Recensie Sylvia C, Berendrecht 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame werkt al lang als masseuse. En idd. Ze is zeker de moeite waard voor een bezoekje als je een ECHTE tantra massage wilt. Heb geweten dat ze altijd bij athenamassages had gewerkt. Ben wel eerlijk gezegd nooit bij haar geweest, ben altijd voor vollere dames geweest.
Maar altijd al goeie recensies gelezen op hookers.nl.
Vind het wel duur want de prijzen die ze vraagt daar kreeg je bij athena intiem bij. 140euro voor een uur....
Maar nogmaals ...zoals jullie hier al beschrijven ...het is voor een echte tantra... je bent ervoor of niet.
en de meeste dames bij Athena deden zonder rubbertje !!!
 
Ik ben hier diverse keren geweest en ze is een echte topper, wat een leuke lieve meid is het! Daarnaast 1 van de beste massage die ik heb ontvangen, wel tantra, ik mag haar aanraken maar geen intiem, ze weet het hoogtepunt echt uit je tenen te halen.
Daarnaast alle tijd voor een drankje wat praten. Ik ga snel weer langs!
 
Ik ben ondertussen ook al enkele keren bij Sylvia geweest, voor mij 9/10 (omdat in mijn ogen 10/10 nooit kan, in niets, dus ook niet in Tantra).
Een fantastisch lieve dame die je een heel intense en mooie tantra-beleving aanbiedt, het gevoel van intimiteit is met momenten overweldigend. Ze beheerst de kunst van het uitstellen van het hoogtepunt als geen ander, dit achtte ik bijna onmogelijk maar kijk, toch wel mogelijk.

Af en toe adverteert ze ook op RL: https://www.redlights.be/massage/reserveer-uw-tantra-ontspanningsmoment-via-mail.html
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sylvia is een zeer rustige dame die je ontvangt in een prachtige en moderne zaak. De massage zelf is niet zomaar wat gewrijf, het is duidelijk dat ze weet wat ze doet. Alle stress en spanning gaat zo uit je spieren!

Ik kan alleen maar beamen dat ze zeer goed is in het opbouwen en uitstellen van je orgasme. Ze kan je lichaam lezen met haar zachte handen! Ze lijkt ook echt te genieten van jouw een leuke tijd te geven.

Ik ga hier zeker nog terug!
 
Raken de intieme delen elkaar aan?
Niet expliciet.
Al kan dat per toeval wel eens gebeuren.
Maar als je gaat voor de tantra en je zit in de flow dan besef je niet meer met wat ze je waar aan raakt.
Als je daarmee bezig bent tijdens je tantramassage dan ben je niet op de juiste plaats denk ik. Het is de kunst van je over te geven en te voelen wat er in je lijf gebeurd en niet waar de masseuse je langs buiten aanraakt.
 
Naar aanleiding van jullie positieve verhalen heb ik voor morgen een afspraak gemaakt met Sylvia voor mijn eerste tantra-ervaring. Een uurtje om mee te beginnen. Ze ziet er goed uit en het contact is prettig, ben erg benieuwd.

Ik ben ook al meerdere keren bij Sylvia geweest, als dit je eerste tantra-ervaring gaat zijn dat ben je hier aan een heel goed adres, je kan het bijna niet beter treffen. Zelf ga ik in de loop van januari nog eens afspreken met haar.
Geniet ervan!
 
Recentelijk nog een keer bij Sylvia geweest en zoals altijd was het prima in orde. Je wordt er altijd gastvrij ontvangen met een drankje, een babbeltje, een douche en daarna twee uur genieten van de warme aanrakingen. Tantra dik in orde en de body to body doet ze toch wel heel goed hoor (de allereerste keer vroeg ze wel of dat oké was omdat er mensen zijn die vinden dat dat niet past bij een tantramassage maar voor mij is dat extra genieten, een toegevoegde waarde). Het afsluiten van de massage is genieten op het scherp van de snee, En wat een bijkomend goed gevoel is, zij geniet duidelijk zelf ook echt van de massage.
 
Ja als je echt voor een Tantra ervaring wil gaan is Sylvia niet door veel andere te kloppen.
Zij zelf is echt een mooi en goed persoon. Haar locatie/ ruimtes waar ze massage geeft zijn zeer mooi en verzorgd. Mijn advies kies voor minimaal 90 minuten en geef je volledig aan haar over. Heb ook al sessies van 3 uur met haar gedaan maar misschien niet als eerste contact. Ja je mag haar aanraken maar daar kom je eigenlijk niet voor. Ontvang en ga in haar flow mee
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan