Algemeen Club De Villa, Beekbergen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn interesse is toch gewekt, aangezien ik een paar dagen vrij ben toch maar eens die kant op. Vraag aan de heren die er vaker komen is het beter om op donderdag of vrijdag te gaan omdat ze dan tot 23:00 uur open zijn of maakt dat niet uit?
Zoals in bijna ieder privéhuis of club die ik ken is er geen peil op te trekken. Ik ben zelf altijd een fan van de vrijdag als start van het weekend. Soms niemand beschikbaar, maar ook meegemaakt dat ik met vijf dames heb zitten keuvelen alvorens een keuze te maken.

Wel is het goed om je te realiseren dat niet iedere dame er van 11 tot 23 uur is. Als je een bepaalde dame graag wilt bezoeken dan is reserveren sterk aan te bevelen.
 
Ben donderdag bij Sasha geweest. Prima aardig
Maar voor het eerst in mijn leven 270 euro betaald ( 5 euro voor de aangeboden spA blauw bij binnenkomst, ik kwam immers voor het eerst) zonder dat de dame in kwestie überhaupt bedacht mij te pijpen.
Na 1 ronde alleen gebabbeld
Ik heb het aanschouwd, geïncasseerd (zou niet in mijn kop opkomen om te vragen om betere service), gecashed in het kantoor, en weer een illusie armer vertrokken .
Sorry maar er word inderdaad niet zonder condoom gepijpt nee!!
 
Ik ben gisteren geweest. Ik was er rond half 1 en had de keus uit 5 dames.

Heb er meteen een recensie van gemaakt maar die kan ik niet terugvinden, anders dan de pagina die nog altijd open staat bij mij in een tabblad.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nu meerdere keren bij Club de Villa geweest. Elke keer weer een feest. Doordat je eerst rustig kan kennismaken met de dames merk je als snel met welke dame het waarschijnlijk beter zal klikken dan met een andere dame. Door deze manier van kennismaken kies ik ook meer voor het totaalplaatje (looks en klik) dan louter op het fysieke. Vervolgens in een één op één gesprek kan je verder verkennen of het klikt. Ik heb in dit huis dan ook alleen maar echte GFE ervaringen. En dan vol overgave. Van binnenkomst in de kamer tot aan het vertrek is het volop genieten. De prijs is aanzienlijk hoger dan bij andere huizen, maar door de 100% tevredenheid bij mij, kies ik er toch telkens weer voor om naar Beekbergen te gaan en niet naar een ander huis. Daarbij helpt het ook dat de dames eerst naar boven gaan om alles klaar te maken, en pas nadat jij bent vertrokken opruimen. Daardoor is de tijd op de kamer alleen voor elkaar. Dat maakt de sfeer ook prettiger.

Aangezien de klik met de dames persoonlijk is, vind ik het lastig om over een specifieke dame een recensie te schrijven. Alle dames waar ik mee naar een kamer ben geweest waren top voor mij. Maar dat zat niet zozeer in specifieke handelingen (ik heb geen behoefte aan extra's als PZC of Anaal), maar vooral in het karakter en de klik. Dat zal dus voor iedereen anders zijn. In het algemeen geldt dat ik iedereen die op zoek is naar een echte GFE, aanraadt om naar Club de Villa te gaan. Succes (bijna) gegarandeerd.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nu meerdere keren bij Club de Villa geweest. Elke keer weer een feest. Doordat je eerst rustig kan kennismaken met de dames merk je als snel met welke dame het waarschijnlijk beter zal klikken dan met een andere dame. Door deze manier van kennismaken kies ik ook meer voor het totaalplaatje (looks en klik) dan louter op het fysieke. Vervolgens in een één op één gesprek kan je verder verkennen of het klikt. Ik heb in dit huis dan ook alleen maar echte GFE ervaringen. En dan vol overgave. Van binnenkomst in de kamer tot aan het vertrek is het volop genieten. De prijs is aanzienlijk hoger dan bij andere huizen, maar door de 100% tevredenheid bij mij, kies ik er toch telkens weer voor om naar Beekbergen te gaan en niet naar een ander huis. Daarbij helpt het ook dat de dames eerst naar boven gaan om alles klaar te maken, en pas nadat jij bent vertrokken opruimen. Daardoor is de tijd op de kamer alleen voor elkaar. Dat maakt de sfeer ook prettiger.

Aangezien de klik met de dames persoonlijk is, vind ik het lastig om over een specifieke dame een recensie te schrijven. Alle dames waar ik mee naar een kamer ben geweest waren top voor mij. Maar dat zat niet zozeer in specifieke handelingen (ik heb geen behoefte aan extra's als PZC of Anaal), maar vooral in het karakter en de klik. Dat zal dus voor iedereen anders zijn. In het algemeen geldt dat ik iedereen die op zoek is naar een echte GFE, aanraadt om naar Club de Villa te gaan. Succes (bijna) gegarandeerd.
Ik kan het bovenstaande alleen maar bevestigen. Ik realiseer me nu pas dat Merel inderdaad niet aan het eind van de sessie begon met opruimen maar dit pas deed nadat ik vertrokken was om af te rekenen. Ook hierdoor voelt het een stuk vriendelijker.
 
Hebben we over dezelfe Merel die hier wat jaren geleden ook werkte en nu op zaterdag werkt bij Maison Monty ? Leuke, lieve, studentikoze krullenbol. Staat daar op de site in een paars lingeriesetje. Ze heeft ook nog bij HM gewerkt in Amersfoort.
 
Niet dus. De enige die daar iets in het paars aan heeft heet niet Merel en lijkt er ook niet op.

ik vergat erbij te schrijven dat ze daar net als bij HM Fabienne heet. Alleen klopt het niet als je bij haar foto's kijkt bij MM, daar wordt dan weer een lang blond meisje beschreven. Maar Fabienne heeft een korte krullenbol, donkerblond. In Beekbergen heette ze Merel, maar misschien is er daarna alweer een nieuwe Merel opgedoken daar…..
 
ik vergat erbij te schrijven dat ze daar net als bij HM Fabienne heet. Alleen klopt het niet als je bij haar foto's kijkt bij MM, daar wordt dan weer een lang blond meisje beschreven. Maar Fabienne heeft een korte krullenbol, donkerblond. In Beekbergen heette ze Merel, maar misschien is er daarna alweer een nieuwe Merel opgedoken daar…..
Ik gok dat het dezelfde Merel/Fabienne is. Foto link op site MM klopt niet. Op mobiele site wel trouwens. Omschrijving hierboven komt overeen met MM
 
ik lees in je recensie over Merel dat het dezelfde is als 2019, van Hazelnoot begrijp ik dat de Merel uit 2019 als Fabienne werkt bij MM. De borsten van Fabienne komen op de site van MM zeker groter over dan een B. Maar waarom zou ze het dan niet zijn als Hazelnoot haar kent van hier en MM?
 
Je hebt gelijk. Natuurlijk kan ze het zijn, maar het zou me verbazen, een luxe high class seksclub is wat anders dan een privéhuis. Ik kan het ook niet controleren, want Den Haag is me te ver weg..... (Ik ging overigens ook af op de foto op de voorpagina, die duidelijk niet van Merel is). Die aan de binnenzijde kan ik evenmin beoordelen, maar die sluit het inderdaad niet uit.
 
Er wordt bij voormalig club Diana ook over een Fabienne gesproken met krulletjes. Zou ze daar gewerkt kunnen hebben (ook hoger segment) en nu na sluiten Club Diana weer terug zijn gekeerd bij club de villa?
 
De prijsklasse zegt niet zoveel. Ze heeft er immers al eerder gewerkt en heeft daarna nog bij 2 andere huizen in Rotterdam gezeten, o.a. Lipstick. Bij MM is ze alleen op zaterdag en heeft daar vermoedelijk dan veel vaste klanten, want ze is echt een topmeid. Ze zou best ook weer een dagje in de week weer bij de Villa actief kunnen zijn, want ze draait moeiteloos mee in het hogere en zakelijke segment. En dan heeft ze aan een paar uurtjes en een fles champagne genoeg voor een leuke dag. Maar nogmaals, misschien is er nu wel een heel andere Merel In de Villa. Ik zie alleen die naam niet op de dameslijst staan daar.
 
Er wordt bij voormalig club Diana ook over een Fabienne gesproken met krulletjes. Zou ze daar gewerkt kunnen hebben (ook hoger segment) en nu na sluiten Club Diana weer terug zijn gekeerd bij club de villa?
Zou maar zo kunnen. Blijkbaar heeft ze niet direct haar draai kunnen vinden
na De Villa. Bij MM is ze nu ook het langst. Ze werkt in elk geval niet op zaterdag in de Villa nu, anders wisten we zeker dat het om een andere Merel gaat.
 
Lees geen reacties van de nieuwe dames die de laatste tijd op de agenda staan.
De villa zal en is duurder maar de tijd gaat in als je naar de kamer gaat.
Bij de andere huizen gaat de tijd meestal in als je op de kamer bent en eerst het financiële nog word afgewikkeld bij de villa is dat na afloop 😉
 
Ik ben nu meerdere keren bij Club de Villa geweest. Elke keer weer een feest. Doordat je eerst rustig kan kennismaken met de dames merk je als snel met welke dame het waarschijnlijk beter zal klikken dan met een andere dame. Door deze manier van kennismaken kies ik ook meer voor het totaalplaatje (looks en klik) dan louter op het fysieke. Vervolgens in een één op één gesprek kan je verder verkennen of het klikt. Ik heb in dit huis dan ook alleen maar echte GFE ervaringen. En dan vol overgave. Van binnenkomst in de kamer tot aan het vertrek is het volop genieten. De prijs is aanzienlijk hoger dan bij andere huizen, maar door de 100% tevredenheid bij mij, kies ik er toch telkens weer voor om naar Beekbergen te gaan en niet naar een ander huis. Daarbij helpt het ook dat de dames eerst naar boven gaan om alles klaar te maken, en pas nadat jij bent vertrokken opruimen. Daardoor is de tijd op de kamer alleen voor elkaar. Dat maakt de sfeer ook prettiger.

Aangezien de klik met de dames persoonlijk is, vind ik het lastig om over een specifieke dame een recensie te schrijven. Alle dames waar ik mee naar een kamer ben geweest waren top voor mij. Maar dat zat niet zozeer in specifieke handelingen (ik heb geen behoefte aan extra's als PZC of Anaal), maar vooral in het karakter en de klik. Dat zal dus voor iedereen anders zijn. In het algemeen geldt dat ik iedereen die op zoek is naar een echte GFE, aanraadt om naar Club de Villa te gaan. Succes (bijna) gegarandeerd.
Dit is totaal niet mijn ervaring bij Club de Villa. Nadat ik binnen was kon ik kiezen uit een aantal dames. Deze gingen na het voorstellen ongeïnteresseerd op een kruk verder zitten kletsen, de een nog minder zin dan de ander. Vervolgens werden er een paar dodelijke blikken verzonden door de roodharige gastvrouw, en voelde ik me nog minder op mijn gemak. Ik twijfelde of ik met een van de dames naar boven wilde, want de prijzen zijn niet mals. Terwijl ik dat zat te bedenken kwam de roodharige dame met zo'n enorme gemaakte nep glimlach me ongeduldig vragen of ik een keuze heb kunnen maken. De dames om me heen keken nóg ongemakkelijker. Dus ik koos een van de dames, omdat mijn ervaring tegenviel hou ik haar naam voor me want mijn verwachtingen waren wellicht te hoog voor deze tarieven... De kamer van €255 was echt een mooie luxe kamer, stijlvol ingericht, brandschoon. Maar mijn ervaring met de dame/jonge meid was mwah. Ze zag er mooi uit met sexy lingerie en kousen. Pijpen is inderdaad met condoom, maar dat is ook mijn voorkeur, dat was prima, verder voelde het een beetje afgeraffeld, niet qua tijd maar qua inspanning. Het leek alsof ze niet helemaal mentaal aanwezig was. Tijdens het beffen kwam ze vrij snel klaar, al heb ik mijn vraagtekens of het wel echt was.. Voor €255 had ik echt een heftige erotische vrijpartij verwacht en dit was meer riedeltje afwerken, douchen aankleden en afrekenen. Kortom geen herhalingsgevaar voor mij, en de roodharige gastvrouw werkt afschrikwekkend.
 
Dit is totaal niet mijn ervaring bij Club de Villa. Nadat ik binnen was kon ik kiezen uit een aantal dames. Deze gingen na het voorstellen ongeïnteresseerd op een kruk verder zitten kletsen, de een nog minder zin dan de ander. Vervolgens werden er een paar dodelijke blikken verzonden door de roodharige gastvrouw, en voelde ik me nog minder op mijn gemak. Ik twijfelde of ik met een van de dames naar boven wilde, want de prijzen zijn niet mals. Terwijl ik dat zat te bedenken kwam de roodharige dame met zo'n enorme gemaakte nep glimlach me ongeduldig vragen of ik een keuze heb kunnen maken. De dames om me heen keken nóg ongemakkelijker. Dus ik koos een van de dames, omdat mijn ervaring tegenviel hou ik haar naam voor me want mijn verwachtingen waren wellicht te hoog voor deze tarieven... De kamer van €255 was echt een mooie luxe kamer, stijlvol ingericht, brandschoon. Maar mijn ervaring met de dame/jonge meid was mwah. Ze zag er mooi uit met sexy lingerie en kousen. Pijpen is inderdaad met condoom, maar dat is ook mijn voorkeur, dat was prima, verder voelde het een beetje afgeraffeld, niet qua tijd maar qua inspanning. Het leek alsof ze niet helemaal mentaal aanwezig was. Tijdens het beffen kwam ze vrij snel klaar, al heb ik mijn vraagtekens of het wel echt was.. Voor €255 had ik echt een heftige erotische vrijpartij verwacht en dit was meer riedeltje afwerken, douchen aankleden en afrekenen. Kortom geen herhalingsgevaar voor mij, en de roodharige gastvrouw werkt afschrikwekkend.
Je kunt niet met alle vrouwen een klik hebben lijkt me .
En soms is het ff een moeilijk moment wanneer je de keuze vraag krijgt .
Zeker als er niet iemand echt voor je uit springt 🤷🤷.
 
Morgenmiddag ga ik naar de villa, heb al vast een suite (met jacuzzi) geboekt. Nu maar hopen dat er dames beschikbaar zijn :).. Kreeg zojuist per mail de bevestiging dat onderstaande dames aanwezig zullen zijn, iemand ervaring met een of meerdere van deze dames? Hoor het graag :)!

Alyssa, Agnieszka, Donna, Lauren, Liv en Sam. Alleen van Sam heb ik twee recensies weten te vinden via diverse fora, en moet eerlijk bekennen dat mijn voorkeur tot nu toe naar uit gaat. Twijfel dus om haar vast per mail te bevestigen, echter zou het uiteindelijke zonde zijn als de "klik"er niet is..

Bedankt voor de reactie!
 
Vandaag was ik sinds lange tijd weer bij deze nette club naar binnen gegaan. Het werd weer eens tijd sinds mijn debacle met Olivia. Enfin, ik koos aanvankelijk voor Alyssa. Knappe dame.
Maar toen kwam het; een klikgesprekje op de witte bank. De dame was vrij duidelijk, ze gaf wel even aan hoe het werkt met haar. Een hoogdravend gebral over authentiek zijn, een connectie zoeken, dat zij heel anders is dan de doorsnee dame uit het HIGH CLASS segment. Ergens tussendoor gaf ze aan een match te ervaren. Echter toen ik aangaf dat ik niet per se in bad hoef met een drankje, maar dat een gezamenlijke douche vooraf voor mij evengoed prettig was, betrok haar gezicht. Evenals de tijd van een uur, dat was voor haar niet voldoende om een connectie te maken. En in een uur wist ze.dan ook niet of dat tot intimiteit zou leiden want ja...ze wilde niet aan de klok denken, wilde alleen toegeven aan haar autenticiteit. Ik voelde het al aankomen.
Dus ik besloot tot duidelijkheid. Ik kom bij De Villa voor een intiem samenzijn waarbij sex de hoofdrol speelt. En natuurlijk is dat het prettigst als er een klik is, dat je beiden geniet en dat er ruimte is voor een gesprekje. Maar om minimaal anderhalf uur te boeken waarbij mevrouw bepaalt hoe lang we in bad blijven keuvelen met dure drankjes en waarbij de sex niet vanzelfsprekend is maar een voortvloeisel uit de connectie die ontstaat, daar kan ik kort over zijn.
Dat is me te vrijblijvend. Ze stond op, liet haar telefoon flikkeren en bitste me toe dat we toch geen match waren. En daar ging ze.
Enigszins ontgoocheld van dit tafereel besloot ik om te gaan, terwijl de mooie, lieve, en lekkere Sam nog beschikbaar was. Maar mij was de lust helaas vergaan, van zoveel misplaatste arrogantie en schijnautenticiteit.
Alyssa, je leest dit.
Je had gelijk, we waren geen match.
Wederom een farce in deze club.
 
Je kunt je niet overal "thuis voelen"

Jammer dat ze geen weekplanning tonen waar je natuurlijk wel dagelijks na de updates moet kijken ivm bijv ziekte
Maar dan kun je weekplanning beter inrichten voor een bezoek .
Dit lukt bij andere adressen in Nl wel
Wie weet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan