Recensie Sylvia Verversrui 6 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandeleer

Stamgast
Forumpionier
486
03/07/21
299
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisterenavond heb ik een vollere dame bezocht met de naam Sylvia, Szilvia? Ze beweert van Turkse afkomst te zijn en converseren is mogelijk in Engels, Duits. Ze heeft een knap gezicht en beschikt over een voluptieus lichaam met rondingen op de juiste plaatsen. Ik gaf haar 50€ met afspraak om 20min te kunnen blijven en ik voelde aldus geen tijdsdruk bij haar. Na ons ontdaan te hebben van kledij kwam er wat spielerei eraan te pas en nadien ging ze op haar hurkje zitten en begon ze mij na het aanbrengen van een condoom te pijpen. Ik vroeg of ik op bed mocht plaatsnemen en binnen 5 sec zat ze tussen mijn benen te pijpen. Dit deed ze aan een tamelijk vlot tempo met 3/4 diepe halen. Men kan alles goed meevolgen via de spiegels rondom het bed tegen de muur. Na een 3tal minuten vroeg ze of ik wou neuken of dat ze me mocht blijven pijpen; nog even verder doen met de blowjob. Dit duurde nog eens 3 minuten en toen was het tijd voor het hoofdstuk. Begonnen in missionarispositie. Ze spreidde wijd haar benen open en ik neukte haar een goede 5tal minuten waarbij ik het initiatief nam om met mijn mond richting haar mond tot onze lippen elkaar zoenden. Tongzoenen kwam er niet echt aan te pas (onze tongen raakten elkaar nihiel) maar is volgens mij wel mogelijk tijdens een volgend bezoekje. Nadien haar op mij laten plaatsnemen. Echter kon ik mijn zaadschieter niet meer in bedwang houden en was het kort nadien gedaan. Ze bleef nog even zitten en napraten. Nadien wastte ze zich en na het aankleden afgesloten met een knuffel en een zoen op de mond. Vriendelijke dame als je wederzijds respect toont. Ik keer zeker nog eens terug.
 
Is intussen weer een heel tijdje geleden.
Een paar jaar terug toen ik dronken van 't stad afkwam richting mijn werk aan de stad eens binnen geweest.
Beetje oud denk 50+, beetje buik maar was dronken.
Heb hem er zonder condoom in gestoken voor de standaard prijs...
Geen herhalingsgevaar, ik ga voor jonger en mooier als ik moet betalen, maar toen was ik dronken...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan