Recensie Tamara Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb eens proberen af te spreken toen ze enkele dagen in Oostende zat, alles ok, uur afgesproken. Toen ik vertrok thuis nog een sms gezonden en toen ik in de inkom stond ook nog een sms maar geen reactie meer. Terug thuis nog een sms verzonden om te vragen waarom de date niet door ging en toen kreeg ik een sms terug met redelijk wat scheldwoorden. Met 'sorry ik was bezig met klant' heb ik geen probleem maar zomaar iemand uitschelden is toch iets anders. Raar geval.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Nog wa extra info
Geeft nog een massage gegeven achteraf
 
Heb Tamara tijdje geleden ook enkele keren bezocht. Sexy mooie shemale. Drankje vooraf, verfrissen voor en na mogelijk. Rustig strelen, tonzoenen....haar pik direct overeind....gulzige pijpbeurt gekregen....dan lekker neuken. Vriendelijke goedlachse shemale.
Hou echter van het zwaardere (grotere) werk 😜. Iemand suggesties voor een zwaar gewapende (ook eerlijke) shemale?
 
Ben hier enkele jaren geleden al geweest. Ontvanst in centrum Antwerpen.

Vriendelijke dame die ook NL praat. Foto's zijn waarheidsgetrouw. Ben ze ook al eens tegengekomen bij het uitgaan in het Antwerpse en ze is zeer aantrekkelijk. Haar appartement is wel ok met de mogelijkheid tot het nemen van een douche (verwacht hier wel geen hypermoderne badkamer maar wel voldoende).

Ze is versa en echt wel actief. Ze is wat kleiner geschapen wat ideaal is voor een eerste keer.
Bij mij nam ze enthousiast de poppers er bij.

Voor mij zeker herhalingsgevaar. Bij het uittypen van dit krijg ik al zin om terug te gaan.
 
Heb haar een paar weken geleden terug bezocht voor de 2de keer.

Eerst een douche genomen. Eenmaal opgefrist heeft ze mij gepijpt, wat ze wel goed kan, en daarna heeft ze mij genomen. Ze is indd wat klein geschapen Bood me een raar product aan om te snuiven, heb 't dan maar gedaan. Ze is wel aan de dominante kant. Voor dat ik mocht klaarkomen op haar borsten gaf ze me nog wat lappen op mijn gezicht. Was zeker geil om mij nog sneller te laten komen. Ze doet aan tongzoenen, maar raad ik wel sterk af omdat ze niet zo'n aangename ademgeur heeft.

Ik ga in ieder geval niet terug. Er zijn betere dan haar..
 
Terug
Bovenaan Onderaan