WHEM Sweet Nadia (Breda)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mooie dame maar wat een hoop gelul en geouwehoer op dr website, die eindeloze huisregels ?

Mijn ervaring is dat de verhalen enzo allemaal zo prachtig en mooi zijn dat de verwachting veelste hoog ligt… maar dat kan aan mij liggen

Edit mod: Foto dame verwijderd, dit is tegen de forumregels.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het wordt wel interessanter, ik heb mijn vorige bericht verwijdert omdat ik ineens contact met haar had. Ik heb dus afgelopen zaterdag de 13de een reservering gedaan en vooruit betaald. Niets gehoord en heb toen via SJ een mail gestuurd met de vraag voor bevestiging van de afspraak. Ik melde dat ik mijn bevestigingsmail niet kon vinden waarop ze aangaf in de spam te kijken. En gaf ze voor de zekerheid haar adres nog. Dit blijkt een appartement te zijn dat op funda te huur staat. ik heb de makelaar gebeld net doen alsof ik interesse zou hebben. Appartement is nog beschikbaar en op dit moment niet bewoond. Ik geloof niet dat ik er morgen langs hoef te gaan. Inmiddels in afwachting van respons op mijn bevindingen op funda.
 
Heb haar gemaild met de link van de betreffende foto's die ze gebruikt.
Op moment nog geen reactie terug en of überhaupt een reactie krijg betwijfel ik.

Heb de vorige keer ook al klantenservice gemaild, maar dat heeft dus niet geholpen.

@mistressblunt op instagram
 
Hoi hoi heel veel interesse in haar , maar goed dat dit forum er is, heeft niemand haar foto s gecheckt gekeken of ze gestolen zijn van internet.?
ikzelf zit op een i pad en weet niet hoe dat daarmee moet.
Ben daar niet goed in.
maar wel mooie tieten heeft de dame op de foto

jammer dat ze fake schijnt te zijn.
 
Hoi hoi heel veel interesse in haar , maar goed dat dit forum er is, heeft niemand haar foto s gecheckt gekeken of ze gestolen zijn van internet.?
ikzelf zit op een i pad en weet niet hoe dat daarmee moet.
Ben daar niet goed in.
maar wel mooie tieten heeft de dame op de foto

jammer dat ze fake schijnt te zijn.
Yep, volledig en totaal gejat van internet...jammer maar helaas....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan