Algemeen Club De Villa, Beekbergen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie weet is de beheerder/ eigenaar aan het rondkijken voor een vervangende ruimte.
Een beetje ondernemer zoekt altijd naar een oplossing en het hoeft maar tijdelijk te zijn als het doel is om het pand weer in oude luister te herstellen.
 
oOOOOOOOOhhh!

Sterkte voor Eric en Kerstin in het bijzonder, want het huis stond er door al hun (zelf)werkzaamheden altijd perfect bij. Daarnaast natuurlijk ook voor de dames en Danny een hart onder de riem, want, ondanks dat er gelukkig geen persoonlijke slachtoffers zijn, is het natuurlijk een drama om in NL een vervangende locatie te vinden. Ik blijf dat vreemd vinden, want niemand had toch last van De Villa? Zou ze best als buren willen.

Ik hoop dat er snel weer perspectief komt voor het hele team.
 
Wie weet is de beheerder/ eigenaar aan het rondkijken voor een vervangende ruimte.
Een beetje ondernemer zoekt altijd naar een oplossing en het hoeft maar tijdelijk te zijn als het doel is om het pand weer in oude luister te herstellen.
Ik denk niet dat ze zomaar een pand vinden, en een loods op een industrieterrein is niet hun stijl. Hebben een uitstraling en klasse wat niet zomaar ergens in te plaatsen is. Hoop echter wel dat ze een nieuwe start kunnen maken!
 
Eric heeft ook al laten weten niet meer verder te willen gaan. Hij is 61 en gaat de laatste jaren vermoedelijk nog ergens bij een baas werken.
Waar heb je dit gehoord? Toen ik regelmatig bij de villa was geweest hoorde ik van hem dat hij tevereden was met zijn leven + villa. Ik merkte dat hij op trots met de villa was.

Dat is heftig met te veel verantwoordelijkheden.
 
Waar heb je dit gehoord? Toen ik regelmatig bij de villa was geweest hoorde ik van hem dat hij tevereden was met zijn leven + villa. Ik merkte dat hij op trots met de villa was.

Dat is heftig met te veel verantwoordelijkheden.

Dat stond vandaag in de Stentor, een hele pagina die erover gaat. En daarin zegt hij dit.
 
Leeftijd hoeft niet de meest cruciale rol te spelen, eerder of de financiën te regelen zijn.
Banken zullen over het algemeen niet zo happig zijn als het gaat om zaken binnen de erotische sector te ondersteunen.
 
Voordat het weer klaar is als geen getouwtrek met de verzekering komt en voor nog meer vertraging zorgt ben je 2 jr verder of nog verder wie weet is de markt dan weer anders of wat wil de eigenaar van het pand ?
 
Ik ben blij dat Eric Witten, de exploitant van de Villa niet mijn werkgever is. Hij steekt er geen energie meer in.

Voor wie het artikel niet kan openen, de website biedt geen informatie, de telefoon is niet bereikbaar, de brievenbus is afgeplakt, de dames mogen het zelf uitzoeken.

Daarom hebben de dames een initiatief genomen door aan het hek het telefoonnummer te hangen. Laten we hier ook delen waar de dames naartoe zijn gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan