WHEM Talita, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnnymoney

Wandelaar
48
16/07/24
71
7
Ik heb haar eerder voorbij zien komen maar nooit een afspraak gemaakt. Maar ik heb nu het gevoel dat dit een nepprofiel is. Er zijn Roemeense dames actief die foto's jatten en dan er zelf mee gaan etaleren. Als je eenmaal aankomt, dan kom je iets compleet anders tegen en dan hopen ze dat je gewoon blijft. Dus laat maar weten. Hetzelfde geldt voor dit profiel:

Laatst bewerkt door een moderator:

Ik heb haar eerder voorbij zien komen maar nooit een afspraak gemaakt. Maar ik heb nu het gevoel dat dit een nepprofiel is.
Is dit gevoel ergens op gebaseerd?

Foto search levert mij tot nu toe alleen op dat deze dame heeft geadverteerd in zowel Brazilie als Italie, De selfie op kinky vind ik nergens anders terug.

(Nog) Geen ervaring met haar, maar het contact is goed en ze stuurde op verzoek enkele videootjes toe. Ziet er legit uit en zeker niet Roemeens maar gewoon heerlijk Braziliaans (of in elk geval Zuid Amerikaans).
Vooral omdat ze op die selfie ook lekker overkomt had ze mijn interesse wel gewekt.

Nouja beide dames zitten op hetzelfde adres. Dus dat is 1, op whatsapp vroeg ik waar ze vandaan kwamen en ze zeiden beide Spanje. Maar Talita is sowieso Braziliaans? CIM was bij beide dames inbegrepen… eeeh, dat komt bijna nooit voor.

Maar als jullie zeggen dat het legit is, dan zal ik kijken of ik een afspraakje kan maken.

Nouja beide dames zitten op hetzelfde adres. Dus dat is 1, op whatsapp vroeg ik waar ze vandaan kwamen en ze zeiden beide Spanje. Maar Talita is sowieso Braziliaans? CIM was bij beide dames inbegrepen… eeeh, dat komt bijna nooit voor.

Maar als jullie zeggen dat het legit is, dan zal ik kijken of ik een afspraakje kan maken.
Ik weet niet of het legit is. Een image search geeft bij mij geen duidelijke red flag. Het uurtarief doet mij twijfelen. CIM dan ook nog inbegrepen, dat versterkt ook mijn achterdocht wel.

Is idd vreemd en opvallend Johnny, das waar.

Tegen mij zegt Talita overigens dat ze uit Brazilië komt.

Nagevraagd: alles van haar profiel is inclusief. Zoenen , PZC, CIM, deepthroat, beffen en sex.

Maf eigenlijk, is het eens een goede prijs...weer niet goed.

Maar tis idd erg afwijkend. Maar wel lekker (op de foto/ video).

Ach, is het niets...kun je altijd nog ff een Bento box pakken.

Zit een booker tussen. Ik kreeg ook een filmpje: zelfde outfit als de selfie op kinky en een fles spa op de achtergrond.

Het tarief is geen probleem, maar maakt wel achterdochtig. Dit type verwacht je in Amsterdam gewoon niet meer voor minder dan 200, zeker niet met pzc en cim inclusief.

Bento box?

Ik heb dit eerder meegemaakt; het leek eigenlijk te mooi om waar te zijn. Want bij aankomst stond er ineens een enorme Roemeense dame voor me. Maar ik weet dat Talita legit is, ze is hier eerder geweest. Ik wacht gewoon even af tot iemand bij haar is geweest, en dan zie ik wel verder.

Hoe lang geleden was ze hier dan? Onder dezelfde naam?
Lijkt me wel het type dat me toen zou zijn opgevallen als ze hier eerder was.
Vorig jaar in oktober hier geweest voor ongeveer 10 dagen vgm
Het gebeurt vaak dat de Roemeense dames profiel/Fotos kopiëren van de oorspronkelijke dame. Hoe kinky dit kan verifiëren is mij een raadsel.

Ze is vanavond niet beschikbaar. Anders was ik wel langsgegaan. Ze bood me een alternatief en dat is deze vrouw. Leuk, maar ik weet het niet.

Terug
Bovenaan Onderaan