zelf ook mee te maken heeft.

Ad wordt verwijderd en de oplichter plaats deze dan weer opnieuw met een nieuw ad nummer.
Vaker upload hij de ad wel 5x per dag opnieuw en elke keer met een ander ad nummer.
 
Abuse melding bij Strato nemen ze alleen in behandeling als mensen die benadeeld zijn een PV kunnen overleggen, en dat moet dan tezamen met een schrijven of een verklaring van die MistressBlunt dat zij de persoon is die op de foto's staat.

Oftewellllll ... kans van slagen is net zo groot als het winnen van de Staatsloterij Oudejaarsknaller....nooit helemaal nul...maar wel heeeeeeel klein :confused:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan