Recensie (T)anja, Hamburg, Herbertstrasse 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Orry

Newbie
11
07/04/22
8
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Een ijskoud ontvangst in Hamburg..

De sneeuwoverlast in Duitsland bereikte Hamburg, wat een ellende dan in de stad met vastlopend verkeer en glibberige paden. Gelukkig had ik een hotel aan de Reeperbahn, een mooi bruisend stukje Hamburg met veel vertier. In al mijn omzwervingen was ik niet eerder bij de Herbertstrasse geweest, vergeleken met andere plaatsen een verrassend klein straatje raamprostitutie met waanzinnig mooie dames. Dat dan weer wel.

Mijn oog viel op Anja, of heet ze toch Tanja? Enfin, zij staat vrijwel aan het eind van de straat aan de linkerkant (vanaf het centrum gerekend). Een lange blonde viking dame, eindeloze benen en oh die borsten. Een liefelijk gezicht met ogen o zo blauw als ijs waar zon op schijnt. Daar hielt de warmte ook wel op, de 50 euro die ik betaalde bleek niets meer of minder te zijn dan entree geld. Zij maakte direct duidelijk dat elke aanraking, elke wens tot meer, in pecunia vertaald werd en die teller liep wel heel erg had op. Laten wij eerlijk zijn, een bezoek aan een prostituee is natuurlijk een zakelijke transactie, het kan ook te zakelijk worden. Ik voelde mijn behoefte wegkruipen en dat kwam het geheel niet ten goede. Een prachtige vrouw, voor mij de euro's niet waard.
 
Je beschrijft het verdienmodel van de Herbertstrasse, zo gaat het al jaren, en alle meiden draaien hetzelfde programma. Ik denk dat ze hele duidelijke instructies krijgen van de uitbater.

Het is zo jammer, want het straatje staat bomvol met hele mooie dames, de keren dat ik er doorheen wandelde liep het kwijl me uit de mond, met een wat betere service zouden de mannen in de rij staan, en nu krijgen ze hooguit de toeristen binnen (zoals Orry)
Je kunt volgende keer beter op de Reeperbahn naar Paradise point of sex of Pink Palace gaan, minder mooie dames wel veel betere service voor 50€
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan