WHEM Tamara, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DutchGuy26

Newbie
Forumpionier
17
30/06/21
6
1
Heeft er iemand toevallig ervaring met Tamara? 250 all-in p/u lijkt me wat me goedkoop met al de opties zoals foto/film, pijpen zonder met slikken, anaal enz voor deze petite meid. Ben bang straks bijna 2 uur te rijden en dat achteraf blijkt dat iemand anders voor haar het woord doet en er allerlei kosten bijkomen.

 
Laatst bewerkt:
Nou.. vanochtend om 10:00 op de motor gestapt, 11:30 daar. Op de hoek gewacht in de snikhete zon. 11:50 berichtje gestuurd dat ze maar een seintje moest geven wanneer ik naar de deur kon komen. Niks terug. Net na 12en naar het nummer gelopen. Pand wordt helemaal verbouwd maar volgens de klussers daar woont er nog iemand beneden. Paar keer op de deur geklopt, maar nada.

Nu nog steeds laatst online om 4 uur snachts. Jammer, maar scheelt me een smak geld. Nu maar op zoek naar wat anders.
 
Halfuur na de vorige post stuurde mevrouw dat ze wakker was. Ik m'n pik achterna en terug. Dame is knapper dan op de foto's en de beschrijving van 150cm 40kg klopt, verder niet veel. Zei dat ze 21 was ipv 18, slikken deed ze niet en sex niet want "you're too big, it hurts". (Geeneens geprobeerd) Uiteindelijk waarschijnlijk beter ook want een douche was blijkbaar niet aanwezig zoals in de advertentie stond. Ze heeft wel netjes 250 euro teruggegeven nadat ik zei dat ik geen twee uur ging blijven zonder sex.

Misschien als je een piemel hebt van potlood-dikte dat het mogelijk is, maar ik heb gewoon een normale dikte en dat was iig geen optie.

Ben na twee keer klaarkomen in haar mond vertrokken. Al met al heeft het me 250 euro gekost voor een halfuur blowjobs zonder condoom met klaarkomen in mond en foto's. 15 minuten werd gespendeerd aan vertalen via Google translate naar Roemeens en de overige 15 minuten heb ik maar laten gaan.

Aanrader? Nee. Voor enkel blowjobs en wat foto's vind ik het veel te prijzig.
 
Laatst bewerkt:
Best grappig om te horen dat je zogenaamd te groot geschapen zou zijn. Als je dan haar profiel foto's bekijkt met die super dildo ... en om eerlijk te zijn op sommige fotos ziet haar "poesje" der toch niet al te strak meer uit. Maar dat is mijn opinie natuurlijk :D
 
Ben er al eens langs geweest, is wel moeilijk om afspraak mee te versieren, maar is echt klein en strak geschapen... Voor anaal moet je echt wel klein geschapen zijn, want dat lukt haar echt niet als je zelfs normaal geschapen bent... Is wel heel enthousiast en is heel flexibel...

Houdt zich niet aan de tijden die zijn afgesproken en vaak ook geen antwoord op whatsapp of sms, maar als het lukt is ze wel fuck-worthy.
 
Ondertussen adverteert ze ook onder een andere naam, maar nog steeds wel dezelfde persoon... Maar ze heeft anaal achterwege gelaten :cool: ...

 
Best grappig om te horen dat je zogenaamd te groot geschapen zou zijn. Als je dan haar profiel foto's bekijkt met die super dildo ... en om eerlijk te zijn op sommige fotos ziet haar "poesje" der toch niet al te strak meer uit. Maar dat is mijn opinie natuurlijk :D
Zeker als er fisten ontvangen staat bij mogelijkheden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan