WHEM Iulia Privé Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Moraal

Newbie
2
14/02/23
1
Laatste nachtshift vrijaf genomen halverwege. Het innerlijke beestje knaagde toen ik voorbije dagen Iulia haar profiel online was tegengekomen.
Meende een echt knap gezichtje doorheen de vele bewerkingslagen te zien. Al dat ik het voor de rest maar beetje goedkoop vond.
Foto's des danig bewerkt dat ze op ene foto een zandloperfiguur heeft en op de andere ziel je dan weer dat ze tamelijk wat weg gestoken hebben.
Anyhow, knap gezichtje en ik hou van kleintjes, niet van leeftijd maar van gestalte. Dan met hopelijk een mega snoetje er op dus ik besloot er voor te gaan. Leeftijd geloofde ik niet per direct, veel van de jonge twintigers blijven wel wat jaren na elkaar "18/19" jaar..

Eens ik haar te pakken kreeg via Whatsapp had ik al een zwaar vermoeden dat ze niet per direct uit de UK komt zoals dat ze aangeven op haar profiel. Maar ook daarbij kan ik er inkomen dat men hun echte herkomst soms niet durven weergeven of whatever. Maar goed, eens vraag naar prijzen geeft ze 2 opties. Met de ene optie meer aangeboden dan de ander. Simpelweg bij 30 min krijg je dit en dat. En bij 60min zijn er paar andere zaken bij. Geen grote brief maar kort en bondig berichtje.

Bij 1u stond bij dat je samen gezellig onder de douche kan en daar wou ik voor gaan. Ik vind dat dan ook mega lekker om een 'douchemoment te delen'.
Dus ik vroeg me aan haar 1 uur langs te komen met de 1e vermelding over de douche. Haar prijzen had ze erbij vermeld. 100€/30min & 150€/60min.
Eens toegekomen liet ze me nog heel even voor de deur, ik ben meestal wel even die 5 minuten te vroeg. Blijkt meestal heel interessant. ;)

Anyhow, ik dacht dan op een gegeven moment dat ik ze hoorde in de gang om de deur open te doen.. Komen daar plots 2 jonge gasten door de deur die hun hun neus nog letterlijk aan het afkuisen waren door de deur. Maar, niks gezegd dat deze 2 van bij haar kwamen dus ik wachtte dan nog maar even. (Gans deze tijd gaat over een slechts een tiental seconden, geen minuten lang.) En toen ontving ik per direct de code van de deur om binnen te komen.

Eens ik binnen was op de gang ding er recht over me een deur open en kwam ze en ze zag er wel uit zoals dat ik gedacht had dat ze er zou uitzien.
Ik argwaande haar buik op de foto's maar 'hoopte' dus op dat lieve gezichtje. Tongzoenen is 1 van de zaken dat ze aangaf te doen dus ik na wat afwegen besloot ik er naartoe gaan. Ik hou namelijk van de wat kleinere vrouwen met een engelen gezichtje, en een dikke kont mag.. Maar buikje moet dan liefst wel lekker strak zijn..

Ze liet me vriendelijk binnen maar had al direct begrepen dat er van dat zandloperfiguur niet veel aan was. Vermoed een maag verkleining ondergaan al even geleden dus buikje was navenant. En dat er van de UK niet veel te merken was omdat ze haar gsm nam om alles te vertalen naar het Roemeens. Ook was er enkel licht afkomstig van de badkamerdeur die open stond en van de tv die stond te spelen en dat vond ik dus maar niks.

Maar jawel, toen ze me aankeek toen ze voor me stond en dat recht in men ogen en haar glimlach liet zien toen ik haar het afgesproken bedrag in handen gaf, was de rest slechts nog bijzaak. Ze had wat rode lippenstift opgedaan en voor de rest zag ze nogal aan de bleke kant van huidskleur. Tongzoenen vermeld, niet naar vragen gewoon de proef op de som nemen. Uiteraard met respect. En ze liet toch wat zoenen op haar lippen toe al dus meende ik dat het wel goed zat.

Ik kleedde me uit en ze vroeg me mee te gaan naar boven, slechts kleine trap en bed op klein en open verdiep. En daarbij wist ik dus dat ze zelf helemaal het berichten sturen niet in handen had. Ze spreekt letterlijk geen woord Engels en maar uiteindelijk is dat dan zo wreed nog niet als ze haar best probeert te doen via translate app, en dat doet ze ook. Vertalen was nodig want aangezien ze me richting bed stuurde vroeg ik haar dus naar de douche zoals afgesproken en ze kwam daarbij helemaal uit de lucht gevallen. Al dat ze daar nu niet echt een punt over maakte dus gingen we naar de douche.. Ondertussen paar zoenen gegeven maar tongen bleef ook wat weg. Maar er stond er ondertussen eentje paraat en toen we de douche in stonden begeleide ik haar vrijwel direct op haar knieën en nam ze hem zonder zonder meer ook lekker in haar mondje. Dat deed ze niet verkeerd al ik merkte dar er nog wel een bepaalde ervaring ontbrak. Maar zeker geen klagen over. Nadien draaide ik haar om en zag ik de gelegenheid mooi om haar even lekker over haar klit te wrijven. Met de douchekop goed naar daar gericht zodat ik ineens ook zeker was da ze proper genoeg was om op bed haar klitje even met men mond te plezieren. Eens boven op bed liet ik haar neerzitten op bed en wou ik al rechtstaand dat ze nog even door zou gaan met zuigen, wat zo ook deed. Ook weer zonder meer.

Mooie positie zat ze daar en ik vroeg haar van daaruit gewoon te gaan liggen, nam haar links en rechts onder haar knieen en tilde deze omhoog zodat ik alle zicht en 'controle' had om haar clitje te plezieren. Liet ze ook zonder meer direct toe en na paar seconden wist ik dat haar kreuntjes er van dat soort waren dat nog niet echt veel gewoon waren. Ik voelde haar dan ook spontaan natter en natter worden. Glijmiddel bleek even later dan ook helemaal niet nodig dus heeft ze niks gebruikt daar ze nat genoeg was gekomen.. En dat ze kwam met een rem op was dan ook wel wat zichtbaar. Merkte dat zet echt lekker vond maar tevens niet ervaren was. Doch geen geklungel, gewoon lekker. Hebben dat dan voortgezet in 69 terwijl ik haar handen naast men heup zette zodat ze zo wat langer kon volhouden.. Blowjob werd hierbij dan ook intenser. Nu wou ik niks liever meer dan haar te beginnen neuken om haar lekker gekreun zo hard mogelijk te doen weerklinken. Gebeurd niet veel dat je voelt dat ze niet anders kunnen dan het lekker vinden.. (in de goede zin van 'niet anders kunnen')

Zet me vervolgens recht en nam ze een condoom, Durex thin, en begon ik wel wat zenuwen te zien bij haar. Vervolgens plots google translate om me te zeggen dat het normaal 50€ extra is voor blowjob zonder condoom. Dit na hem al dik 20 min in haar mondje te bespelen..
Ik vond dat 2min zo vreemd dat ik wel wist dat ik 50 zitten had maar dat ik hierop kort op de bal moest spelen want het rook eerder naar proberen dan naar echt vergeten.. Wat jammer was. Maar duidde haar dat dan direct en dat het nu zo toch al was dus maakte ze daarin ook geen echt probleem verder van.

De ervaring kwam dan volledig tot uiting wanneer het Durex tijd was.. De zenuwen dat ik merkte bij haar omdat zet lekker vond maar niet echt wist of ze goed bezig was deden dan ook 2 condooms klaar geraken om in de vuilbak te gooien. Ik stelde haar dan eerst even op haar gemak, niet dat het zo erg was allemaal. Gezonde zenuwen en het siert haar zelf. Ik nam dan een nieuwe en deed hem zelf om. Eens haar in een paar verschillende en heel intieme posities genomen te hebben merkte ik dat ze het nog niet echt veel meegemaakt had dat er in een uur zoveel minuten konden geneukt worden.. Wist zeker dat ze genoot. Dan om wat friste te bekomen en er een nog een tandje bij te kunnen steken liet ik haar een aantal kussen beet nemen om haar dan doggy te kunnen nemen.. 3 minuten bezig denk ik. "BAM" een deur open en een andere dame (echt een knap ding) riep naar haar of ze nog condooms had. Terwijl ze riep keek ze omhoog en zag ze men rug en dat we bezig waren dus verontschuldigde ze haar per direct.. Kan gebeuren, was zelf wel even grappig.

Ik kon dan ook niet anders dan snel de gedachte te laten voorbijgaan dat ze er zou bijkomen.. :) Gingen vervolgens lekker verder maar wat ik wel als een tegenslag zie is dat naarmate het uur vorderde er van zoenen noch tongzoenen nog veel in huis kwam.. Heb er dan uiteindelijk voor gezorgd dat ze het niet snel zou vergeten.. En nee, ik zie mezelf niet 'beter' dan een ander, ze vond het lekker. Ik hou nogal van stevig vrijen en ze heeft het gevoeld.. Al dat ik wel een vermoeden van knikkende knietjes had bij haar. Toen ik men kleren aan deed waren er 57min gevuld en was het ook wel jammer dat ik niet zo snel genoeg buiten kon zijn.. Tijd naar volgende, en vorige, klant zal jammer genoeg minim zijn.

Nu alles samengevat, het was leuk en lekker. Pretty face, nice tits. Jammer van haar buik dat men dit op foto wegsteken/bewerken.
Veel dat niet juist is op profiel. Lieve dame. Ervaring minimaal.
Kan dus niet zeggen dat het ten volle zou aanraden, dan zijn er meerder die je wel de stoom uit je oren doen blazen.

link naar dame : https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/xx-sexy-girl-for-the-first-time-here-xx.html
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan