Recensie Iulia, Club Cupidon, Düren 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kranky

Vaste klant
155
13/02/22
121
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
http://m.6relax.de/club_girls_detail/name/club_cupidon/from_girls/242603/girl/iulia2/from_a/club_800
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op zaterdagavond/nacht Iulia maar eens een bezoekje gebracht. Al veel over haar geschreven in het Duitstalige forum en het zou een lieve meid zijn, die vooral houdt van rustige sex en tongzoenen. Dus naar Düren!

Bij aankomst de club naar binnen gegaan en hier was ik al verrast. Het was een verkapt café, met een borreltje, ongeveer 20 mannen aanwezig en de dames zaten bij de mannen aan tafel.

Iulia aangesproken en een half uurtje ging nog net lukken, want ze had daarna nog een afspraak.

Het positieve is dat ze in het e ht veel knapper is dan haar foto's. En heeft echt een killer body. Ook lekker strak, gezien ze echt 20 jaar lijkt te zijn.

Dan de daad op zich. Voor mij geen wasgelegenheid, in ieder geval niet aangeboden. Kwam thuis ook onder de douche vandaan, dus voor mij prima.
Want er na volgde was: "Ik raffel het even snel af, want ik heb een afspraak".
Condoom om mijn slappe lul, snelmpijpen tot die hard wordt en dan neuken. Sex was prima, maar weinig gfe. Geneukt met zij on top, daarna missionaris en afgemaakt in doggy.
Tussendoor nog even gebeft om de tijd te rekken.

Voor €60 mag ik in principe niet klagen, maar de verwachtingen waren hoger.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan