Recensie Tamara, Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blackie

Wandelaar
36
17/12/22
24
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/thamara-mooi-en-blond-voor-jou.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar maanden geleden heb ik deze dame bezocht toen ze voor een paar dagen nog in Antwerpen centrum was. Had eigenlijk afgesproken voor een met Tainá, maar deelden volgens mij samen het appartement. Blijkbaar zijn ze zussen. Maar dus back to the topic..

Ik kom aan bij het appartement en ik zie dus dat Tamara de deur opende, terwijl ik eigenlijk een date had met Tainá. Maar ik kan niet klagen want ze is een mooie dame. Op bed begon ik Tamara heerlijk te pijpen en we genoten er beide van. Daarna heeft ze mij genomen in doggy en wat is zij toch een beest. Ze ging er heel hard aan toe. Ze vroeg me toen of ik interesse had in haar vriendin en tuurlijk heb ik JA gezegd. Dus ging ze even weg en kwam Tainá haar werk afmaken. Wauw, wat is ze toch mooi. Ben op mijn buik gaan liggen en ze heeft me in die positie genomen. Deze 2 dames zijn echt beesten in bed en laten er zeker geen gras over groeien! Nadat ze mij klaar had geneukt, is zij klaargekomen in haar condoom. Daarna heb ik mezelf afgetrokken en terwijl ik haar nog wat heb gezogen totdat ik klaar kwam. Het einde kon wel, waardoor ik het toch net geen 5 sterren geef, maar buiten dat was het een schitterende ervaring.

Daarna nog even een korte conversatie gevoerd samen. Op dat moment zei Tainá tegen mij dat Tamara haar zus is, terwijl Tamara daarjuist nog vroeg of ik interesse had in haar vriendin. Dus weet zelf niet goed wat ze van elkaar zijn. Wat ik wel weet is dat het hevige avond was en al had ik een date gepland met Tainá, was Tamara toch wel mijn favoriet en ze spreekt ook een beetje Nederlands (is het volgens mij ook aan het leren). We hadden eigenlijk afgesproken voor €50, maar in totaal heb ik €100 betaald voor beide en heb daar zeker geen spijt van. 2 leuke en vriendelijke dames. Herhalingsgevaar? Zeker en vast groot!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan