WHEM Tamara, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

maarten

Stamgast
Forumpionier
294
02/07/21
45
Iemand ervaring met de massage van deze dame?

Had haar een app gestuurd om wat meer info te vragen zoals , prijs, wat de mogelijkheden zijn en waar en wanneer ze kan.
Kreeg meteen app terug: Hi schat ik ben Roermond p....straat, app me en je krijgt het nummer.

Vreemd geval. Nogmaals een appje gestuurd met de vraag hoeveel ze vraagt en wat er mag.
Antwoord: Kom genieten........
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Door privé omstandigheden ging het helaas niet door bij Sandra. Wel weer een afspraak gemaakt. Heb contact gehad met Linda, maar dat vond ik een beetje raar, het lijkt erop dat haar antwoorden automatisch gegenereerd zijn. Haar antwoorden waren direct " kom schat" en haar adresgegevens " ik app je mijn huisnummer als je er bent" . Dat gaf mij geen goed gevoel. Dus ja, een pijploze vrijdag.
 
Ik was ook van plan om eerdaags langs Linda te gaan om aan haar dikke schaamlippen te zuigen, maar omdat er geen reviews zijn en omdat Linda vaak van locatie wisselt heb ik argwaan.

Linda wordt trouwens ook hier besproken:
 
Door privé omstandigheden ging het helaas niet door bij Sandra. Wel weer een afspraak gemaakt. Heb contact gehad met Linda, maar dat vond ik een beetje raar, het lijkt erop dat haar antwoorden automatisch gegenereerd zijn. Haar antwoorden waren direct " kom schat" en haar adresgegevens " ik app je mijn huisnummer als je er bent" . Dat gaf mij geen goed gevoel. Dus ja, een pijploze vrijdag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan