Algemeen Club De Villa, Beekbergen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De dames zijn zelfstandigen en niet in dienst van Eric Witten of De Villa. Ze zijn dus niet ontslagen. Er zal, ook met Eric, heus wel gesproken zijn over de mogelijkheden die de dames verder hebben. Maar de één wil dit en de ander wil dat. Het is hun eigen verantwoordelijkheid om een nieuwe werkplek te vinden. En daar zijn ze mans/vrouws genoeg voor. Ze lezen en schrijven ook op deze site en daar staat genoeg info op voor ze.
 
Ik ben blij dat Eric Witten, de exploitant van de Villa niet mijn werkgever is. Hij steekt er geen energie meer in.

Voor wie het artikel niet kan openen, de website biedt geen informatie, de telefoon is niet bereikbaar, de brievenbus is afgeplakt, de dames mogen het zelf uitzoeken.
Dat is natuurlijk een beetje sekswerk eigen. Je bent zelfstandige, als je werkplek ineens sluit heb je niet zo veel rechten, bij elk privéhuis dat zijn deuren sluit krijg je dat.

Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, op zichzelf vind ik dit een behoorlijk begrijpelijke aanleiding om er mee te stoppen, en op z'n website staat duidelijk dat ze zijn gesloten, al oogt het amateuristisch dat de rest van de website eromheen nog wel gewoon het huis aanprijst.

Hij staat blijkbaar wel gewoon toe dat de dames zijn hek gebruiken als uithangbord, beter iets dan niets.

Het blijft zuur voor de dames.
 
Laatst bewerkt:
Dat is natuurlijk een beetje sekswerk eigen. Je bent zelfstandige, als je werkplek ineens sluit heb je niet zo veel rechten, bij elk privéhuis dat zijn deuren sluit krijg je dat.

Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, op zichzelf vind ik dit een behoorlijk begrijpelijke aanleiding om er mee te stoppen, en op z'n website staat duidelijk dat ze zijn gesloten, al oogt het amateuristisch dat de rest van de website eromheen nog wel gewoon het huis aanprijst.

Hij staat blijkbaar wel gewoon toe dat de dames zijn hek gebruiken als uithangbord, beter iets dan niets.

Het blijft zuur voor de dames.
Volgens de Stentor betalen de dames voor het briefje aan het hek. Verder vind ik het bijzonder dat je als fascilitair bedrijf je zzpers zo weinig platform geeft.
 
Volgens de Stentor betalen de dames voor het briefje aan het hek.
uhhm ik heb het artikel ook gelezen en dat lees ik er echt niet

Verder vind ik het bijzonder dat je als fascilitair bedrijf je zzpers zo weinig platform geeft.
nou ja er is dus geen bedrijf meer... Club de Villa bestaat niet meer... tenzij je het over Noblesse in Haps hebt, want inderdaad die mogen wel wat meer van hun dames tonen
 
Ik had er al eens heen willen gaan. Ben er vroeger eens geweest en vond het toen niet bijzonder. Het feit dat er geen line up bekend gemaakt wordt vind ik ook al waardeloos. Dus ga vooral je gang en laat het ons weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan