Recensie Symy/Stacy, Lelystad (voorheen Amsterdam, Rotterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LPS

Stamgast
Forumpionier
845
05/07/21
907
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8149913-stacy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al een paar dagen getriggerd door de foto's van Stacy haar vanmiddag bezocht. Vooraf vriendelijk app contact over locatie enzovoort. Ontvangt in 'Far West' waar ik het Duitse kwaliteitsproduct bij voorkeur niet achterlaat, maar bij nader inzien viel dat reuze mee.
Betaald en genoeg openbaar parkeren.
Stacy is 100% de dame van de foto's en deze zijn recent. Mooie slanke blonde dame, alles naturel. Pijpt prima, is schoon (douchte voordat ik kwam).
Hygiene op kamer voor de bezoeker is matig. Schoonmaken met babydoekjes waar ik altijd een flinke hekel aan heb maar na afloop bood ze de douche wel aan. Misschien in geruik bij een huisgenoot ten tijde van mijn komst?
Bed is matig, hoge rand met diep en dun matras, maar de dame maakt veel goed. Stijlvol en puur natuur.
Zou zo maar kunnen dat ik binnenkort weer die kant uitga!
 
Klinkt goed! Helaas locatie ruk, zou ze daar nu weer (?) zitten? Reviews op Kinky klinken ook prima, of in elk geval de Nederlandse recensie...
 
Geweest vannacht in de Bims, maar Stacy was Stacy niet.
Dus ik: "You're not Stacy."
'Stacy' : 'You want or no?"
Ik:"No"
'Stacy' : 'You don' t like?, waarbij ze met haar vingers een cirkel om haar gezicht uitbeeldde.
Rechtsomkeert en onverrichter zaken huiswaarts gereden.
 
Misschien Bevrijdend is het zeer bevrijdend voor je als je iets meer over je bezoek schrijft.
Andere dame dus ok hoe verder? Oud/jong?
Hoe lang?
Hoe duur?
Goed? Slecht? Welke taal?
Het zijn maar bevrijdende hints maar dan hebben wij er wat aan anders kan je veel beter helemaal niets schrijven
 
Er valt weinig over te zeggen! Omdat ik zag toen de deur openging het niet de dame op de foto's van de advertentie was. Het was niet de dame waar ik telefonisch contact had. Het was niet die blondine.
Ik schreef mij reactie als bevestiging met de ervaring van mijn voorganger die hetzelfde beschreef.
 
een uur voor ik zo gaan vraag ik haar naar aanleiding van de verhalen hier of we kunnen video bellen, omdat ik lees dat de verkeerde vrouw de deur open doet zegt ze klopt ik ben een vriendin ! ik zeg dan gaat onze afspraak niet door .
Dus ben niet geweest een ritje bespaard .
 
Nou was ook aan haar deurtje, en er werd open gedaan door een super chagrijnig oostblok.... ben snel weer weggegaan, zij is het dus inderdaad niet, Jammer dat sommige dames zo lopen te kloten met andermans foto's
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan