Syrische dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi ,

Heb laatst een heerlijke cardate met deze dame gehad. Maar vanaf het moment dat ze deed instappen was ik al gek op haar … heerlijke volle lippen en een heerlijk stel borsten! Toen we naar het park reden waar het rustig was deed ze haar jurkje omhoog en mocht ik haar vingeren wat was ze mega nat! Ze had geen problemen met mijn pik en nam hem dp! Wat mega geil… pijpen zoals ik nooit had mee gemaakt … damn!!

Daarna heerlijk met haar kontje naar buiten toe en heb ik haar in de passagiersportier nog even doggy genomen waarna ik het condoom vol schoot!!
Daarna in de auto heeft ze mij nog een keer klaar gepijpt terwijl ik haar borsten mocht masseren..

Hmmm zeker voor herhaling vatbaar!
 
Heb haar nooit bezocht, woon ver en doe geen cardates. Ik had r ooit op fb, vind wel jammer dat ze dr lippen heeft gespoten, maar alleen al die body al, als ze zou ontvangen zou ik voor haar een uitzondering maken om ver te rijden.
 
Als je dat niet kan herkennen aan de tekst in haar profiel dan vind je zwarte piet waarschijnlijk ook nog steeds niet racistisch 😂
Ik lees niks over ras of zoiets, alleen PZC bij besneden mannen (heeft denk ik met hygiëne te maken) en geen mannen vanaf 40, is haar voorkeur toch er zijn bijv. genoeg klanten die alleen dames bezoeken van een bepaalde leeftijd.
 
maar ik maak me niet druk om haar voorkeuren hoor , is mijn type toch sowieso al niet... ik vroeg ten eerste ,... wie betaalt 100 pietermannen ( deze moest gemaakt worden) voor een kwartier pijpen.... ?
 
nee er bestaat ook leeftijd discriminatie en een moslim snikkel zou reiner zijn ?
hahaha
Ik heb geen idee, maar dat is het idee van besnijden volgens mij, of het echt klopt is een ander verhaal. Leeftijd moet iedereen zelf weten, als een dame van 21 mij afwijst omdat ik 37 ben begrijp ik het, ik zoek zelf ook geen dame van 15 jaar ouder ofzo (met alle respect).
 
Misschien dat een beetje rondhangen rond wat azc's met een pak geld je helpt...
In mijn stad lopen er ladingen vol wat te hangen in en rondom het centrum maar of dat Syrische of van elders zijn geen idee.
 
nee er bestaat ook leeftijd discriminatie en een moslim snikkel zou reiner zijn ?
hahah
Leeftijd is altijd een voorkeur voor een dame. Zij voert lichamelijke handelingen. Dus is zo'n vrouw vrij om te daten wie zij wilt.

Een onbesneden lul, is overigens niet meteen te linken aan een 'moslim'. Joden en genoeg Christenen zijn dat ook. (Ook vanwege hygiëne)

Daarnaast zijn er tig vrouwen die liever geen Marokkanen en/of donkeren mannen ontvangen. Dat vind jij zeker weer prima.

Niet zo oppervlakkig denken, wordt je snel oud van! En laat iedere dvp bepalen wat ze zelf wilt ontvangen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan