Recensie Sweety, Gent 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Adverteert ze nog op RL ? Mijn afspraak met haar was net op de dag dat ze uitviel. Ze heeft mij tijdig en correct verwittigd. Het zou jammer zijn indien ik haar meer zou kunnen bezoeken.
Ze adverteert nog
 
Een vriend van mij is er eens geweest en vertelde me dat ze vrij duur was voor juist een massage zonder veel extra.
Kan ik beamen,onlangs ook bij geweest. Knappe vriendelijke meid maar toch wel prijzig voor als je all-in wil. Erotische was niet de prijs waardig. Der zijn andere toppertjes voor 3/4 het bedrag.
 
In de ruime Regio Antwerpen (Brecht-Antwerpen-Oostmalle) is het overal 100euro tegenwoordig voor massage met hp. Omgeving Brussel geldt nog steeds 80euro. Dus die 100euro is niet zo ongewoon vandaag de dag...
 
Het is niet de bedoeling om te vissen naar telefoonrs.
Als de dame wil bereikt worden, zal ze haar ad wel online zetten.
Het was niet de bedoeling om "te vissen" achter haar nummer. Dan had ik het wel gevraagd in een pm.

Op dat moment stond haar oude nummer nog in haar profiel. Aangezien ze nog aan het werk was, kon het zijn dat ze een nieuw profiel aangemaakt had.

@beerke_64; bedankt voor de reply.
 
Ik ben er enkele keren geweest, het hangt zeer hard af van haar mood en haar klik. Ze masseert redelijk professioneel en dit alles zie je ook in de prijs.
Ongeveer een jaar geleden ging ik meerdere keren kort na elkaar. Ze herkende me steeds wat haar enthousiaster maakte en uiteindelijk zelfs resulteerde in CIM.
Na enkele maanden afwezigheid van haar ben ik nog eens geweest en was ze een stuk minder enthousiast en leek het wat meer bandwerk. Dit heeft me afgeknapt om nog eens te gaan de komende tijd.
 
Vandaag langs geweest bij Sweety.

Ontvangt in proper appartement niet ver van ptit ami.

Dit is echt een zeer mooie Thaise, slank, siliconen borsten, niet klein.

Begonnen met massage, ze doet dit goed als is het niet de meest erotische…

Nadien frontaal body to body, blowjob, 69, alles was mogelijk ook zoenen en licht tongzoenen.

Daarna begonnen aan het intieme gedeelte, eerst zij bovenop en nadien verder doggy.

Hier kreeg ik een Flashback: Ik was 20 jaar terug in de tijd, wandelend in "Walking Street" en ik had eindelijk die mooie gogo danseres kunnen barfinnen.

Toen ik sweety doggy aan het nemen was en ik zag die draak op haar rug, moest ik terug denken aan die danseres want die had ook zo een tattoo.

Vandaar dat ik vermoed dat ze al een kleine carrière in Thailand achter de rug heeft J

Nadien mogelijkheid tot douche want ze gebruikt wat veel olie, ook neuken met een poesje vol met olie vind ik niet echt leuk L

Kortom, zeer mooi meisje maar het intieme is wat magertjes….
Je zegt poesje vol met olie, neukt ze je dan zonder condoom ?
 
Mijn reactie hier verwijderd dat ik zei dat de recensie niet van vandaag was ??? Heb net contact gehad met Sweety en zij bevestigde me dus dat de recensie een leugen was….
 
voor de liefhebbers
Liefhebbers voor wat??
Uw blauw betalen voor niks...

Pijn aan mn beugel, kan ni kussen of pijpen en ik word niet graag gelikt 🙅‍♂️🙅‍♂️🙅‍♂️. Een schoon lijf (amper 22j) maar die bloedzuigers moeten er uit. Service 0,01......
 
Ik zie geen door jouw ingevulde recensie.

Spreek je uit ervaring of herhaal je gewoon wat anderen hier hebben geschreven.
Ik spreek uit ervaring hoor...
Denk niet ik hier iets moet bewijzen, probeer alleen maar mn medewandelaars te behoeden voor niks voor veel geld. Nogmaals die cute faces met super body's moeten eruit.

Der zijn er andere te vinden in het Gentse die wel van harte zijn voor betaalbare prijzen. Aan jou om uit te zoeken Rekkerke 🤞
 
Terug
Bovenaan Onderaan