Recensie Tamara, Amstelveen 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 534

Stamgast
Supporter
Forumpionier
740
04/07/21
1.177
13
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8265368-tamara
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vriendelijke vrouw, zeer knap voor haar leeftijd (stuk jonger dan ik ben dus ik vind haar jong, ook al is ze wel wat ouder dan ik vroeger ben geweest) in een keurige woning, gratis parkeren als je een beetje oplet waar je de auto neerzet. Pracht moderne douchegelegenheid. Bijzonder prettige massage. Ze komt af en toe wel een beetje streng over. Zo klonk op op een gegeven moment een mededeling uit de slimme speaker die ik niet verstond. Wat was de bedoeling, vroeg ik. Gaat jou niet aan ze ze. Het was een familielid dat opbelde en de speaker sprak de naam uit. Dat kan storend zijn. De afronding van de massage duurde haar wat lang, nog even langer en ik had moeten bijbetalen zei ze. Kortom, een leuke knappe zéér bekwame masseuse die goed haar grenzen bewaakt. Als je net zo assertief bent als zij kan het een wereld-date zijn.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-massage-tamara-amstelveen_7093358
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In 'waar kan ik terecht voor' wel wat feedback, maar vooruit hierbij ook een recensie voor deze dame.

Ik wilde eigenlijk naar Kimberly in Amstelveen, maar die bleek geheel onverwacht een policy van aanbetaling middels tikkie te hanteren. Dat doen we natuurlijk niet. Hoewel ik haar best vertrouwde eigenlijk, vind ik het niet nodig dat ze mijn naam, woonplaats en bankrekeningnummer heeft. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat mensen hierin mee gaan.

Tamara kent haar pappenheimers, het klappen van de zweep, de mannelijke psyche zo u wilt.
Overduidelijk een schat aan ervaring, dat haar leeftijd hiermee navenant is doet voor mij niet ter zake.
Zoals door anderen vermeld; heeft goed voor zichzelf gezorgd en her en der wat hulp gezocht.

Ik had wel een klik. Ze is no-nonsense, communicatief sterk, humor, kortom een leuk wijf! Geheel tegen mijn gewoonte in veel gepraat, ik zou bijna zeggen 'gezellig'.

Gelukkig was het erotische gedeelte ook meer dan voldoende, die borsten in je gezicht en later de finish over haar borsten, haar poesje bijna in je gezicht gedrukt terwijl ze zonder gene de meest geile taal uitslaat...heerlijk! Ze gebruikt gedurende de massage voldoende verschillende technieken, stelt het hoogtepunt goed uit en is zoals geschreven onderhoudend gezelschap.

Waarom geen vijf sterren? Je moet sterk in je schoenen staan om onder de 130 euro weg te komen. Het advertentietarief van 100 euro wordt ongemerkt toch als een soort instaptarief behandeld. Desalniettemin, 100% voor herhaling vatbaar.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou gelukkig alleen in communiceren, in de geile massages is ze top.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
in de herfst van vorig jaar ben ik bij deze dame geweest. Ik koos de zg. fantasy massage, wat in feite massage met soft sm is, maar dan zonder vastbinden etc. Inderdaad bleek 100 euro in feite 130 te zijn. Beetje gek ja. Maar daar kreeg ik ook wel wat voor, namelijk een zeer opwindende massage, met een redelijk stevige, maar vooral ook sensuele soft sm aanpak (billenkoek, prikkelinstrumentjes etc.), waar ik bijhoorlijk in opging, zodat ik zelfs na afloop (en dus ook thuis ;) een beetje schor was. Inderdaad af en toe geile fluisteringen of liever gezegd namen in mijn oor, passend bij de aard van het contact. Ik vond dat opwindend, had ze nog wel vaker mogen doen. Leuke vrouw, kan me wel voorstellen dat ze op momenten bitchy kan zijn, maar bij mij liep het prima. Na afloop en bij vertrek viel het contact een beetje dood, maar dat kwam denk ik vooral ook door mijzelf, de klap terug op aarde was een beetje rigoreus en dan moet ik me zelf weer even bij elkaar pakken. Misschien voor mij beter om bij dit soort heftige sessies helemaal niet klaart te komen. Vind dat soms wel eens een overschatte ervaring, waarmee je wat al te snel naar de gewone wereld terugkeert. Je kan ook langzaam weer terugkeren al nagenietend. Ben nog niet teruggeweest, maar dat komt ook omdat ik dit soort dingen niet heel vaak doe en behalve massage en sm, worstelen en sm mijn andere favoriet is.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag bij deze dame geweest. Heb haar gebeld en kwam er toen wel doorheen, is volgens mij een drukbezochte dame.
Ontvangt in een nette privé omgeving met makkelijk parkeren.
Heeft een oké lijf maar je ziet wel dat ze de 45 gepasseerd is, het is hier en daar aan het hangen. Gezicht is platgespoten en aan verbouwd.
Lijkt ze op de foto's? Ik vond van niet, maar wanneer doen ze dat wel?
Praat erg veel, ik vond het een beetje teveel. Goede douche faciliteiten.

De massage, ik wilde een langzame opbouw met wat verbaal getease. Het was echter een hardhandige massage wat de eerste 10 minuten nergens tot toe heeft geleid.
Deze dame mist de finesse om dit zelf op te pikken dus ik heb haar echt continue moeten instrueren, hier betaal je natuurlijk niet voor. Verbaal praatte ze veel, maar het was niet waar ik naar op zoek was. Ik wilde geil gepraat en getease, geen afgezaagde vernedering, maar sommige zullen dit misschien juist waarderen. Uiteindelijk na veel instrueren beetje een goede ritme gevonden waarna ik klaarkwam, heb haar toen zelfs moeten instrueren. Het is geen verfijnde dame.

Afijn, voor mij 0% herhalingsgevaar.
 
Van de 5 sterren die ze van sommigen heeft begrijp ik niets. of ze zijn nooit bij een hele goede masseuse geweest.
Massage vond ik niet beter dan een gemiddelde Aziatische en tel daarbij op dat ze ook nog eens prijzig is. Penismassage vond ik ook maar kort en weinig geteased vooraf.
Wel mooie en schone dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan