Recensie Tamara Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar de laatste jaren een paar keer bezocht toen ze in Oostende zat voor een paar dagen, laatste zomer is ze spijtig niet op bezoek geweest in Oostende. Was altijd zeer relaxed en vriendelijk, toffe sfeer en gezellig. Is een mega voetbal fan en ze ziet er uit zoals de foto's en video's. Voor de wandelaars die altijd dezelfde vraag stellen, ik heb niet gekust met haar en weet dus niet of ze dit doet, i don't care. Ze word enorm geil als je haar kont likt, en ze heeft ook een mega lekkere kont. Laatste keer wou ik vertrekken na klaarkomen en begon mn kleren aan te doen en opeens sleurde ze me mee op het bed en moest ik haar kont en ballen likken terwijl ze zich aftrok en ik mocht niet stoppen tot ze spoot.

Het ligt eraan wat je verwacht van een date maar ik vind het altijd geil met haar.
 
Ik heb haar de laatste jaren een paar keer bezocht toen ze in Oostende zat voor een paar dagen, laatste zomer is ze spijtig niet op bezoek geweest in Oostende. Was altijd zeer relaxed en vriendelijk, toffe sfeer en gezellig. Is een mega voetbal fan en ze ziet er uit zoals de foto's en video's. Voor de wandelaars die altijd dezelfde vraag stellen, ik heb niet gekust met haar en weet dus niet of ze dit doet, i don't care. Ze word enorm geil als je haar kont likt, en ze heeft ook een mega lekkere kont. Laatste keer wou ik vertrekken na klaarkomen en begon mn kleren aan te doen en opeens sleurde ze me mee op het bed en moest ik haar kont en ballen likken terwijl ze zich aftrok en ik mocht niet stoppen tot ze spoot.

Het ligt eraan wat je verwacht van een date maar ik vind het altijd geil met haar.
ben jijzelf enkel actief of ook passief? Wederzijds pijpen zonder condoom? Bednakt voor deze info-)
 
Ik ben er onlangs dus ook langs geweest.
Thamara is een leuke verschijning die bovendien vlot Nederlands praat.
Elkaar gepijpt, wederzijds geneukt en samen klaargekomen.
Ook deze is voor The Gentle Walker eentje om terug te gaan.

The Gentle Walker
 
Al drie dates gehad met Tamara.
Vele jaren terug een half uurtje, geen slechte ervaring maar zeker niet super…
Een paar maand geleden haar nogmaals bezocht na het lezen van de goede recensies hier maar terug dezelfde ervaring als vroeger. Kort daarna haar nog eens geprobeerd maar dan voor een uurtje omdat bij sommigen de service veel beter is bij langere dates. Maar helaas…
Ik vind dat er weinig leven/enthousiasme in haar zit…
De enigste trans ook die hier positieve reviews heeft waar ik niet echt tevreden over ben. Maar toch geloof ik dat recensies correct zijn maar er is geen klik tussen ons…
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Stond al lang op mijn lijstje en er dan eindelijk naar toe getrokken. Timing was evenwel niet zo schitterend, want het was afgelopen vrijdag, het begin van de hittegolf.
Ze ontvangt in een huis in een residentiële wijk een tiental km buiten Gent centrum. heb in die straat wat moeten wachten en dat was niet zo comfortabel.
Na vijf mintuten dan binnen gelaten en direct naar haar kamertje(schamel en rommelig). Daar was het pokkewarm - hoewel het beneden relatief koel was. Ik vroeg me af waarom we niet beneden konden gaan, maar later bleek dat daar iemand woonde (hdie dan ook nog bezoek kreeg in de loop van mijn aanwezigheid).
Tamara was vriendelijk maar het was van meet af aan duidelijk dat het geen topavond zou worden. Ze heeft een prachtig lichaam met idd een killer ass - mooie zachte borsten ook. Ik streelde haar, maar er kwam weinig reactie. Geen tongzoenen ook. Ze werd wel snel stijf. Ze heeft geen kanjer van een lul, ik schat een 15-16cm, hij buigt wat af naar boven.
Bon, lang verhaal kort: ik heb haar gepijpt (was lekker) en zij heeft mij éénmaal geneukt (niet slecht), maar er was quasi nul interesse van haar kant - ze zat ook constant op haar gsm (ze was aan het wachten op een zwarte vriend die ons mss zou vervoegen). Ben na een tijdje weggegaan omdat er toch niet van kwam en het veel te warm werd.
Ze is wel super lief en vriendelijk, maar dus afstandelijk (zij heeft mij amper aangeraakt)..
Geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan