WHEM Sylvie, Lynn Somers, Mol

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan-v

Newbie
4
27/01/22
1
Hi,

Heeft er iemand ervaring met Sylvie bij Lynn Somers in Mol?

Sylvie wordt aangegeven als een dame van 70 jaar, dus toch wel iets voor... de fijnproevers :)
 
Geen ervaring mee, maar heb foto's gezien van haar op andere sites (ondeugenddaten o.a.) en dan valt het allemaal nog niet zo mee....
Geen mooie tanden, geen strak figuur meer, dus ik ga daar voor passen....

Ik hou wel van een Milf of Gilf, maar dan moet ze er nog wel lekker uitzien voor haar leeftijd, zoals Maryanne in Luik bijv.
 
Ik ben afgelopen zaterdag bij deze dame geweest, en ben zeer tevreden huiswaarts gekeerd. Vereiste is inderdaad dat je op zeer rijpe vrouwen valt. Haar figuur is zoals je bij een vrouw van haar leeftijd mag verwachten. Ze heeft een leuke lieve uitstraling. Is spontaan en zeer gepassioneerd. Het douchen was al dusdanig opwindend dat ik het niet langer kon inhouden. Wat me vooral aansprak, is dat Sylvie zelf ook er geniet, en niet plichtmatig haar handelingen verricht. Grote kans dat ik haar binnenkort weer bezoek
 
Ik ben afgelopen zaterdag bij deze dame geweest, en ben zeer tevreden huiswaarts gekeerd. Vereiste is inderdaad dat je op zeer rijpe vrouwen valt. Haar figuur is zoals je bij een vrouw van haar leeftijd mag verwachten. Ze heeft een leuke lieve uitstraling. Is spontaan en zeer gepassioneerd. Het douchen was al dusdanig opwindend dat ik het niet langer kon inhouden. Wat me vooral aansprak, is dat Sylvie zelf ook er geniet, en niet plichtmatig haar handelingen verricht. Grote kans dat ik haar binnenkort weer bezoek
Zou je iets meer kunnen vertellen over de handelingen die jullie gedaan hebben?
 
Heb Sylvie een aantal maanden terug een bezoekje gebracht. Ja, je moet op heel rijpe Vrouwen vallen. Voor mij was het een bucketlist moment. Noem het een fettish om het te doen met een zo oud mogelijke vrouw. Sylvie is naar mijn weten één van de oudste dvp's momenteel actief. Ze is heel lief. Ik moet zeggen dat ze zich helemaal gaf. Pijpt lekker (zonder condoom). Ze geniet van het beffen. Ik vond het best geil en denk eraan nog een keer langs te gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan