Recensie Sweet Wild Cat, Antwerpen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke afrekening? Ik spreek gewoon voor mezelf en mijn ervaring met haar. Sevice was idd gewoon goed, zeker voor de prijs. Hygiene is idd top. Het enige waar ik een probleem mee had is dat ze na 2 dates zomaar zelf berichten begon te sturen of ik niet kon langskomen want ze had dringend geld nodig, en of ik niet zomaar haar telefoonkaart kon opladen etc. gewoon om een klant als geldbron uit te buiten, toch? Daarom een waarschuwing.
Nou ze ziet er zo verdomd lekker uit haha als die me belde of ik kon langskomen, zat ik in de auto.
 
Hi All. I know "sweet-wild-cat" (Katarina) for several years now and keep visiting her at least on a weekly basis . Body-and face-wise she is fully my type; I like them young, skinny and firm. Her "services" are not necessarily "active", but that is not a problem for me, since I just want to bang her. Like the majority of hookers, "money" is what they want and hence her asking one of you to upload her phone or give her urgent money is typical for Katarina as well. Once she understands that you have a weakness for her (and she can be very very sweet), she will bombard you with money requests. Don't fall for it, just bang her. She won't marry you anyway )). So, all-in-all: I like to use her for the satisfaction of my needs and does a good job for me !
 
Hi everyone
I've visited her about 5 times now.
First I was nervous how attractive she is, but she made me feel quickly at ease.
I don't recognise a lot of the posts here. That saying: I think she's very honest about herself and doesn't fake her mood. I can imagine that can be confronting, and it can take a few minutes to make connection. For me it makes her more human and (even more) attractive. I don't notice any "mood swings/drama queen" or "taking drugs" remarks.
For me it's weird to discuss her private life or issues in that manner on a forum.
When I'm curious about her life and hear her stories, I think I would go out of my mind from the stress and frustration. She seems to be more calm about it.
As far as the money issues, she always mentions she earns her own money and doesn't want donations.
Anyway, thats my biased view. For me she remains nr 1.
 
Hi everyone
I've visited her about 5 times now.
First I was nervous how attractive she is, but she made me feel quickly at ease.
I don't recognise a lot of the posts here. That saying: I think she's very honest about herself and doesn't fake her mood. I can imagine that can be confronting, and it can take a few minutes to make connection. For me it makes her more human and (even more) attractive. I don't notice any "mood swings/drama queen" or "taking drugs" remarks.
For me it's weird to discuss her private life or issues in that manner on a forum.
When I'm curious about her life and hear her stories, I think I would go out of my mind from the stress and frustration. She seems to be more calm about it.
As far as the money issues, she always mentions she earns her own money and doesn't want donations.
Anyway, thats my biased view. For me she remains nr 1.
Happy things changed for the better. Looks like she realised she needed to change her approach.
 
Voor mij blijft het een voorbeeldje van weggegooid "talent". Uiterlijk 8 op 10, service 6op 10 en karakter 2 op 10.
 
2 guys just joined, and "defend" her in english. + another previously deleted comment in Turkish.
Well I remain skeptical...
I am not "defending" her. I bang her. That's her job. If you or anyone else wants to fall in love with her or pay her phone, go ahead.... I just bang her and she is good at this job. That's all :)
 
Wie heeft er al een SM-sessie met haar geprobeerd ? In haar advertentie zegt ze dat ze een soft girl is, daarom wel verrassend deze nieuwe SM getinte foto's. Bij de mogelijkheden zie ik tevens geen SM vermeld.
 
Dit meisje is echt een lievertje.
Wat een bezondere uitstraaling heeft ze
Heb haar ook al een aantal keren bezocht.
Haar service is prime.
En wat een nauw poesje heeft ze.
Ik ga zeker nog wel eens langs bij dit pareltje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sweet-wild-cat/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week nog eens langs geweest. Voor mij altijd een leuke ervaring... Tot hiertoe geen teleurstelling 😎
 
Wie heeft er al een SM-sessie met haar geprobeerd ? In haar advertentie zegt ze dat ze een soft girl is, daarom wel verrassend deze nieuwe SM getinte foto's. Bij de mogelijkheden zie ik tevens geen SM vermeld.
Echt SM doet ze niet .. wel 'soft' ...
 
Ze is knap maar haar inleving is te weinig. Ze geniet er duidelijk zelf te weinig van en daarom is het voor mij een no-go
Het is haar werk. Welke dame geniet er wel van? Niet veel, hoor. Zij bieden een betaalde dienst aan. Meer niet.
Wat vooral niet wegneemt dat sommige dames er beperkt van genieten in de vorm van een aangenaam contact.
 
Het is haar werk. Welke dame geniet er wel van? Niet veel, hoor. Zij bieden een betaalde dienst aan. Meer niet.
Wat vooral niet wegneemt dat sommige dames er beperkt van genieten in de vorm van een aangenaa
Dat kan zijn maar ik ken toch een bepaalde dvp die er echt van geniet . En het niet als werk ziet op de eerste plaats. Altijd leuk
 
Dat kan zijn maar ik ken toch een bepaalde dvp die er echt van geniet . En het niet als werk ziet op de eerste plaats. Altijd leuk
Daar geloof ik je ten volle in! Maakt het aangenamer als klant.
Ik meen te stellen dat je privé bedoeld en niet via skw?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sweet-wild-cat/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb lang getwijfeld vanwege de wisselende reviews maar ze ziet er zo verdomd lekker uit. Dat ik de gok hebt gewaagd en ben blij dat ik dat heb gedaan.

Afspraak maken is wel een beetje drama. Ze heeft enkele slechte ervaringen waardoor ze een beetja para is. Je moet niet te laat komen dan krijg je zonder pardon een blok.

Het parkeren is een drama daar. Alles is eenrichtingsverkeer. Uiteindelijk maar onder centraal geparkeerd. Dan is het ongeveer nog 10 min lopen.

Ontvangstlocatie is goed. Net kamer met prima douchegelegenheid. je kunt voor en na douchen.

Ze is mooi, aardig en lief. Je moet haar wel beetje opwarmen en dan is ze best relaxt. Behandel je haar met respect krijg je ook respect terug.

We zijn begonnen met vingeren en haar kutje werd hierdoor lekker nat. Ze begon me lekker te pzc. Dat deed ze goed en lang. Ze zou een beetje harder mogen zuigen. Gevraagd voor standje 69. Haar kutje is echt strak 2 vingers passen er nauwelijks in. Zij begon geiler te worden want ze begon steeds harder op mijn pik te zuigen dat mijn tenen krom gingen staan.

Na een tijdje de condoom omgedaan. Is ze op mij komen zitten. Fucking heerlijk hoe ze op mijn pik ging rijden met haar strak kutje. Afentoe gaf ze mijn kusjes in mijn nek wat ook heerlijk was.

TZ is matig. Volgens mij doet ze het niet met al teveel plezier. Chapeau dat ze het wel uberhaupt probeert. Genoeg dames die niet willen TZ.

Ik heb haar op zijn hondjes geneukt.
Ze heeft een geweldig klein kontje om naar te kijken. Ze heeft me nog gepijpt om vervolgens haar in missionaris hard en diep te neuken.

Na de sex nog beetje nagepraat.
Ik ben ruim een uur geweest.

Het klopt dat ze amper of niet kreunt maar inzet was gewoon prima. Ze pijpt je eindeloos. Ander standjes doen, vindt ze ook allemaal prima en ze doet lekker mee.
Ze is wel heel skinny, kutje is ongelooflijk strak.Ze was niet heel sexy gekleed. Misschien omdat we erg laat hebben afgesproken. Ze deed me denken aan mijn ex op een zondagmiddag 😂. Kleren gingen toch snel uit maar zal volgende keer toch vragen of het sexier mag.

Herhalingsvatbaar is hoog. Ik heb me prima vermaakt. Lekkker geneukt en leuk ontspannend gesprek gehad.
Dit was een van mijn betere ervaringen 👍.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sweet-wild-cat/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik beaam de meeste reacties hier wel: ik vind haar enorm aantrekkelijk, vooral haar lichaam (tenger figuurtje met mooie kleine borstjes, een lekker kontje en een strak poesje). Tweemaal bij haar op bezoek geweest en tweemaal dat ze de deur opende in een t-shirt met een piepklein slipje onder... Meer heeft zij niet nodig om mij al meteen te prikkelen ;). De sex is op zich wel OK, vooral dankzij haar lekkere lichaam, maar er is inderdaad wat weinig inlevingsvermogen. De tweede keer had ik zelfs het gevoel dat ze wat pijn had toen ze boven op me zat.
Ik had wel het gevoel dat er de tweede keer al een betere connectie was tussen ons, dus kan ik me wel voorstellen dat wie nog vaker gaat wel wat meer reactie krijgt :)
 
Ik heb lang getwijfeld vanwege de wisselende reviews maar ze ziet er zo verdomd lekker uit. Dat ik de gok hebt gewaagd en ben blij dat ik dat heb gedaan.

Afspraak maken is wel een beetje drama. Ze heeft enkele slechte ervaringen waardoor ze een beetja para is. Je moet niet te laat komen dan krijg je zonder pardon een blok.

Het parkeren is een drama daar. Alles is eenrichtingsverkeer. Uiteindelijk maar onder centraal geparkeerd. Dan is het ongeveer nog 10 min lopen.

Ontvangstlocatie is goed. Net kamer met prima douchegelegenheid. je kunt voor en na douchen.

Ze is mooi, aardig en lief. Je moet haar wel beetje opwarmen en dan is ze best relaxt. Behandel je haar met respect krijg je ook respect terug.

We zijn begonnen met vingeren en haar kutje werd hierdoor lekker nat. Ze begon me lekker te pzc. Dat deed ze goed en lang. Ze zou een beetje harder mogen zuigen. Gevraagd voor standje 69. Haar kutje is echt strak 2 vingers passen er nauwelijks in. Zij begon geiler te worden want ze begon steeds harder op mijn pik te zuigen dat mijn tenen krom gingen staan.

Na een tijdje de condoom omgedaan. Is ze op mij komen zitten. Fucking heerlijk hoe ze op mijn pik ging rijden met haar strak kutje. Afentoe gaf ze mijn kusjes in mijn nek wat ook heerlijk was.

TZ is matig. Volgens mij doet ze het niet met al teveel plezier. Chapeau dat ze het wel uberhaupt probeert. Genoeg dames die niet willen TZ.

Ik heb haar op zijn hondjes geneukt.
Ze heeft een geweldig klein kontje om naar te kijken. Ze heeft me nog gepijpt om vervolgens haar in missionaris hard en diep te neuken.

Na de sex nog beetje nagepraat.
Ik ben ruim een uur geweest.

Het klopt dat ze amper of niet kreunt maar inzet was gewoon prima. Ze pijpt je eindeloos. Ander standjes doen, vindt ze ook allemaal prima en ze doet lekker mee.
Ze is wel heel skinny, kutje is ongelooflijk strak.Ze was niet heel sexy gekleed. Misschien omdat we erg laat hebben afgesproken. Ze deed me denken aan mijn ex op een zondagmiddag 😂. Kleren gingen toch snel uit maar zal volgende keer toch vragen of het sexier mag.

Herhalingsvatbaar is hoog. Ik heb me prima vermaakt. Lekkker geneukt en leuk ontspannend gesprek gehad.
Dit was een van mijn betere ervaringen 👍.
Voor 150 euro is ze idd niet slecht. Ik heb gewoon graag wat meer inleving. Of een iets meer luxe setting.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Afspraak gemaakt bij deze dame ging heel gemakkelijk via sms. Ontvangt dichtbij centraal station. Eenmaal aangekomen stelde ze voor ons te wassen aan de lavabo, dit hebben we dus gedaan. Dan zijn we samen op het bed gekropen waar ze mij lichtjes zoende met de tip van haar tong, dit mocht meer zijn. Pijpen was aan de korte kant met steeds dezelfde snelheid. Na het pijpen heb ik haar stevig gevingerd waar ze ontzettend hard van klaar kwam, ze squirde spijtig niet. Het intieme gedeelte was serieus waardeloos. Geen iniatief langs haar kant en ik moest het meeste werk verichten. Steeds dezelfde gezeur "other position baby". Eerste keer klaar gekomen in cd en 2de maal op haar kont. Betaald voor 1u en na 40min buiten. Zeker geen herhaling meer!
 
Ik heb een eenmalige ervaring met deze dame.
Vlot een afspraak kunnen maken (in een antwerps hotel)

Technisch gezien deed ze haar job, maar ze is zeer afstandelijk en koel, en werkt eerder op automatische piloot ...
Voor mij blijft het zeker bij een keer, ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan